Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronapassi tulee, ihanaa!

Vierailija
21.09.2021 |

Jee, voi että minä toivon että mahdollisimman moneen paikkaan laitetaa koronapassivaatimus. Ainakin uimahalliin! Haluan uimaan!

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e4ffc811-27a2-4c58-aa6a-441815c3…

STMn tiedotustilaisuus tulossa tänään.
Toivottavasti Krista rökittää follarit!

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua nyt ne seisoo tuolla tiedotustilaisuudessa ministerit kaikki maskit päässä, mutta iltaisin vapaalla juhlivat vieraiden ihmisten kanssa ilman maskeja Kallion räkälöissä.

Toimivat ihan kuten muutkin kansalaiset. Töissä maskit ja vapaa-ajalla ei. 

Niiden vaan pitäis olla esimerkkinä muille.

Ne on kuule vaan töissä siellä. Varsinkin demarit. Ei sovi niiden arvomaailmaan, että työnantaja saisi päättää, mitä tekevät vapaa-ajalla. 

Ja omaa selkärankaa ei ole?

Vierailija
102/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuttu on nyt sairastunut flunssaan eli se niistä varotoimenpiteistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua nyt ne seisoo tuolla tiedotustilaisuudessa ministerit kaikki maskit päässä, mutta iltaisin vapaalla juhlivat vieraiden ihmisten kanssa ilman maskeja Kallion räkälöissä.

Toimivat ihan kuten muutkin kansalaiset. Töissä maskit ja vapaa-ajalla ei. 

Niiden vaan pitäis olla esimerkkinä muille.

Ne on kuule vaan töissä siellä. Varsinkin demarit. Ei sovi niiden arvomaailmaan, että työnantaja saisi päättää, mitä tekevät vapaa-ajalla. 

Ja omaa selkärankaa ei ole?

Ei ole. 

Vierailija
104/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuttu on nyt sairastunut flunssaan eli se niistä varotoimenpiteistä...

Ne varotoimenpiteethän altistaa pahemmin flunssalle, kun oma immuniteetti heikkenee kaikkia desinfiointiaineita lotratessa ja pöpöjä vältellessä.

Vierailija
105/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen noista leireistä: olen rokottamaton (siis koronarokottamaton), ehdottaisin, että rokotetut sullottaisiin omalle puolelle Suomea ja rokottamattomat toisaalle. Sopisi itselleni varsin hyvin. Saattaisi kuitenkin työelämän kannalta olla hieman hankala keissi, mutta tällainen aikaansaava hallitus varmaankin hoitaisi homman vaivattomasti. Yhdenvertaisuuden mukaan kaikille taattaisiin jakohetkellä vallitseva tilanne myös jaon jälkeen, eli työlliset samapalkkaisissa töissä, työttömät työttömyystukien piiirissä ja eläkeläiset saisivat sen eläkkeensä. Itse en juurikaan menettäisi paljoakaan, lapset ja lapsenlapset asuisivat samalla puolen maata. Myös osa ystävistäkin. Saisivat sitten rokotetut elää sitä omaa "koronavapaata" elämäänsä. Siinähän sitten vasta olisi mahdollista nähdä kummalle puolelle ne huonot kortit osuivat.

Kannatan 🤗 saako myös rokotettu rokotekriittinen liittyä seuraan?👋 haluan vaan kauas näistä rokotus intoisista.

Ei sillä rokotettu levittää vaarallista piikkiproteiinia ilmaan. Monille tulee ikäviä oireita kun ovat tekemisisssä rokotettujen kanssa.

Vierailija
106/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tulee ja me toisinajattelijat (oikeassa olevat) joudumme leireille. Kiitos siitä lampaílle jo etukäteen.

Sinua on kusetettu, mitään leirejä ei ole tulossa. Nehän piti tulla jo elokuussa mutta mitään ei näy missään.

Kenen mukaan olisi muka pitänyt tulla jo elokuussa? Ensin tulee se kansalaiset erotteleva passi ja vasta paljon myöhemmin leiritykset.[/quote

Katsoin token tubesta videoita, samoin koronakapinalliset-ryhmässä facebookissa tästä elokuussa on puhuttu. Samoin maaliskuussa joogaopen pidätyksen yhteydessä puhuttiin että hän oli joutunut leirille mutta ilmeisesti sekään ei pitänyt paikkaansa.

Kumma kun heitä ei ole vielä ufot siepanneet.

No itse asiassa kaiken taustalla kyllä on liskokansa. Eliitti.

Vierailija
107/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen noista leireistä: olen rokottamaton (siis koronarokottamaton), ehdottaisin, että rokotetut sullottaisiin omalle puolelle Suomea ja rokottamattomat toisaalle. Sopisi itselleni varsin hyvin. Saattaisi kuitenkin työelämän kannalta olla hieman hankala keissi, mutta tällainen aikaansaava hallitus varmaankin hoitaisi homman vaivattomasti. Yhdenvertaisuuden mukaan kaikille taattaisiin jakohetkellä vallitseva tilanne myös jaon jälkeen, eli työlliset samapalkkaisissa töissä, työttömät työttömyystukien piiirissä ja eläkeläiset saisivat sen eläkkeensä. Itse en juurikaan menettäisi paljoakaan, lapset ja lapsenlapset asuisivat samalla puolen maata. Myös osa ystävistäkin. Saisivat sitten rokotetut elää sitä omaa "koronavapaata" elämäänsä. Siinähän sitten vasta olisi mahdollista nähdä kummalle puolelle ne huonot kortit osuivat.

Kannatan 🤗 saako myös rokotettu rokotekriittinen liittyä seuraan?👋 haluan vaan kauas näistä rokotus intoisista.

Ei sillä rokotettu levittää vaarallista piikkiproteiinia ilmaan. Monille tulee ikäviä oireita kun ovat tekemisisssä rokotettujen kanssa.

Syrjintää

Vierailija
108/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna purkaa rajoitteita liian aikaisin. Kohta tulee 5.s variantti eli epsilon, joka viis veisaa rokotteista.

Se saa levitä loka- ja marraskuun ajan ihan rauhassa - ja asia hoksataan vasta joulukuun alussa. Hallitus hidastelee taas tapansa mukaan, jarrun vetäminen kestää, ja jouluna olemmekin sitten kaikki kipeinä.

Kiitos, Sanna&co, jo etukäteen jo toisen joulun pilaamisesta!

Vierailija
109/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jättävät edes alle 16-vuotiaat rauhaan. Rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä yhtikäs mitään. Ne on kiireessä kyhätty, jopa ennätysajassa. Riskejä ei tiedetä. Huhutaan, että ne aiheuttavat miehille hedelmättömyyttä. Aika näyttää.

Vierailija
110/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljahammasta kolottaa, niin piikille sitten vaan.

Vierailija
111/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jättävät edes alle 16-vuotiaat rauhaan. Rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä yhtikäs mitään. Ne on kiireessä kyhätty, jopa ennätysajassa. Riskejä ei tiedetä. Huhutaan, että ne aiheuttavat miehille hedelmättömyyttä. Aika näyttää.

Kiina ei kai kauheasti rokottele.

Vierailija
112/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin kaikkia paikkoja, jotka ottavat koronapassin käyttöön.

Turhaan boikotoit. Et niihin pääsisi muutenkaan.

Vierailija
113/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa tämän ilmiön tieteestä hieman?

Vierailija
114/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako koronapassin otsaan? Niin et voisi ostaa ja myydä?

Vierailija
115/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ottaa sen ilolla vastaan vain siksi, että pääsee liikkumaan. Teitä on kusetettu hyvät ihmiset. Pääsette liikkumaan myös ilman sitä. Elätte illuusiossa ettei muka pääsisi. Pelko on luonut hassun illuusion yllemme. Saman illuusion mikä raha on.

Ei minua kukaan ole kusettanut. Olen itse tutkinut asioita ja päättänyt eristäytyä maaliskuusta 2020 lähtien. Rokotepassin myötä uskaltaisin lähteä uimahalliin. Muuta en kaipaa. Täällä ei ole edes riskiryhmäläisille erillistä vuoroa.

Luotan että rokote suojaa 90% vakavalta tautimuodolta, mutta en halua antaa kulkutautimyönteisille tuota 10 % mahdollisuutta vaarantaa omaa henkeäni. Siksi kierrän heidät kaukaa.

Pitäisikö kertoa hänelle?

Vierailija
116/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on mielisairasnatzi

Vierailija
117/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ottaa sen ilolla vastaan vain siksi, että pääsee liikkumaan. Teitä on kusetettu hyvät ihmiset. Pääsette liikkumaan myös ilman sitä. Elätte illuusiossa ettei muka pääsisi. Pelko on luonut hassun illuusion yllemme. Saman illuusion mikä raha on.

Ei minua kukaan ole kusettanut. Olen itse tutkinut asioita ja päättänyt eristäytyä maaliskuusta 2020 lähtien. Rokotepassin myötä uskaltaisin lähteä uimahalliin. Muuta en kaipaa. Täällä ei ole edes riskiryhmäläisille erillistä vuoroa.

Luotan että rokote suojaa 90% vakavalta tautimuodolta, mutta en halua antaa kulkutautimyönteisille tuota 10 % mahdollisuutta vaarantaa omaa henkeäni. Siksi kierrän heidät kaukaa.

Eikö ole parempaa tekemistä kun laittaa piiiiiiiitkä jäkä jäkä, vaikka tekisit kotitöitä

Vierailija
118/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
119/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaljahammasta kolottaa, niin piikille sitten vaan.

Saa sitä kaljaa kaupastakin.

Vierailija
120/127 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki juopot pääsevät nyt kapakoihin ym ryyppäämään ja  hakemaan koronaa toisiltaan, onhan heillä se todistus mukana.