Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidät niin kauheana asiana sitä, että..

Vierailija
06.11.2014 |

..kaikki eivät käy päivittäin suihkussa? Nyt sinulla on mahdollisuus perustella näkemyksesi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia!

Vierailija
2/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koska itse urheilen 1-2 kertaa päivässä ja peseydyn joka treenin jälkeen, on vaikee kuvitella ettei olisi lähes koko ajan suihkunraikkaadsa tilassa. Ei kai siinä ole ongelmaa jos hiki ei haise ja vanhemmitenhan aineenvaihdunta kai hidastuukin, mutta on todella ajattelematonta ja epäkohteliasta muita kohtaan hengailla hien häivähdyksenkin hajuisena toisten seurassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:37"]

Ehkä koska itse urheilen 1-2 kertaa päivässä ja peseydyn joka treenin jälkeen, on vaikee kuvitella ettei olisi lähes koko ajan suihkunraikkaadsa tilassa. Ei kai siinä ole ongelmaa jos hiki ei haise ja vanhemmitenhan aineenvaihdunta kai hidastuukin, mutta on todella ajattelematonta ja epäkohteliasta muita kohtaan hengailla hien häivähdyksenkin hajuisena toisten seurassa

[/quote] Mutta entä jos on vakavia mt-ongelmia, eikä jaksa huolehtia hygieniastaan?

Vierailija
4/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:44"]

[/quote] Mutta entä jos on vakavia mt-ongelmia, eikä jaksa huolehtia hygieniastaan?

[/quote] Niin, kaikki eivät jaksa miettiä sitä, miltä haisevat milloinkin

Vierailija
6/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea käsittää että läheskään kaikki ihmiset eivät urheile jatkuvasti, eivätkä muutenkaan tee mitään mikä aiheuttaisi kovaa hikoilua, nykyään on dödöjä jotka toimii kaksi vuorokautta. Eri ihmisillä on erilainen ominaishaju, toisilla voimakkaampi kuin toisilla, joillakin tulee ruokavalion takia ihon läpi hajua tai vaikka lääkkeiden takia, kyllä on ihmisiä jotka eivät haise kovin helpolla.

Vierailija
7/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ajattelematonta on ylläpitää tuollaisia vedenlotraustapoja ja ajatusmalleja. Voisi sitä vettä hieman säästääkin.

Vierailija
8/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:36"]

Hygienia!

[/quote] Eikö ole tärkeintä, että henkilö huolehtii käsihygieniastaan hyvin? Suihkussakäynnillä ei pitäisi olla niin väliä

Vierailija
9/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joudun itse kärsimään hajuhaitasta, kun nämä kyseiset hygieniansa laiminlyövät henkilöt käyvät ihmisten ilmoilla. Haistan pesemättömän päänahan jo metrien päästä.

Vierailija
11/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
12/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:13"]

Koska joudun itse kärsimään hajuhaitasta, kun nämä kyseiset hygieniansa laiminlyövät henkilöt käyvät ihmisten ilmoilla. Haistan pesemättömän päänahan jo metrien päästä.

[/quote] Eli pitäisikö esim. mt-ongelmaisten vältellä ihmisten seuraa tai pysyttäytyä vain omiensa parissa?

Vierailija
13/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva iho, hajuttomuus, hiettömyys...ym.ym. Mutta totta on että jotkut eivät tunnu peseytyvän koskaan ja sellaisen vieressä oleminen ällöttää. Mutta siinä ylensä puhutaankin jo päivien pesemättömyydestä.

Vierailija
14/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:48"]

En pidä kauheana asiana, enkä ole mikään hygieniafriikki millään saralla, mutta kun usein löyhähtelee kassajonossa ja muualla pesemättömät ja hienhajuiset kansalaiset. Koska omat läheiseni tai minä emme haise, oletan, että haju johtuu liian harvasta peseytymisvälistä. Kun netissä keskustelevia ei haista, olen joskus skeptinen saunanraikkaina puoli viikkoa pysyvien väitteistä.

[/quote] Se on tosiaan ikävää että sitä joutuu aina säännöllisin väliajoin menemään sinne kassajonoihin seisomaan, vaikka olisi sellainen elämäntilanne, että viime suihkussakäynnistä olisi kulunut jo 6 päivää.

Vierailija
15/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihminen haisee. Mutta harva heistä sen itse huomaa. Sama juttu kuin yksi tuossa kommentoi, haistan pesemättömän päänahan myös metrien päähän. Kammottava haju. En osaa olla jos en ole puhdas, siksi kaikki leirit ovat minulle hankalia. En siis leireile :D

Vierailija
16/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/34 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/34 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:36"]

Aika moni ihminen haisee. Mutta harva heistä sen itse huomaa. Sama juttu kuin yksi tuossa kommentoi, haistan pesemättömän päänahan myös metrien päähän. Kammottava haju. En osaa olla jos en ole puhdas, siksi kaikki leirit ovat minulle hankalia. En siis leireile :D

[/quote] Metrien päähän..? Voi luoja

Vierailija
19/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:10"]

Kuiva iho, hajuttomuus, hiettömyys...ym.ym. Mutta totta on että jotkut eivät tunnu peseytyvän koskaan ja sellaisen vieressä oleminen ällöttää. Mutta siinä ylensä puhutaankin jo päivien pesemättömyydestä.

[/quote] sori vaan

Vierailija
20/34 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän