Montako hyvää ystävää sinulla on?
Kommentit (14)
Ei yhtään! Vain koulukavereita ja lapsuuden ystäviä joita näkee muutaman kerran vuodessa:/
Kaksi, molempiin voin luottaa kuin vuoreen ja joiden käsiin voisin tiukan paikan tullen uskoa varallisuuteni ja henkeni.
Minulla on yksi erittäin hyvä ystävä, jolle siis kerron kaiken ja jonka hengen pelastaisin omallani, jos tulisi tarve. Lisäksi minulla on kaksi hyvää ystävää, jotka ovat erittäin luotettavia, mutta joiden kanssa en keskustele ihan kaikesta. Tavallisia kavereita minulla ei juurikaan ole.
Joku vuosi sitten tajusin, kuinka etuoikeutettu olenkaan, kun näin hienoja ihmissuhteita olen onnistunut saamaan. Lapsuuteni ja teini-ikäni olivatkin aika yksinäisiä, joten nyt 26-vuotiaana koetan nauttia ystävyydestä täysin rinnoin.
4 sellaista keneen luotan täydellisesti, yksi heistä on mieheni. Heidän lisäkseen 6 kenellw voin avautua kaikesta, mutta en silti aivan luottaisi henkeäni heidän käsiinsä. Itse olen 100% lojaali heille kaikille.
925. Lisäksi mulla on 2500 muuta Facebook-kaveria, jotka antaisivat milloin tahansa henkensä puolestani. :)
Joo, jos pysytään totuudessa, niin 1. Mutta ihan hyvä näinkin.
1 ystävä jos ei siis miestä ja perhettä saa sanoa
Neljä.olen kiitollinen heistä jokaisesta ja tunnen olevani onnekas, että minulla on noin monta oikeasti hyvää ystävää♡.
Tosi hyviä ystäviä on kuusi. Sitten oikein hyviä on seitsemän. Aika hyviä vielä viisi. Sitten on kymmeniä hyviä kavereita. Ja sitten työkaverit, sukulaiset jne.
Pari suht hyvää kaveria, mutta mieheni on nykyään paras ystäväni. Äitinikin on luotettava ja ihana ystävä. Pari ystäväksi luulemaani ihmistä on osoittautunut kateelliseksi ja epäluotettavaksi.
ei yhtään luotettavaa eikä kyllä yhtään epäluotettavaakaan.