On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pressapari. Yli 7-kymppisellä vauva.
Kuten hyvin tiedämme, presidentti Niinistö oli 69-vuotias Aaron syntyessä. Aaro on jo 3,5 vuotias eikä ole ollut vauva enää pitkään aikaan.
Aaro oli vielä vauva kun Niinistö täytti 70v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pressapari. Yli 7-kymppisellä vauva.
Kuten hyvin tiedämme, presidentti Niinistö oli 69-vuotias Aaron syntyessä. Aaro on jo 3,5 vuotias eikä ole ollut vauva enää pitkään aikaan.
Turha tuotakaan tilannetta on lähteä liika normalisoimaan. Eiköhän selvää ole, että lapselle on paras jos vanhemmat ovat mahdollisimmn lähellä optimaalista lisääntymisikää, ei 40 vuotta sitä vanhempia, oli kyse äidistä tai isästä.
Ikä on vain numeroita. Rennykin näyttää paljon vanhemmalta kuin minä vaikka on monta vuotta nuorempi.
Kunto saattaa olla samaa luokkaa, ymmärtääkseni liikkuu säännöllisesti? Itsellä kyykkytesti 30 sekuntia, 28 kyykkyä. Olisi saattanut mennä hiukan useampi, jos olisin harjoitellut?
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numeroita. Rennykin näyttää paljon vanhemmalta kuin minä vaikka on monta vuotta nuorempi.
Kunto saattaa olla samaa luokkaa, ymmärtääkseni liikkuu säännöllisesti? Itsellä kyykkytesti 30 sekuntia, 28 kyykkyä. Olisi saattanut mennä hiukan useampi, jos olisin harjoitellut?
Jotenkin tuntuu että kyykkäämislukemat ei kuitenkaan useimmilla naisilla ole miehen valintakritreerien huipulla, ainakaan sopivaksi katsottua ikää korkeammalla.
Jos mulla olisi 35 vuotta nuorempi puoliso, niin pitäisi alkaa katsomaan puolisoa alakoulusta. 😁 Jos taas haluaisin löytää 35 vuotta vanhemman puolison, niin pitäisi suunnata vanhainkotiin. 😆 Itse olen siis 44 v.
"vanhempi mies se vaan on komeampi ja karismaattisempi kuin ne finninaamat."
Oletko h o m o ?
Hollywood on näitä rikkaita miehiä täynnä, joilla on samanmoinen ikäero emännän kanssa.
Alec Baldwin
Mel Gibson
David Hasselhoff
Michael Douglas
Richard Gere
Ja ennen kuin noiden miesten ulkonäköä menette kommentoimaan, niin katsokaa heidän nykykunto, eikä kuvia vuodelta 1979.
Vierailija kirjoitti:
Hollywood on näitä rikkaita miehiä täynnä, joilla on samanmoinen ikäero emännän kanssa.
Alec Baldwin
Mel Gibson
David Hasselhoff
Michael Douglas
Richard GereJa ennen kuin noiden miesten ulkonäköä menette kommentoimaan, niin katsokaa heidän nykykunto, eikä kuvia vuodelta 1979.
En ollut edes syntynyt vuonna 1979. Enkä edes tiedä ketä nuo kaikki ovat. Nimet ei sano mitään.
Tunnustan: olen 47-vuotias nainen ja minulla on työkaverina 25-vuotias mies, joka on todella hurmaava ja komea. Flirttailemme välillä töissä, mutta ei ikikuuna päivänäkään tulisi mieleeni ryhtyä suhteeseen hänen kanssaan ikäeron takia. No ehkä jossain kesäjuhlilla hiprakassa saattaisi lipsahtaa johonkin, mutta siitäkin vaikenisin täysin. Olen aikuinen nainen, hän on nuori mies, vaikka kuinka onkin söpö. Siksi en ymmärrä erityisesti Rennyn mieltymystä noin nuoriin naisiin, jotenkin pervoa.
Rennyssä on muuten jotenkin hyvin vahvana Riihimäki. Jos Johanna halusi piireihin, olisi etsinyt varakkaan ruotsinkielisen, siellä Suomen todelliset piirit on, eikä Tainolaa, Harlinia tai Seliniä näy.
Vierailija kirjoitti:
Alec Baldwin
Mel Gibson
David Hasselhoff
Michael Douglas
Richard GereJa ennen kuin noiden miesten ulkonäköä menette kommentoimaan, niin katsokaa heidän nykykunto, eikä kuvia vuodelta 1979.
Liioittelet; monilla noilla mainituilla pareilla on ikäeroa n. 20 vuotta ei 35 vuotta. Siinä on eroa!
Voisin melkein lyödä vetoa että Renny on tehnyt sellaisen avioehdon, että eron tullessa sentin senttiä ei vaimolle tipu.
Vierailija kirjoitti:
Alec Baldwin
Mel Gibson
David Hasselhoff
Michael Douglas
Hollywood tähdet on eri asia kuin suomijulkkikset ja nobodyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alec Baldwin
Mel Gibson
David Hasselhoff
Michael Douglas
Liioittelet; monilla noilla mainituilla pareilla on ikäeroa n. 20 vuotta ei 35 vuotta. Siinä on eroa!
Miksi kenenkään muutenkaan tarvitsisi miettiä Hollywood-parien parisuhteita? Niillä on ihan omat kuvionsa, joissa ei tartte monista peruspulliaisen arkeen liittyvästä asiasta välittää. Rahalla saa ja hevosella pääsee ja elämänsä voi taloudellisestikin muokata just sellaiseksi kuin itse haluaa. Peruspulliaisen kannattaa ajatella muitakin asioita kuin sitä, millaisen käsiväskyn tai miljoonahuvilan saa puolisoltaan tai miten kivalta vaihtuva nätti timmi nainen näyttää käsipuolessa punaisella matolla. Meidän arjessa merkitystä on ihan muilla asioilla.
Jokainen tekee mitä haluaa, kunhan ovat aikuisia ja ketään ei pakoteta.
Mutta en osaisi kuvitella itseä lasteni ikäisen kanssa. Siinä on mulla ainakin ihan selkeä raja.
Eli kyllä Johanna ja Lucas olisi tässä se luonteva pari.
Vierailija kirjoitti:
Alec Baldwin
Mel Gibson
David Hasselhoff
Michael Douglas
Olisi kiva tietää vertailuluku taviksiin.
Eli kuinka paljon nuorempia puolisoita on niillä, joilla on tavistulot vs. niillä, jotka on miljönäärejä.
Tulos voisi olla aika masentava miljonääreille eli ehkä se ei sittenkään ollut sun karisma :D
Henkisesti noilla ei ole varmaan juuri mitään ikäeroa.
Kaverini on ihan tavis ja vieläpä työtön, mutta tyttökaverina on 26v nainen ja mies itse on 52 vuotias. Kyllä noit nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on ihan tavis ja vieläpä työtön, mutta tyttökaverina on 26v nainen ja mies itse on 52 vuotias. Kyllä noit nyt vaan on.
On. Mutta todella, todella vähän. 0,5 %:ssa parsiuhteista ikäero on yli 20 v. ja näissä suhteissa eron todennäköisyys on monin-, moninkertainen verrattuna muihin. Keskimäärin ikäero on 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta todella, todella vähän. 0,5 %:ssa parsiuhteista ikäero on yli 20 v. ja näissä suhteissa eron todennäköisyys on monin-, moninkertainen verrattuna muihin. Keskimäärin ikäero on 3 vuotta.
Ei ole ainakaan monella julkkiksella tullut eroa, vaikka ikäeroa on.
Apua tuo Renny on pelottavan näköinen. En haluais herätä hänen vierestä.
Ikäero on kutakuinkin sama kuin Madonnalla ja Ahlamalikilla. Kunhan Johanna jatkaa drinksuttelua ja auringonottoa niin sileä iho on pian muisto vain....
Ehkä Rennyllä ei oo paljon rahaa, mutta kontaktit Hollywoodiin. Sillä saa ainakin Itämeren tältä puolen nuoria naisia.