Aviomieheni on 186cm pitkä ja painaa noin 125kg. Paljon tuossa on ylimääräistä?
Ei siis harrasta minkäänlaista liikuntaa. Eli ei ole lihasta.
Kommentit (58)
35 kg.
T. Pari senttiä pitempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse 180cm ja lihakseton normipaino 60kg luokkaa. Lihasten kanssa ehkä 80kg~.
Sanoisin miehesi lihaksettoman normipainon olevan 70-80kg luokkaa luuston rakenteesta riippuen. Eli semmoinen 45-50kg ylimääräistä.
Onks sulla siis jotku irtolihakset jotka puet päälles kun lähdet vaikka rannalle tai baariin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on epäilys uniapneasta mutta väittää että lääkäri on väärässä. Ei hänen mukaansa johdu painosta. Ap
Ei varmaan omasta mielestään ole lihavakaan, vaan sellainen roteva, miehen kokoinen mies.
Mun mies on 188cm pitkä ja painaa 105-110kg eikä ole läski vaan normaalin kokoinen mies. Tekee helposti lihasta ja on ruumiinrakenteeltaan vahva. Kun hän on laihassa kunnossa niin painaa silloin 95kg. Jos sun miehen ruumiinrakenne on erilainen niin hänellä 80-85kg voi olla sopiva paino.
Itse olen 190cm ja vielä 85 kiloisena on ylimääräistä vatsarasvaa vaikka lihakset liikunnan myötä ainakin ovat suurempia kuin treenamattomalla.
Joten 186cm pitkällä treenaamattomalla olisi varmasti vielä 80 kiloisenakin jonkun verran ylimääräistä.
Ei paino aina kaikkea kerro. Eräs ystäväni on 180 ja painaa + 100kg, ja hän ei ole lihava. Leveät hartiat ja jaloissa jumalattomasti voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 190cm ja vielä 85 kiloisena on ylimääräistä vatsarasvaa vaikka lihakset liikunnan myötä ainakin ovat suurempia kuin treenamattomalla.
Joten 186cm pitkällä treenaamattomalla olisi varmasti vielä 80 kiloisenakin jonkun verran ylimääräistä.
Tosi jännä miten samanpituisilla- ja painoisilla ihmisillä voi olla niin erilainen ruumiinrakenne. Mun isä on 190cm pitkä ja painaa 85kg. On laiha kuiva luikku eikä rasvaa ole yhtään missään. Toki on kilpaurheillut nuorena ja edelleen eläkeläisenä pitää kunnostaan hyvin huolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei paino aina kaikkea kerro. Eräs ystäväni on 180 ja painaa + 100kg, ja hän ei ole lihava. Leveät hartiat ja jaloissa jumalattomasti voimaa.
Tämä näin. Olen samankokoinen ja painoa tuo 114kg. Satakilosena oltasiin hyvin pienillä rasvoilla.
mies53v
Mun mies on 186cm/111kg ja ei todellakaan mikään läski.
Just sopiva! En mä mitään pulkannarua halua. Joskus on ollut 186cm/60kg, herttileijaa se oli kauheeta katottavaa! Alko luut näkyy läpi!
Onhan tuossa 45-50 kiloa liikaa painoa. Ja siitä jäljelle jäävästäkin normipainosta pitää muuttaa osa lihakseksi treenaamalla.
Iso elämäntapamuutos siis.
40 kiloa yliääräistä jos on ihan löysä. 90 kiloinrn vielä menettelee jos on lihaksikas
N. 30cm vyötäröltä pois niin bueno
Vierailija kirjoitti:
60 kg pois niin on vasta normaalipainossa, mutta jos haluaa oikein tikkiin niin ei edes riitä
Mitä? 186 senttisen normaalipaino 65 kg, hahhahhaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.laskur…
Jaahas, vaikea ylipaino🙂 satakilosena ois merkittävä ylipaino ja 85 kilosena vielä lievä ylipaino...
mies53v
25 kg about.