Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronapassi tulee, ihanaa!

Vierailija
21.09.2021 |

Jee, voi että minä toivon että mahdollisimman moneen paikkaan laitetaa koronapassivaatimus. Ainakin uimahalliin! Haluan uimaan!

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e4ffc811-27a2-4c58-aa6a-441815c3…

STMn tiedotustilaisuus tulossa tänään.
Toivottavasti Krista rökittää follarit!

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, nyt sinäkin ’kuuliainen’ kansalainen menetät perusoikeutesi, tervetuloa kommunismi, jokainen liikkeesi on kohta systeemin valvonnan alla!!

Miten tyhmiä ihmiset ovat?

Ei vaan saan takaisin perusoikeuksiani(liikkua julkisilla paikoilla terveysturvallisesti) jotka kulkutautimyönteiset ovat vieneet kohta kahdeksi vuodeksi.

Miksi teille kulkutautimyönteisille on niin elintärkeää saada levittää tautia? Eikö olisi mukavampi ilman tauteja?

Itse olet vienyt itseltäsi, hyväksy tosiasiat. Ihme aikaa elämme kun kaikilla pitää jokin aate olla jonka takana seistä ja aatteelle vihollinen ja jos sitä ei ole, se keksitään.

Vierailija
22/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tulee ja me toisinajattelijat (oikeassa olevat) joudumme leireille. Kiitos siitä lampaílle jo etukäteen.

Sinua on kusetettu, mitään leirejä ei ole tulossa. Nehän piti tulla jo elokuussa mutta mitään ei näy missään.

Kenen mukaan olisi muka pitänyt tulla jo elokuussa? Ensin tulee se kansalaiset erotteleva passi ja vasta paljon myöhemmin leiritykset.[/quote

Katsoin token tubesta videoita, samoin koronakapinalliset-ryhmässä facebookissa tästä elokuussa on puhuttu. Samoin maaliskuussa joogaopen pidätyksen yhteydessä puhuttiin että hän oli joutunut leirille mutta ilmeisesti sekään ei pitänyt paikkaansa.

Minä en ole katsonut, vaan teen ihan itse omat päätelmäni. Hieman typerää tulla työntämään muiden sanoja minun suuhuni, mutta ethän sinä tuota tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska passittomien leiritykset alkaa ja onko "fa sisimin vastustajat" siellä vartijoina?

Vierailija
24/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, nyt sinäkin ’kuuliainen’ kansalainen menetät perusoikeutesi, tervetuloa kommunismi, jokainen liikkeesi on kohta systeemin valvonnan alla!!

Miten tyhmiä ihmiset ovat?

Ei vaan saan takaisin perusoikeuksiani(liikkua julkisilla paikoilla terveysturvallisesti) jotka kulkutautimyönteiset ovat vieneet kohta kahdeksi vuodeksi.

Miksi teille kulkutautimyönteisille on niin elintärkeää saada levittää tautia? Eikö olisi mukavampi ilman tauteja?

Te rokotetut olette varianttitehtaita ja levitätte tautia ympäriinsä. Teillä on myös 27x riski sairastua uudelleen vs. rokottamattomilla. Joudutte ottamaan piikkejä koko loppuelämänne. Vaikka kaikki rokottamattomat heivattaisiin leireille, teitä silti päätyy sairaalaan ja tehohoitoon, Suomessakin teholla useampia rokotettuja, yksi taisi olla triplarokotettu. Veritulppia, aivoinfarkteja, jopa kuolemia tuosta rokotteesta seurannut.

Kannattiko, ihan oikeasti?

Vierailija
25/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS varianteista ja koko maailman tilasta oltaisiin todellisuudessa huolissaan, niin rokotteita oltaisiin levitetty tasaisesti ympäri maailmaa, eikä myyty rikkaimille. Kyseessä on siis rikkaiden pandemia ja rahojen liikuttaminen.

Vierailija
26/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotuspassille ei taida juuri nyt olla käyttöä, mutta tarve voi tulla jonkun uuden variantin myötä parissa viikossa. Tällöin on hyvä, että lainsäädäntöasiat on jo tehty.

Hallituksen reagointi jälkikäteen on vaarallista. Olisi hyvä ennakoida ja varautua ikäviinkiin skenaarioihin.

Rokotuspassi taitaa olla ensimmäinen asia, missä varaudutaan tulevaan, jos kaikki ei menekään hyvin.

Ei juma, sitä on taas iltapaskaa tai ylen uutisia luettu. Se on vain tekosyy saada meidät kyykkyyn. Tilastoilla huijataan, taas on kohta tautitapaukset nousussa vaikka todellisuudessa se ei näy mitenkään. Tarkkaileppa mitä illuusiota yrittävät rakentaa. Ne rakentaa järjestelmää jossa ihmiset saa pelkällä kehotuksella lukittautumaan kotiinsa. ” laki on hyvä ” sanot varmaan. Sekin on vasn mielikuviksi luotu ihmisille että olisi hyvä. Virkamiehet on lain suojassa ja saavat sieltä kyykyttää meitä niinkuin kokevat parhaaksi.

Vierailija
27/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti passin saa vasta 3 piikin jälkeen!

Hakeudu piikkihullu hoitoon. Kunnon lammas, onneksi peität ruman naamasi maskilla. 

Vierailija
28/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tule yleisiin tiloihin.

Vierailija
29/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi koskee vain yksityisiä palveluita, ei esim uimahallia joka on yhteiskunnan takaama palvelu.

Vierailija
30/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ottaa sen ilolla vastaan vain siksi, että pääsee liikkumaan. Teitä on kusetettu hyvät ihmiset. Pääsette liikkumaan myös ilman sitä. Elätte illuusiossa ettei muka pääsisi. Pelko on luonut hassun illuusion yllemme. Saman illuusion mikä raha on.

Ei minua kukaan ole kusettanut. Olen itse tutkinut asioita ja päättänyt eristäytyä maaliskuusta 2020 lähtien. Rokotepassin myötä uskaltaisin lähteä uimahalliin. Muuta en kaipaa. Täällä ei ole edes riskiryhmäläisille erillistä vuoroa.

Luotan että rokote suojaa 90% vakavalta tautimuodolta, mutta en halua antaa kulkutautimyönteisille tuota 10 % mahdollisuutta vaarantaa omaa henkeäni. Siksi kierrän heidät kaukaa.

Myös rokotettu voi tartuttaa suhun koronan.

Vierailija
31/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tulee ja me toisinajattelijat (oikeassa olevat) joudumme leireille. Kiitos siitä lampaílle jo etukäteen.

Sinua on kusetettu, mitään leirejä ei ole tulossa. Nehän piti tulla jo elokuussa mutta mitään ei näy missään.

Kenen mukaan olisi muka pitänyt tulla jo elokuussa? Ensin tulee se kansalaiset erotteleva passi ja vasta paljon myöhemmin leiritykset.

Leiristähän tulee tosi lyhyaikainen, kun leirittäjät kuukahtaa viimeistään 3 vuoden kuluttua ekasta piikistä. Näinhän meille on kerrottu.

Vierailija
32/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ottaa sen ilolla vastaan vain siksi, että pääsee liikkumaan. Teitä on kusetettu hyvät ihmiset. Pääsette liikkumaan myös ilman sitä. Elätte illuusiossa ettei muka pääsisi. Pelko on luonut hassun illuusion yllemme. Saman illuusion mikä raha on.

Ei minua kukaan ole kusettanut. Olen itse tutkinut asioita ja päättänyt eristäytyä maaliskuusta 2020 lähtien. Rokotepassin myötä uskaltaisin lähteä uimahalliin. Muuta en kaipaa. Täällä ei ole edes riskiryhmäläisille erillistä vuoroa.

Luotan että rokote suojaa 90% vakavalta tautimuodolta, mutta en halua antaa kulkutautimyönteisille tuota 10 % mahdollisuutta vaarantaa omaa henkeäni. Siksi kierrän heidät kaukaa.

Myös rokotettu voi tartuttaa suhun koronan.

Tutkimusten mukaan rokotetut jos saavat tartunnan, he saavat sen juurikin rokottamattomilta.

Vierailija
33/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mukaan olisi muka pitänyt tulla jo elokuussa? Ensin tulee se kansalaiset erotteleva passi ja vasta paljon myöhemmin leiritykset.

Leiristähän tulee tosi lyhyaikainen, kun leirittäjät kuukahtaa viimeistään 3 vuoden kuluttua ekasta piikistä. Näinhän meille on kerrottu.

Kaivelet "joidenkin" epämääräisiä sanontoja ja yrität yhdistää niitä minuun. Kannattaa varmaan keskustella helpommista aiheista, jos et kykene tuon parempaan.

Vierailija
34/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen noista leireistä: olen rokottamaton (siis koronarokottamaton), ehdottaisin, että rokotetut sullottaisiin omalle puolelle Suomea ja rokottamattomat toisaalle. Sopisi itselleni varsin hyvin. Saattaisi kuitenkin työelämän kannalta olla hieman hankala keissi, mutta tällainen aikaansaava hallitus varmaankin hoitaisi homman vaivattomasti. Yhdenvertaisuuden mukaan kaikille taattaisiin jakohetkellä vallitseva tilanne myös jaon jälkeen, eli työlliset samapalkkaisissa töissä, työttömät työttömyystukien piiirissä ja eläkeläiset saisivat sen eläkkeensä. Itse en juurikaan menettäisi paljoakaan, lapset ja lapsenlapset asuisivat samalla puolen maata. Myös osa ystävistäkin. Saisivat sitten rokotetut elää sitä omaa "koronavapaata" elämäänsä. Siinähän sitten vasta olisi mahdollista nähdä kummalle puolelle ne huonot kortit osuivat.

Vierailija
35/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee nyt me rokottamattomat päästään rauhassa kiertelemään museioita, uimaan, kirjastoon ja muihinkin julkisiin tiloihin. Eipä ole enää tungosta kun rokottamattomia pelkäävät ei uskalla meidän kanssa samaan tilaan. Rokotefanaatikot voi viettää kaiken aikansa terveysturvallisesti baareissa. Mahtaa nyt harmittaa.

Vierailija
36/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin kaikkia paikkoja, jotka ottavat koronapassin käyttöön.

Samoin.

Mä boikotoin loppuikäni noita paikkoja. Henri Alenin ravintolaan en aio enää ikinä astua. Syön vaikka ABC:llä ennemmin.

Vierailija
38/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niinku mä odotin leirillepääsyä! Viimeksi ollut kesäleirillä lapsena. Ja tykkäsin telttailla luonnon parissa. Ruoka oli vähän kehnoa siellä, mutta onneksi oli sentään teetä ja kaurapuuroa!

Vierailija
39/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen noista leireistä: olen rokottamaton (siis koronarokottamaton), ehdottaisin, että rokotetut sullottaisiin omalle puolelle Suomea ja rokottamattomat toisaalle. Sopisi itselleni varsin hyvin. Saattaisi kuitenkin työelämän kannalta olla hieman hankala keissi, mutta tällainen aikaansaava hallitus varmaankin hoitaisi homman vaivattomasti. Yhdenvertaisuuden mukaan kaikille taattaisiin jakohetkellä vallitseva tilanne myös jaon jälkeen, eli työlliset samapalkkaisissa töissä, työttömät työttömyystukien piiirissä ja eläkeläiset saisivat sen eläkkeensä. Itse en juurikaan menettäisi paljoakaan, lapset ja lapsenlapset asuisivat samalla puolen maata. Myös osa ystävistäkin. Saisivat sitten rokotetut elää sitä omaa "koronavapaata" elämäänsä. Siinähän sitten vasta olisi mahdollista nähdä kummalle puolelle ne huonot kortit osuivat.

Minä ehdotin samankaltaista jo reilu vuosi sitten, rajoituksia vastustavat toiselle puolen Suomea, koronavarovaisesti eläville toinen puoli Suomesta.

Mulle kävisi myös rokotettujen vuoro uimahallissa. Kunhan pääsisi uimaan, tekisi hyvää sairauksien runtelemalle keholleni. 

Vierailija
40/127 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan 🤗 saako myös rokotettu rokotekriittinen liittyä seuraan?👋 haluan vaan kauas näistä rokotus intoisista.