Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että tuntemattomat ihmiset tuntuvat pitävän minusta?

Vierailija
21.09.2021 |

Aina kun olen väkijoukossa, minulta kysytään neuvoa, vaikka lähistöllä olisi muitakin aikuisia ihmisiä. En edes ota katsekontaktia heihin, eli siitäkään se ei voi johtua. He vain jotenkin valitsevat minut muiden joukosta.
Huomaan ihmisten myös katselevan minua, usein ystävällisellä katseella, vaikka katsoisin ihan muualle (huomaan tämän, kun käännän sattumalta pääni johonkuhun ihmiseen päin). Miehet tulevat toisinaan myös juttelemaan ja pyytävät kahville. Lapset usein tuijottavat minua ihmeissään ja vilkuttelevat minulle.

Mistä tämä ihmisten kiinnostus minua kohtaan voisi johtua?

En hae tällä avauksella kommentteja siitä, että olisin niin hämmästyttävän kaunis. Näen kyllä päivittäin kauniimpia naisia kuin minä. Kauneus ei siis ole syy tähän. Kiinnostaisi vaan tietää, miksi ihmiset ovat niin kiinnostuneita minusta ja suhtautuvat minuun yleensä niin positiivisesti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinpistä

Vierailija
2/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla ihan asiallinen p-nppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit. Ulkonäkösi vuoksi sinun ei tarvitse itse tajuta mitään, onnea. Sen kun vaan olet. Epämiellyttävän näköistä ei huomata, paitsi, kun halutaan haukkua tai pilkata.

Vierailija
4/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi ihan sama. Tai oli. Nyt kun vanhenin ja rupsahdin, ei kukaan enää tule juttelemaan.

Vierailija
5/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät helposti lähestyttävältä ja sinulla on varmaan ystävällinen perusilme ilman hymyilyäkin. Vaikea selittää. Mun äiti on samanlainen.

Vierailija
6/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ylivertaisesta kauneudesta se ei tosiaan johdu, siinä olet mitä todennäköisemmin aivan oikeassa. Kaunottarien ongelma on juuri siinä, että heitä miehet eivät lähesty ja heitä pidetään kylminä. Kahvikutsuja ja sen semmoista saa olemalla helposti lähestyttävä henkilö. Enemmän menee sinne kiva naapurin tyttö -osastolle, kuin some-fitness-bikini.

Vierailija
7/7 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että itselläni toi johtuu koirasta. Lapset tulee joko yksin tai vanhempiensa kanssa juttelee, koska haluaa päästä silittämään koiraa. Ihmiset jotka etsii jotain paikkaa tulee kysymään ohjeita, koska koiranulkoiluttaja on kävellyt joka reitin ja tietää missä mikäkin sijaitsee. Toiset koiraihmiset tulee koiriensa kanssa moikkaamaan, koska tietää, että ollaan ainakin yhdessä asiassa samaa mieltä.

Myös talvikenkieni vuoksi olen saanut paljon keskustelua random ihmisten kanssa.