Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 160/42 ja aa-kupin omaava

Vierailija
06.11.2014 |

Seksikäs nainen? Ikää 25 v. Peppu lättänä. Hampaat huonot.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:35"]

Tuli paha mieli, kun nuo ovat kutakuinkin minun mittani. Mukava tietää mitä ihmiset ajattelevat, ''hyi helvetti!'' :( N19

[/quote]

läskit vihaa periaatteen ja kateuden vuoksi. jos voi irviä jostain niin nehän irvivät. 

noi mitat saa normaalit miehet pyörälle päästään.    

mutta 160cm naiselle 45-47kg on paras.

[/quote]

Paskapuhetta. Läskit on kamalia mutta myös laihat ja laudat naiset on kamalia! Laihan miehen näköisiä joita vain piilohomo haluaa naida!

Mies

Vierailija
42/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:35"]

Tuli paha mieli, kun nuo ovat kutakuinkin minun mittani. Mukava tietää mitä ihmiset ajattelevat, ''hyi helvetti!'' :( N19

[/quote]

läskit vihaa periaatteen ja kateuden vuoksi. jos voi irviä jostain niin nehän irvivät. 

noi mitat saa normaalit miehet pyörälle päästään.    

mutta 160cm naiselle 45-47kg on paras.

[/quote]

Yksikään mies ei syty luurangosta laudasta naisesta! Normaalikokoinen paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu

Vierailija
44/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää

Vierailija
46/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida hampaat kuntoon, ne tekee paljon! Ymmärrän kyllä kriisisi, painoa saat oikealla ruokavaliolla oikeesti mutta työtä se todella vaatii, tiedän kun itsekään en meinaa painoa saada mutta kuukaudessa 3kg tuli lisää syömällä oikein (kysypä joltain kehonrakennuspalstalta vinkkejä) .
itse 173cm ja paino 52kg ja vasta silikonien jälkeen en näytä enään niin laihalta, ennen silareita tuli aina kommenttia ootpa laiha ym. Eipä ole tullu enään kun on tissit. Mut kun toiset ei vaan ymmärrä miten pahalta tollaset kommentit tuntuu, se että ei vaan liho vaikka syö normaalisti ja se että ei niitä tissejä ole tee kenestäkään anorektikkoa.
Viimesimmän laihuuskommentin toteajalle totesin suoraan päin naamaa että onpa sulle vähän kertynyt tota painoa, kyllä meni vaikeeksi, mutta niinhän se täällä menee että lihavuudesta ei saa hiiskua mutta laiha kun olet niin kauhistellaan kyllä ääneen

Vierailija
47/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 47 toteaa vielä että tissit ei valitettavasti kasva kaikilla sitä mukaa kun painoa saa lisää..

Vierailija
48/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tyhmää mainita tässä yhteydessä anoreksia! Anoreksia on sairaus eikä ulkonäön luokittelutapa.
Olen itse 168/46, enkä ole ikinä sairastanut anoreksiaa. Tietäiaittepä vaan miltä tuntuu kun kuulen munua sanottavan anorektikoksi. Enkä näe mitään syytä edes lihottaa, koska syön hyvin ja monipuolisesti, jaksan hyvin tehdä töitä ja olen perusterve.
Tosin olen useamman vuoden yrittänyt saada painoa lisää (ajattelin, että saisin b-tisseistä c-tissit. se hinku tosin meni teinivuosien jälkee ohi), mutta enpä ole siinä koskaan onnistunut. Varmaan geeneistä kiinni, kun katsoo äitiänikin...

Vierailija
49/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mukava ihminen niin miksi ei...

Vierailija
50/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:38"]

Jaa mikä nainen??? Mies toi on

[/quote]

Mikä mies painaa 42kg? Tai edes alle 60kg?

Vierailija
51/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän saat tästä provostasi oikein irti?

Vierailija
52/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

painat saman verran kun meidän 9 v poika. Jos tunnet olosi hväksi vartalossasi, niin hyvä, koska se on pääasia. Mutta terveyden (ja kieltämättä ulkonäönkin) takia voisit käydä juttelemassa lääkärille, syömisterapeutille ym., miten voisit saada lisää painoa terveellisillä keinoilla.

Vierailija
53/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kokoisissa on seksikkäitä,mutta ilman kuvaa ei pysty sanomaan onko ap seksikäs?

http://apina.biz/102714/tag/thin

tuo voisi olla mitoiltaan ap.

Vierailija
54/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en aiemmin lihonut, tai niin väitin. Sitten kirjasin ylös kaikki syömiseni viikon ajalta ja laskin kalorit. Jos paljon liikkuu, niin ei kai sitä liho millään 1500 kalorilla/pvä. Sapuskaa naamariin nainen! Sekin vielä auttoi, kun aloitin pillerit. Ruokahalu kasvoi selvästi.

Vierailija
55/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:52"]14 oli siis ap. Mulla ulkonäkökriisi ja oli virhe täältä mielipiteitä kysyä.

Ap
[/quote]

Joo ei kannata täältä kysellä. Mutta ootko ajatellu jos vähän lihottaisit itseäsi ja hankkisit lihasta? Jos ne tissitkin siitä vähän kasvaisi, tosin en tiedä toimiiko se niin. :) Mutta ei kuitenkaan kannata alkaa itseään muihin vertaamaan, seksikkyys on muutakin kuin vain ulkonäkö. Jos sulla on tosiaan jokin kriisi meneillään niin kannattaa käydä vaikka terkkarille käydä juttelemassa, sieltä voisi saada jotain oikeita neuvojakin. Etrei vaan kehity pahempaan suuntaan nuo ulkonäkö ongelmat. :/

Vierailija
56/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihanteellinen vartalo tanssiharrastukseen. Hoida hampaasi, niin ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa.

Vierailija
57/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:52"]14 oli siis ap. Mulla ulkonäkökriisi ja oli virhe täältä mielipiteitä kysyä.

Ap
[/quote]

Joo ei kannata täältä kysellä. Mutta ootko ajatellu jos vähän lihottaisit itseäsi ja hankkisit lihasta? Jos ne tissitkin siitä vähän kasvaisi, tosin en tiedä toimiiko se niin. :) Mutta ei kuitenkaan kannata alkaa itseään muihin vertaamaan, seksikkyys on muutakin kuin vain ulkonäkö. Jos sulla on tosiaan jokin kriisi meneillään niin kannattaa käydä vaikka terkkarille käydä juttelemassa, sieltä voisi saada jotain oikeita neuvojakin. Etrei vaan kehity pahempaan suuntaan nuo ulkonäkö ongelmat. :/
[/quote]

Kirjoititkin jo että et liho. Jotkut täällä sanoo että kyllä lihoo jos syö enemmän kuin kuluttaa, mutta tosiasia on että se ei aina ole niin. Esim. pitkälle edennyt maksasairaus ja erityisesti sappitiesairaus voi aiheuttaa rasvan imeytymishäiriön. Joten jos nyt puhut totta ettet oikeasti liho vaikka syöt, niin nyt sinne lääkäriin!

Vierailija
58/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksikkyys ole mitoista kiinni. Olet seksikäs, jos tunnet olosi seksikkääksi (paitsi kännissä, silloin olet vain kännissä). Pilkettä silmäkulmaan, hymyä huuleen, hyvä ryhti ja lantioon liikkumaan kävellessä. 

Vierailija
59/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh

Vierailija
60/63 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 09:01"]Mitähän saat tästä provostasi oikein irti?
[/quote]

Miksi tämä olisi provo? Siksi kun olen laiha?

Tv. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi