Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.

Vierailija
21.09.2021 |

Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.

Kommentit (793)

Vierailija
141/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä huolenaiheet. Mites se oma elämä sujuu?

Vierailija
142/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun saat jonkun leiman et tule sitä saamaan koskaan pois.

Olen myös miettinyt tätä ”missititteliä”, jota edelleen väkisin jaetaan ja, josta ei enää ole nykypäivänä hyötyä, kun Instasta saa paremmat mainostajat. Kuinka moni missi on menestynyt tittelinsä ansiosta? Vai onko kenties elämä jopa hieman vaikeutunut, kun on saanut sen ”halutun” tittelin?

Ja sitten vielä tiettyjen liittojen eduista:

Kyllä varmasti ihmistä arvostetaan ihan omien saavutustensa ja ahkeroimisensa takia eikä lokkeilija -tyyliin edenneenä ja sen kyllä piireissä huomaa, kuka on tullut piireihin ihan omalla koulutuksella ja työllään, kuin niiden suhteiden kautta.

Elämä on, elämä on. Kun sitten joskus joutuu peiliin rehellisesti katsomaan ja miettimään MITÄ MINÄ OLEN SAANUT AIKAAN omilla kyvyilläni, opinnoillani, työnteollani, niin jokainen silloin tietää vastauksen ja silloin on elettävä niiden omien valintojen kanssa. Toivotan kaikille tämän tekstin lukijoille rauhaa ja rakkautta, miten sitten ikinä tätä elämää elättekin ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ja glamourilla on helppo saada nuoren pinnallisen naisen pää sekaisin. Mutta arki astuu kaikkiin suhteisiin ja nuoretkin naiset kypsyvät - ja ikääntyneet miehet ikääntyvät edelleen. Siinähän se suhde sitten punnitaan.

Vierailija
144/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän välillään on kaksi sukupolven kuilua. Kyllä 20 vuotta vanhemmasta huomaa kuilun, oli tämä millainen tahansa. Ei ole samat muistot.

Onhat toiset ns vanhoja sieluja, ja he siinä pärjäävät. Kuten Haukio tuntuu olevan sellainen. Johannasta ei sellaista kuvaa saa.

Juu, en tiedä, kumpi heistä käyttää kumpaa hyväkseen.

Kyllä heidän välillään toki on kuilu, mutta siinä voi olla myös oma viehätyksensä, vaikkakin myös omat ongelmat. Ehkä omalla tavallaan voi olla myös jännittävää päästä kurkistamaan muihin maailmoihin. 

Minustakin oli aikanaan jännittävää kurkistaa isovanhempien maailmoihin. Sotajutut yms oli jännittäviä.

Kuinkahan vanha olet, jos olet kuullut isovanhempien sotajuttuja? 

38v.

Kuinka vanhoja isovanhempasi sitten ovat olleet, koska elossa ei ole enää juuri ketään, joka olisi ollut sotarintamalla. Itse olen sinun vanhempi, enkä ole kuullut yhtään sotajuttuja. Vanhempani olivat sotien aikaan lapsia, eikä heillä ainakaan mitään sotajuttuja ollut. 

Eivät he enää ole olleet hengissä vuosiin. 1920-luvulla kaikki syntyneet. Pappani olivat sodassa mummoni olivat juuri ja juuri liian nuoria Lotiksi. Toiselle oli jo puku tilattu kun sota päättyi.

Vierailija
145/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei, kummatkin tyrkkyjulkkiksia joten onnistuivat saamaan naamansa lehtiin ja vauvapalstallekin säpinää. :D

Vierailija
146/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mietin itseäni, kun olin 27-vuotias niin isovanhemmístani nuorin oli 80-vuotias ja muut vanhempia. 

Eli aika harvalla on 60-vuotiaat isovanhemmat 27-vuotiaana. Sanokaa, mitä sanotte. 

Olen ohis, mutta mikä tässä hommassa on niin ihmeellistä? Itse olen nelikymppinen, mummoni kuoli 20 vuotta sitten ja kertoili paljonkin juttuja lottana olostaan sekä ukista rintamalla. Itse en oikein ukkia muista, kuoli paljon aiemmin. Olen myös lukenut heidän kirjeitään toisilleem sodan aikana. Kyllähän jutut jäävät mieleen koko loppuiäksi.

Vierailija
147/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän välillään on kaksi sukupolven kuilua. Kyllä 20 vuotta vanhemmasta huomaa kuilun, oli tämä millainen tahansa. Ei ole samat muistot.

Onhat toiset ns vanhoja sieluja, ja he siinä pärjäävät. Kuten Haukio tuntuu olevan sellainen. Johannasta ei sellaista kuvaa saa.

Kyllä heidän välillään toki on kuilu, mutta siinä voi olla myös oma viehätyksensä, vaikkakin myös omat ongelmat. Ehkä omalla tavallaan voi olla myös jännittävää päästä kurkistamaan muihin maailmoihin. 

Minustakin oli aikanaan jännittävää kurkistaa isovanhempien maailmoihin. Sotajutut yms oli jännittäviä.

38v.

Näiden v...un z sukupolven kakaroiden isovanhemmat eivät ole olleet sodassa. Tottakai ukit ja mummot ovat olleet sodassa, omanikin olivat, tosin ukki kuoli kun olin 3 vuotias, mummolta sitten sotajuttuja kuulin.

Vierailija
148/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38v.

Kuinka vanhoja isovanhempasi sitten ovat olleet, koska elossa ei ole enää juuri ketään, joka olisi ollut sotarintamalla. Itse olen sinun vanhempi, enkä ole kuullut yhtään sotajuttuja. Vanhempani olivat sotien aikaan lapsia, eikä heillä ainakaan mitään sotajuttuja ollut. 

Eivät he enää ole olleet hengissä vuosiin. 1920-luvulla kaikki syntyneet. Pappani olivat sodassa mummoni olivat juuri ja juuri liian nuoria Lotiksi. Toiselle oli jo puku tilattu kun sota päättyi.

Itse olen 38 ja ukki syntynyt 1907 ja mummo 1912 eli hyvin ovat sodissa olleet. Eno taas oli sota-ajan lapsi kuten isänikin.

Vierailija
149/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mietin itseäni, kun olin 27-vuotias niin isovanhemmístani nuorin oli 80-vuotias ja muut vanhempia. 

Eli aika harvalla on 60-vuotiaat isovanhemmat 27-vuotiaana. Sanokaa, mitä sanotte. 

ei kenelläkään ole, ellei lapsia ole tehty 15 vuotiaana.

Vierailija
150/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna ei ole mikään erityisen kaunis, joten ei hän saa Rennya nuorempaa rikasta miestä. Ja Rennyn iässä kukatahansa nuori ja sileäihoinen parikymppinen tuntuu jo kaunottarelta omaan ikäluokkaan verrattuna.

Katkeran kurpan itselleen valehtelua:D Johanna on paljon kauniimpi kuin esim. tuore miss Suomi tai Janni Hussi joka on saanut nuoren ja rikkaan miehen.

Johanna kelpaisi hyvin myös nuorille NHL-tähdille, mutta vanhempi mies se vaan on komeampi ja karismaattisempi kuin ne finninaamat.

Biologian lait ovat armottomia naista kohtaan, naisen tason ratkaisee nuoruus ja kauenus ja miehen tason raha ja status.

Vierailija
151/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä lapsia, kun luulette, että 27-vuotias on ikuisesti nuori. Ennen vanhaan oli jo hyvinkin vakiintunut ja oli monta lasta. Nyt kuvitellaan, että pysyy ikuisesti nuorena tämä nainen.  Jokainen vuosi vanhentaa häntä aika tavalla ja jo 35-vuotiaana voi jättää todennäköisesti hyvästi lastentekoon (parhaat vuodet takana).  Ihan samalla tavalla vanhenee 27-vuotiaskin kuin kuusikymppinen. Me kaikki vanhenemme. 

Totta, ikuisen nuoruuden harha on vahvana täällä. Johanna on silmänräpäyksen päästä 40v raakki

Vierailija
152/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ei ole mikään erityisen kaunis, joten ei hän saa Rennya nuorempaa rikasta miestä. Ja Rennyn iässä kukatahansa nuori ja sileäihoinen parikymppinen tuntuu jo kaunottarelta omaan ikäluokkaan verrattuna.

Katkeran kurpan itselleen valehtelua:D Johanna on paljon kauniimpi kuin esim. tuore miss Suomi tai Janni Hussi joka on saanut nuoren ja rikkaan miehen.

Johanna kelpaisi hyvin myös nuorille NHL-tähdille, mutta vanhempi mies se vaan on komeampi ja karismaattisempi kuin ne finninaamat.

Biologian lait ovat armottomia naista kohtaan, naisen tason ratkaisee nuoruus ja kauenus ja miehen tason raha ja status.

Voi voi, noin se varmaan joissain piireissä ja joillekin ihmisille on. Onneksi suurimmalle osalle tason ratkaisee toisen ihmisen pään sisällys ja selkärangan lujuus. 

Vierailija
153/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinulta pois? Antaa aikuisten ihmisten rakastaa toisiaan.

Ei kai se meiltä olekaan pois. Mutta kyllä minua säälittää tuo nuori nainen. Moni nuorena paljon vanhemman puolison kanssa yhteen mennyt tajuaa tilanteensa oikeasti vasta paljon myöhemmin - mitä tuli tehtyä, mistä syistä ja millaisen hinnan siitä saa maksaa.  

Kyllä siinä on myös paljon plussaa. Jos saa kokea ja nähdä kaikkea, mistä suurin osa tuon ikäisistä saa vain haaveilla.  Ei kait pian 28 vuotta täyttävä voi enää olla niin naivi, ettei tajua, ettei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Lisäksi emme tiedä, kuinka hankala Rennyn luonne on, koska on niin paljon ollut naisia kierroksessa. Joku syyhän tällaiseen vaihtamiseenkin on. 

No mutta on silläkin aika paljon väliä kenen kanssa sitä saa/joutuu noi kokemuksensa jakamaan..

No kumman valitset: saman ikäisen, köyhän opiskelijapojan, jonka kanssa elämä on yhtä kituutusta. Muutatte luukusta toiseen.  Olet siinä iässä, että pitäisi hankkia lapsia, mutta elämä ei ole kunnossa.

VAI

Rikas 60-vuotias, jolla on tarjota puitteet sille, että voit hankkia lapsia.  Saat jopa lastenhoitajan avuksi ja voit itse matkustella yms.

No mitenkäs olisi vaikkapa 31-vuotias vakitöissä käyvä insinööri tai luokanopettaja, joka jaksaa hoitaa osansa yöheräilyistä pikkulapsiaikana? Jonka kanssa petihommat onnistuvat vielä hyvin lasten ollessa kouluikäisiä? Jonka kanssa voi kuusikymppisinä matkustella ja joka jaksaa siinä iässä touhuta esikoisenne pienten lasten kanssa ja jakaa isovanhemmuuden ilon kanssasi?

Vierailija
154/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisivat kuinka rakastuneita,elävät täysin eri maailmoissa.

Ikäero on niin suuri.

Renny taitaa olla suhteessa se lapsellisempi.

Vierailija
155/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo onhan niillä. Olisihan se outoa, (olen tosin pari vuotta nuorempi kuin Johanna) jos joku ystäväni tulisivat istumaan iltaa ja yhdellä olisi mukanaan kumppani, joka on 60-vuotias. Kun muuten siellä on lähinnä 24-30-vuotiaita. :D

mutta sinä ja ystäväsihän olette silmänräpäyksen päästä 40v raakkeja.

Vierailija
156/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä lapsia, kun luulette, että 27-vuotias on ikuisesti nuori. Ennen vanhaan oli jo hyvinkin vakiintunut ja oli monta lasta. Nyt kuvitellaan, että pysyy ikuisesti nuorena tämä nainen.  Jokainen vuosi vanhentaa häntä aika tavalla ja jo 35-vuotiaana voi jättää todennäköisesti hyvästi lastentekoon (parhaat vuodet takana).  Ihan samalla tavalla vanhenee 27-vuotiaskin kuin kuusikymppinen. Me kaikki vanhenemme. 

Totta, ikuisen nuoruuden harha on vahvana täällä. Johanna on silmänräpäyksen päästä 40v raakki

Tämä on totta. Mutta totta on sekin, että 40-vuotiaan naisen elämä on hyvin erilaista 75-vuotiaan kuin nelikymppisen miehen rinnalla.

Vierailija
157/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dementikko papparaisen itsepetosta:D

Vierailija
158/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisivat kuinka rakastuneita,elävät täysin eri maailmoissa.

Ikäero on niin suuri.

Renny taitaa olla suhteessa se lapsellisempi.

Taantunut. Ei tollanen höperö olisi aikanaan Hollywoodissa pärjänyt.

Vierailija
159/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehen statuksella sinäkin olet taas samalla lähtöviivalla änäritähden ja formulakuskin kanssa. Just joo. Kelan tukiaisilla ja viidenkympin iällä sinun tasosi on juurikin katkera palstakurppa, jos sekään. :D

Vierailija
160/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kauenus" 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme