On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä se Katri-Helenan mies kestää vaimoaan, kun teillä tuntuu olevan niin vaikeaa kestää vanhoja ihmisiä?
No eiköhän sitä ole jokainen tahoillaan ihmetellyt?
Joku täällä kertoi, että on 38-vuotias ja on kuullut isovanhempien sota-ajoista. Mun isoisä oli syntynyt 1909, enkä ole ikinä nähnyt häntä, koska hän kuoli leukemiaan 40-vuotiaana. Myös toinen isoisä kuoli kun olin aika pieni eli en koskaan ehtinyt puhumaan hänen kanssaan sota-ajasta. Isoäidit eivät myöskään puhuneet sodasta eli en koskaan kuullut sota-asiosta mitään, vaikka olen 58-vuotias. Vanhemmat taas olivat lapsia silloin, kun oli sota. Molemmat vanhemmat kuolivat suhteellisen nuorina. Isä 60-vuotiaana ja äiti 70-vuotiaana. Molemmat lähtivät saappaat jalassa tapaturmaisesti.
Eihän Renny ole vielä varsinaisesti vanha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä se Katri-Helenan mies kestää vaimoaan, kun teillä tuntuu olevan niin vaikeaa kestää vanhoja ihmisiä?
No eiköhän sitä ole jokainen tahoillaan ihmetellyt?
Siinä kuitenkin näette, ettei kaikille ikä ole kynnyskymys. Monella on kammo vanhuutta kohtaa, koska yhteiskunnassamme yli 50-55-vuotiaat ovat kaatopaikkakamaa. Jos ei pian Johanna tee lasta, jää lapsi kovin nuoreksi, kun äidin täytyy kuolla pois, koska on niin vanha.
Monesko Rennyn rouva tämä on?
Minä en ole pysynyt laskussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottaisi alle 30-vuotiasta hoitoa kuin yhdeksi illaksi korkeintaan, koska olen yli 50-vuotias.
Hoidot on hoitoja, oli hoidon ikä mikä tahansa. Parisuhde on aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
No ei minun mielestäni, mutta täällä tunutaan ajattelevan, että hän on hirveän vanha isoisä/pappa.
Eläkeikä alkaa olla 70 eli ei hän varsinaisesti mikään vanha vielä ole. Ehkä halutaan oikein korostaa Johannan ja Rennyn ikäeroa eli sanotaan isoisä/pappa.
AP lemmenasioissa ei kannata käyttää järkeä..
Vierailija kirjoitti:
Ei kait virallisesti kuin vasta toinen. Toki hänellä on ollut seurustelu/avoliittoja pilvin pimein.
Voihan sitä omaishoitosopimusta avioliitoksikin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin toka?
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa puolta nuorempaan puolisoonsa 62-vuotias sitä kyllä jo ihan selkeästi on. Hänhän on jo eläkeikäinen.
Vierailija kirjoitti:
AP lemmenasioissa ei kannata käyttää järkeä..
Ei niin vaan silikonirintaa ja pankkikirjaa.
Tuo on täysin normaali ikäero - Hollywoodissa.
Renny on viimeinkin aito Hollywood-ohjaaja, tosin hän ei enää työskentele siellä.
Vanhat ukot kilpailee kuka saa nuorimman ja näteimmän .Henkisellä tasolla ei ole mitään merkitystä eikä sitä edes hävetä. Vain se merkitsee kuinka hyvännäköinen ja nuori nainen on. Siinä se, miehen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ukot kilpailee kuka saa nuorimman ja näteimmän .Henkisellä tasolla ei ole mitään merkitystä eikä sitä edes hävetä. Vain se merkitsee kuinka hyvännäköinen ja nuori nainen on. Siinä se, miehen mieli.
Ja nyt sitten postasi pyllykuvan tuoreesta vaimostaan bikineissä. Jotkut miehet postaa kuvia kalansaaliista, kun taas osa näemmä nuoresta naisesta jonka saaneet itselleen nalkitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset pallomahat taas vonkuu kun toinen nainen saanut saalin...Säälittävää
Kas kun minä en ole nähnyt vielä yhtään vonkunaa. Ihan asiallisia viestejä täällä on ollut... ennen sinua.
Ihan kuin tälläisistä asioista ei saisi keskustella, keskustellaan täällä kaikista muistakin aiheista maan ja taivaan välillö.
Mun mielestä kenenkään ei kuuluisi "keskustella" vieraiden ihmisten parisuhteesta. Ainakin kun on saanut hyvän kasvatuksen.
Itsestäni suhde yli 60v naisen kanssa tuntuisi kerrassaan absurdilta, jopa 35 tuntuisi liian vanhalta
M24
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset pallomahat taas vonkuu kun toinen nainen saanut saalin...Säälittävää
"En ole vielä koskaan tuntenut näin ja tämä on elämäni onnellisin päivä" enteilee pahaa. Oli naimisissa todella upean, kauniin ja älykkään naisen kanssa ja samaa sanoi silloin. Lapsi tekaistiin kuitenkin assistentin kanssa, ja käytiin läpi Smurat ja Ebelingit plus kymmeniä muita.
Ei, en luottais enkä uskois, että ei ole koskaan tuntenut juuri näin kuin minun kanssani, eikä ole ikinä ollut näin onnellinen elämänsä onnellisimpana päivänä. Miesparka elää jossain Peter Panin satumaailmassa ja ihastuu suit sait aina kauniin naisen nähdessään. Vanhemmiten on näköjään jo niin pehmennyt, että unelmoi jopa lapsistakin, eli suorastaan taantunut. Joten kateus ei ehkä ole ainakaan itseni kohdalla sopiva termi.
Jenni ja Sauli täysin eri juttu. Siinä suhteessa näyttäis olevan valtava kunnioitus ja vakaat aikeet, ei mitään haihattelua, Sauli on taatusti miettinyt tarkkaan. Seksi ei ole nyt tässä perustana ja sokkelina, vaan aivan joku muu, eli syvä rakkaus. Karpela oli vielä höyräys. Meni kropasta sekaisin, kuten Renny nyt..
Jos Johannalla on niin kova vauvakuume, että hänen on pakko saada joku mies, eikä tähän hätään ole tullut ketään muuta vastaan. Voihan sitä tehdä niinkin, että hankkii lapset jonkun muun kanssa ja sitten myöhemin löytää toisen, jonka kanssa sitten menee uudelleen naimisiin.