joko teillä poltetaan kynttilöitä?
Meillä aloitettiin jo viikonloppuna tuikkukynttilöiden poltto olohuoneen pöydällä iittalan kivituikuissa. Kynttilät helpottaa vähän tätä pimeyttä.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:04"]Oon polttanu jo kuukauden päivät tuikkuja sisällä ja ulkonaki lyhdyissä.
[/quote]
Sama.
Vain LED-kynttilöitä kun on kissa kotona.
En ymmärrä kysymyksenasettelua. Miten niin joko? Meillä poltetaan kynttilöitä ympäri vuoden kun ollaan pimeään aikaan hereillä. Kyllä ne sopii hyvin elokuun iltoihin. Kun mökkeilee sähköttömällä mökillä, huomaa kuinka paljon valoa tarvitseekaan elävän tulen jossain muodossa. Ei heinäkuun yössäkään näe lukea ilman öljylamppua tai kynttilää (tai otsalamppua).
Kysymys menee samaan sarjaan kuin "joko olette aloittaneet grillauskauden?". Eihän sitä voi aloittaa joka vuosi jos sitä tehdään ympäri vuoden.
Ei. Meillä ei polteta kynttilöitä juuri koskaan. En erityisemmin välitä istua hämärässä kynttilänvalossa. Pimeyttä helpotan laittamalla kaikki valot päälle ja nyt itseasiassa olen menossa ostamaan yhden kattovalaisimen lisää kun siihen on tarvetta muutenkin.
Rakastan kynttilöitä, ja yleensä poltankin niitä lähes aina.
Poltetaan ja varsinkin nyt Samhain aikaan.
En polta kynttilöitä sisällä, koska pyrin huolehtimaan sisäilman laadusta. Ulkona kyllä, mutta en ome vielä aloittanut.
Tietysti, kynttilöitä poltetaan melkein läpi vuoden, ihan keskikesää lukuunottamatta.
Oon polttanu jo kuukauden päivät tuikkuja sisällä ja ulkonaki lyhdyissä.
En polta, edes kynttilöitä. Lisäksi meillä on kaksi vauhdikasta kissaa, ja se voisi olla vaarallista.
Meillä poltetaan kynttilöitä vasta 1.11. alkaen, kirjoitan tuolloin aiheesta blogipostauksen.
Meillä ei ole tavallisia kynttilöitä palamassa oikeastaan ikinä, itsenäisyyspäivänä ja jouluna lähinnä vaan.