Onko 160/42 ja aa-kupin omaava
Seksikäs nainen? Ikää 25 v. Peppu lättänä. Hampaat huonot.
Kommentit (63)
Olen samanpainoinen, 5cm pidempi ja (changen mukaan) E-kupin rinnat, ei pieni paino tarkoita automaattisesti että olisi anorektikon näköinen.
Apua meidän 5v painaa varmaan puolet sun painosta.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:17"]
Olen samanpainoinen, 5cm pidempi ja (changen mukaan) E-kupin rinnat, ei pieni paino tarkoita automaattisesti että olisi anorektikon näköinen.
[/quote]
42kg ja E-kuppi, oho, sinulla on muotoja... -mies-
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:17"]
[/quote]
42kg ja E-kuppi, oho, sinulla on muotoja... -mies-
[/quote]
Miks piti ilmoittaa sukupuoli, ketä kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:27"]
Miks piti ilmoittaa sukupuoli, ketä kiinnostaa?
[/quote]
Vittuilessaan, että sinukaltaiset valittajat ahdistuisivat.. -mies-
Toisen mielestä seksikäs, toisen mielestä ei.
Mikä on AA-kuppi kun eikös A ole jo yhtä kun olematon?
Olen sexympi, koska mulla on muotoja, sulla ei.
T. Pirjo 158cm 160 kg
Seksikkyys lähtee sisältä. Huonot hampaat on kuitenkin aika ikävä juttu, jos henki haisee.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:17"]Olen samanpainoinen, 5cm pidempi ja (changen mukaan) E-kupin rinnat, ei pieni paino tarkoita automaattisesti että olisi anorektikon näköinen.
[/quote]
Mahdat olla näky, etkö kaadu noiden tissien painosta?
Moi, kerroit että et liho. En lihonut minäkään, tai niin luulin.
olin 160/40 ja kuppi 70A. Pieni pylly mutta hampaat ei huonot.
Aloin syömään säännölisesti, viisi kertaa päivässä. Monipuolisesti, en epäterveellisesti.
Nyt olen 160/50 tosin olen raskaana rv27 mutta normaalisti painan 47, mikä on mielestäni hyvä. Pyllyä löytyy ja pyöreät C kupin rinnat. Ei ole kasvanut raskaisaikana juurikaan.
Kiinnitä siis huomiota ruokaan, jätä herkut ja liika rasva pois, syö monipuolisesti isoja annoksia 5x päivässä.
Terveisin nykyään seksikäs naisenalku :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:17"]Olen samanpainoinen, 5cm pidempi ja (changen mukaan) E-kupin rinnat, ei pieni paino tarkoita automaattisesti että olisi anorektikon näköinen. [/quote] Mahdat olla näky, etkö kaadu noiden tissien painosta?
[/quote]
Mulla on about tällainen kroppa kuin tuossa jonkun edelliselle sivulla postaamassa kuvassa: http://pingping.fantasti.cc/big/d/a/z/dazzlive/dazzlive_d35787.jpg
Rinnat on vaan hieman isommat. Olen ihan sopusuhtaisen näköinen enkä mikään sirkusfriikki. Ärsyttää vaan kun luullaan että BMI 16 tarkoittaa automaattisesti luurankoa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:37"]
Seksikäs nainen? Ikää 25 v. Peppu lättänä. Hampaat huonot.
[/quote]
42 on aika hoikka, melkein aneeminen. anorektikko?
oletko bulimikko kun hampaat on huonot? mahahapot syövyttää.
hampaat kuntoon.
150cm voi olla 40kg, 160cm 45kg, 170cm 52kg niin on hyvässä läskittömässä kunnossa.
olet varmaan hieman alipainoinen.
t. mies
Tuli paha mieli, kun nuo ovat kutakuinkin minun mittani. Mukava tietää mitä ihmiset ajattelevat, ''hyi helvetti!'' :( N19
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:35"]
Tuli paha mieli, kun nuo ovat kutakuinkin minun mittani. Mukava tietää mitä ihmiset ajattelevat, ''hyi helvetti!'' :( N19
[/quote]
läskit vihaa periaatteen ja kateuden vuoksi. jos voi irviä jostain niin nehän irvivät.
noi mitat saa normaalit miehet pyörälle päästään.
mutta 160cm naiselle 45-47kg on paras.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:57"]Kuulostat sairaanloisen laihalta. Yritä saada vähän enemmän painoa ja lihaa luittesi ympärille, niin rinnatkin suurenevat. Tuohon 10 kg lisää, niin näytät jo terveemmältä ja rinnatkin tulevat b-kuppiin.[/quote]
heh, itse lihoin kakskymppisenä BMI 14 --> 23, ja rinnat pysyi aa-kuppina
Reilusti alipainoinen, jopa anprektinen. 50-kilosenakin vielä todella hoikka.