Facebookin kuva sinusta? Mitä se sinulle ehdottaa?
Minun kohdalla FB on päättänyt että pidän Pakistanin luonnosta ja että poliittinen kantani on äärirepublikaani, joka vastustaa maskeja, kaikkea ja rokotteita. Todellisuudessa on liberaali tieteen kannattaja ja minulla ei ole mitään yhteyttä tai mielenkiintoa Pakistaniin. Miten FB näkee sinut?
Kommentit (9)
Täällä taas on selkeästi siankasvatusta harrastava Oregonin rebuplikaani! Ei mitään hajua mistä FB on nämä keksinyt mulle kiinnostuksen aiheeksi.
Ei niinkään ryhmiä, mutta käsilaukkukauppojen mainoksia on ihan helvetisti. Olen siis sinkku ja käytän koko konetta ihan vaan yksin. En kyllä mainostaisi somessa kun mainonnan kohdistus menee tällä tavalla.
M52
Minulle ei koskaan ehdoteta mitään. Mainostentorjunta pitää huolen siitä, ettei mainontaakaan ole. Missä niitä ehdotuksia näkee?
Mistäs tuollaiset ehdottelut löytää?
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään ryhmiä, mutta käsilaukkukauppojen mainoksia on ihan helvetisti. Olen siis sinkku ja käytän koko konetta ihan vaan yksin. En kyllä mainostaisi somessa kun mainonnan kohdistus menee tällä tavalla.
M52
Onko naapurissasi naista tai oletko viettänyt netissä aikaa tietynlaisia naistenvaatteita, juoruja tms. katsoen?
Sehän kertoo vain siitä, mistä olet kiinnostunut. Jos luet paljon republikaanien tötöilyistä, se toteaa että olet niistä kiinnostunut. Kokeile pari viikkoa katsoa pelkkiä kissavideoita.
Jos käytät usein puheessasi sanaa paska, se alkaa mainostaa sinulle anaalitamponeja.
Minulle tulee pilvin pimein "ihmisiä joita saatat tuntea" ympäri maapallon, mustaihoisia, huntupäitä ym. En todellakaan saata tuntea. Minulla on vain kaksi kaveria. Ja olen estänyt kaveripyynnöt, koska käytän fb:tä vain erilaisten ryhmien seuraamiseen. Käsittämätöntä. Ilmeisesti minun naamani kiertää myös ympäri maailmaa.
Munkin naamakirja on jostain syystä ihan varma että olen Trumpin kannattaja, kun suurin osa ehdotetuista ryhmistä on tuota herraa palvovia. Miksi näin?