Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko teillä poltetaan kynttilöitä?

Vierailija
29.10.2014 |

Meillä aloitettiin jo viikonloppuna tuikkukynttilöiden poltto olohuoneen pöydällä iittalan kivituikuissa. Kynttilät helpottaa vähän tätä pimeyttä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tavallisia kynttilöitä palamassa oikeastaan ikinä, itsenäisyyspäivänä ja jouluna lähinnä vaan.

Vierailija
2/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:04"]Oon polttanu jo kuukauden päivät tuikkuja sisällä ja ulkonaki lyhdyissä.
[/quote]

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain LED-kynttilöitä kun on kissa kotona.

Vierailija
4/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymyksenasettelua. Miten niin joko? Meillä poltetaan kynttilöitä ympäri vuoden kun ollaan pimeään aikaan hereillä. Kyllä ne sopii hyvin elokuun iltoihin. Kun mökkeilee sähköttömällä mökillä, huomaa kuinka paljon valoa tarvitseekaan elävän tulen jossain muodossa. Ei heinäkuun yössäkään näe lukea ilman öljylamppua tai kynttilää (tai otsalamppua).

Kysymys menee samaan sarjaan kuin "joko olette aloittaneet grillauskauden?". Eihän sitä voi aloittaa joka vuosi jos sitä tehdään ympäri vuoden.  

Vierailija
5/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä ei polteta kynttilöitä juuri koskaan. En erityisemmin välitä istua hämärässä kynttilänvalossa. Pimeyttä helpotan laittamalla kaikki valot päälle ja nyt itseasiassa olen menossa ostamaan yhden kattovalaisimen lisää kun siihen on tarvetta muutenkin.

Vierailija
6/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kynttilöitä, ja yleensä poltankin niitä lähes aina.

Vierailija
7/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltetaan ja varsinkin nyt Samhain aikaan.

Vierailija
8/14 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta kynttilöitä sisällä, koska pyrin huolehtimaan sisäilman laadusta. Ulkona kyllä, mutta en ome vielä aloittanut.

Vierailija
9/14 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kynttilöitä poltetaan melkein läpi vuoden, ihan keskikesää lukuunottamatta.

Vierailija
10/14 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon polttanu jo kuukauden päivät tuikkuja sisällä ja ulkonaki lyhdyissä.

Vierailija
11/14 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, edes kynttilöitä. Lisäksi meillä on kaksi vauhdikasta kissaa, ja se voisi olla vaarallista.

Vierailija
12/14 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltetaan ympäri vuoden.

Vierailija
13/14 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poltetaan kynttilöitä vasta 1.11. alkaen, kirjoitan tuolloin aiheesta blogipostauksen.

Vierailija
14/14 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon poltellut jo pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi