Koronapassi tulee, ihanaa!
Jee, voi että minä toivon että mahdollisimman moneen paikkaan laitetaa koronapassivaatimus. Ainakin uimahalliin! Haluan uimaan!
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e4ffc811-27a2-4c58-aa6a-441815c3…
STMn tiedotustilaisuus tulossa tänään.
Toivottavasti Krista rökittää follarit!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomi on tällainen takapajula? Muut Pohjoismaat tekevät koko ajan paljon fiksummin. Rajoitukset poistetaan, koronapasseista luovutaan Tanskassa, nyt maskeistakin luovutaan Ruotsissa ja Norjassa. Norja on alkanut rinnastaa koronan influenssaan ja Tanska ei enää pidä koronaa yleisvaarallisena tartuntatautina. Hävettää, miten Suomi laahaa jäljessä ilman mitään järjen hiventä.
+ Niin ja vielä käytettävissä kaikki tieto muista maista, joissa ollaan piudemmällä.
Niinpä. Ei voida niin kuin yhtään ajatella ja katsoa esimerkkiä paremmin vetävistä naapurimaista. Tähän valmisteluun käytetään taas miljoonia ja miljoonia ja sitten todetaan viikon kuluttua että aika turha koko koronapassi. Niin kuin kävi koronavilkun kanssa. Voi jeesus. Pitäisi varmaan muuttaa Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se tulee ja me toisinajattelijat (oikeassa olevat) joudumme leireille. Kiitos siitä lampaílle jo etukäteen.
Sinua on kusetettu, mitään leirejä ei ole tulossa. Nehän piti tulla jo elokuussa mutta mitään ei näy missään.
Kenen mukaan olisi muka pitänyt tulla jo elokuussa? Ensin tulee se kansalaiset erotteleva passi ja vasta paljon myöhemmin leiritykset.[/quote
Katsoin token tubesta videoita, samoin koronakapinalliset-ryhmässä facebookissa tästä elokuussa on puhuttu. Samoin maaliskuussa joogaopen pidätyksen yhteydessä puhuttiin että hän oli joutunut leirille mutta ilmeisesti sekään ei pitänyt paikkaansa.
Kumma kun heitä ei ole vielä ufot siepanneet.
Miksi se ap:n lupaama tiedotustilaisuus siirtyi?
Rokotefanaattisuus ja perusoikeuksien polkemisen kannattaminen toimii kyllä hyvänä älykkyystestinä ja seulana erottaa ihmiset, joiden kanssa ei ainakaan halua olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tyhmyyteenkin olisi rokote, hävettää katsoa kun aikuiset ihmiset vastustaa rokotteita ja keksivät kaikkea roskaa ja uskovat jotain höpösivuja
Ne haluaa Suomen sairaalat sekaisin ja yhteiskunnan alas. Suurella osalla on niin sakeat salaliittoteoriat liskoihmisistä että terve järkistä hirvittää. Tiesitkö että Olli P on liskoihminen. Parantui MS-taudista joka mahdoton normaalille ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Rokotefanaattisuus ja perusoikeuksien polkemisen kannattaminen toimii kyllä hyvänä älykkyystestinä ja seulana erottaa ihmiset, joiden kanssa ei ainakaan halua olla missään tekemisissä.
Onhan tää silleen jännää, että aiemmin luulin olevani paniikkiin taipuva ihminen, mutta nyt tämän myötä selvisi, etten ole lainkaan pahimmasta päästä. Tuskin lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tyhmyyteenkin olisi rokote, hävettää katsoa kun aikuiset ihmiset vastustaa rokotteita ja keksivät kaikkea roskaa ja uskovat jotain höpösivuja
Ne haluaa Suomen sairaalat sekaisin ja yhteiskunnan alas. Suurella osalla on niin sakeat salaliittoteoriat liskoihmisistä että terve järkistä hirvittää. Tiesitkö että Olli P on liskoihminen. Parantui MS-taudista joka mahdoton normaalille ihmiselle.
Ethän sitten hoidata rokotehaittojasi sairaalassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Sittenhän rokotetut voivat käyttää ainoastaan rokotepassillisia palveluja ja rokottamattomat ei pääse kuin passittomiin paikkoihin, joten problem solved, kerran rokottamaton vaan tartuttaa.
Paitsi kohta taas alkaa yrittäjien itku, kun kävijämäärät putoaa.
Ironisesti kotona istuvat hysterikot vaativat koronapassia eniten, sitten sen tullessa he yhä jatkavat kotona istumista.
Ravintolat yms kuvittelivat, että nyt vihdoin kaikki aukeaa täyteen mitoitukseen, mutta todellisuudessa vain menetettiin se säännöllinen asiakaskunta joka yrityksessä kävi asioimassa.
Koronapassi tulisi romahduttamaan lähes jokaisen yrityksen asiakasmäärän, sen nyt pelkkä maalaisjärkikin kertoo. Onneksi sitä tuskin tulee, koska onhan se nyt perustuslain vastainen kammotus. Mutta jos lakia ei enää ole, niin eipähän sitten tarvitse käydä näissä paikoissa. Minä kun osaan kokata, ravintolat tarvitsee minua enemmän kuin minä heitä. Jos joku yritys itse turmionsa haluaa, niin mikäs siinä. Ei se minulta ole pois.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan jännän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Sittenhän rokotetut voivat käyttää ainoastaan rokotepassillisia palveluja ja rokottamattomat ei pääse kuin passittomiin paikkoihin, joten problem solved, kerran rokottamaton vaan tartuttaa.
Ironisesti kotona istuvat hysterikot vaativat koronapassia eniten, sitten sen tullessa he yhä jatkavat kotona istumista.
Ravintolat yms kuvittelivat, että nyt vihdoin kaikki aukeaa täyteen mitoitukseen, mutta todellisuudessa vain menetettiin se säännöllinen asiakaskunta joka yrityksessä kävi asioimassa.
Koronapassi tulisi romahduttamaan lähes jokaisen yrityksen asiakasmäärän, sen nyt pelkkä maalaisjärkikin kertoo. Onneksi sitä tuskin tulee, koska onhan se nyt perustuslain vastainen kammotus. Mutta jos lakia ei enää ole, niin eipähän sitten tarvitse käydä näissä paikoissa. Minä kun osaan kokata, ravintolat tarvitsee minua enemmän kuin minä heitä. Jos joku yritys itse turmionsa haluaa, niin mikäs siinä. Ei se minulta ole pois.
Just tätä olen miettinyt, että eikö ne henrialenit tajua, että koronapassi estää myös niitä kilttejä rokotettuja tulemasta, kun he pelkäävät varmuuden vuoksi kaikkea, mihin liittyy korona-sanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tätä olen miettinyt, että eikö ne henrialenit tajua, että koronapassi estää myös niitä kilttejä rokotettuja tulemasta, kun he pelkäävät varmuuden vuoksi kaikkea, mihin liittyy korona-sanakaan.
Esim. oma äitini on tällainen. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siirtyi saunan taakse. Nyt siellä painii Krista Kiuru ja Ano Turtiainen. Saas nähä, kumpi voittaa.
Tämä on ennen kaikkea mielenterveyspandemia ja näyttänyt, miten suuri osa ihmisistä on oikeasti todella hataralla pohjalla mielenterveytensä kanssa ja kerta kaikkiaan manipuloitavissa.
Kutsuttiinkohan eräässä noin 80 vuotta sitten tapahtuneessa kansallissosialistisessa valtiossa (sensuuri) kaikkia niitä ihmisiä foliosalaliittoteoreetikoiksi, jotka olivat sitä mieltä, että tiettyjen ihmisryhmien polkeminen ja sulkeminen leireille ei ole OK? Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva tehdä porukalla pöytävaraus, sitten 5min ennen varausta soittaa ja sanoa että "meidän kymmenen hengen porukasta yhdellä ei olekaan rokotetta joten emme tule jos ei kaikki voi tulla, SORI"
Siitäpähän sitten menettivät tuhansia euroja.
Näin tämä paska hoidetaan. Jos ei kaikki voi tulla ilman syrjintää, niin ei sitten mennä ollenkaan. Helvetin absurdi idea tämä koronapassi ja toivotaan että se osuu pahiten näihin fanaattisiin tyyppeihin, joihin on joku woke virus iskenyt tai muuten vain hyvesignaloivat tätä passia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva tehdä porukalla pöytävaraus, sitten 5min ennen varausta soittaa ja sanoa että "meidän kymmenen hengen porukasta yhdellä ei olekaan rokotetta joten emme tule jos ei kaikki voi tulla, SORI"
Siitäpähän sitten menettivät tuhansia euroja.
Näin tämä paska hoidetaan. Jos ei kaikki voi tulla ilman syrjintää, niin ei sitten mennä ollenkaan. Helvetin absurdi idea tämä koronapassi ja toivotaan että se osuu pahiten näihin fanaattisiin tyyppeihin, joihin on joku woke virus iskenyt tai muuten vain hyvesignaloivat tätä passia.
Eihän se koronapassi tarkoita muuta kuin, että saa vapaasti levittää tartuntaa miten haluaa, eikä siitä koidu mitään seurauksia.
Tuntuu kuin osa ihmisistä olisi ihan sekaisin ja en näe heidän puoltaan asioista. Tiedän, että pelolla on helppo hallita, mutta silti jotkut vetävät itsensä täysin eristykseen ja eivät käy edes ruokakaupassa hakemassa maitoa. Mielestäni silloin on jotain pahasti järkkynyt sisäisesti jossain vaiheessa elämää. Tekeekö koronasta erityisen pelottavan se, että et kykene näkemään sitä silmillä? Tuntematon uhka vielä suurilta osin.
Joka tapauksessa, en aio rokotetta edelleenkään ottaa, koska olen päätynyt tähän ratkaisuun itseni kohdalla. En vieläkään pelkää olla väkijoukossa tai elää elämää, koska myös kolari voi viedä hengen. Jos korona vie niin sitten se on niin.
En kannata koronapassia, koska syrjivä ja vallanväline.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin osa ihmisistä olisi ihan sekaisin ja en näe heidän puoltaan asioista. Tiedän, että pelolla on helppo hallita, mutta silti jotkut vetävät itsensä täysin eristykseen ja eivät käy edes ruokakaupassa hakemassa maitoa. Mielestäni silloin on jotain pahasti järkkynyt sisäisesti jossain vaiheessa elämää. Tekeekö koronasta erityisen pelottavan se, että et kykene näkemään sitä silmillä? Tuntematon uhka vielä suurilta osin.
Joka tapauksessa, en aio rokotetta edelleenkään ottaa, koska olen päätynyt tähän ratkaisuun itseni kohdalla. En vieläkään pelkää olla väkijoukossa tai elää elämää, koska myös kolari voi viedä hengen. Jos korona vie niin sitten se on niin.
En kannata koronapassia, koska syrjivä ja vallanväline.
Kun miettii tilastoja ja tietää että vain reilu 2% suomalaisista on virallisesti saanut koronan nyt lähes 2v aikana, niin ymmärtää sen että tähän virukseen törmääminen on harvinaista.
Jos jokin on näin harvinaista, niin sitä ei kannata juuri ajatella. Jos tulee niin tulee, mutta ei tämän kannata antaa hallita elämää. Muutenkin tämä virus saattaa olla itse kullekin lähes oireeton tai mieto, varsinkin jos on perusterve ja ei järkyttävän ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ennen kaikkea mielenterveyspandemia ja näyttänyt, miten suuri osa ihmisistä on oikeasti todella hataralla pohjalla mielenterveytensä kanssa ja kerta kaikkiaan manipuloitavissa.
Samaa mieltä. Mä eristäydyin maaliskuussa 2020 täysin (en siis käynyt edes kaupassa). Ja syynä vain se, että päälle ysikymppiset vanhempani asuvat naapurissa, olen aiemmalta ammatiltani sairaanhoitaja ja jonkun piti voida käydä myös vanhempieni luona. Ei heitä olisi voinut jättää ihan oman onnensa nojaankaan. Olin siis lähisuvustani se, jonka oli järkevintä olla vanhempieni käytettävissä, ja ainoa, jolla oli etätyömahdollisuus eli eristäytyminen oli mahdollista.
Palstaa seuratessani olen hämmästynyt, miten osa ihmisistä on edelleenkin nk perunakellarissa. Eivät omat vanhempanikaan enää ole vaan ovat jo käyneet mm parturissa ja kampaajalla ja tavanneet taas kaikkia lähisukulaisiaan. Minäkin lopetin eristäytymisen heti, kun alkoi saada taas ffp3-hengityssuojaimia eli jo kesällä 2020. Ravintoloissa ja kahviloissa en käynyt senkään jälkeen eli paikoissa, missä olisi pitänyt ottaa hengityssuojain pois. Mutta kun vanhempani saivat toukokuussa toisenkin rokoteannoksensa ja alkoivat taas elää kuten ennen pandemiaakin, ei mullakaan ollut enää tarvetta rajoittaa elämääni millään tavalla.
Harkitaan. Täytyy varmaan miettiä joku vilpittömyystesti kaltaisillesi ettei pääse pahantahtoiset rokotetut esim. tartuttamaan meihin niitä lukemattomia varianttejaan. Testit läpäistyänne olette tottakai tervetulleita joukkoomme, me emme ole ahdasmielisiä.