Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.

Vierailija
21.09.2021 |

Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.

Kommentit (793)

Vierailija
501/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä näissä ikäerosuhteissa risoo? Tiedän pariskunnan jolla 24v ikäeroa, mies nyt 75 ja edelleen ovat onnellisia. Ovat olleet yhdessä 30 vuotta ja lapsiakin on. Ei Suomessa ole kenenkään pakko alkaa omaishoitajaksi varsinkaan jos on rahaa. Ja sikäli asia ei liity edes ikään, että kuka tahansa meistä voi minä hyvänsä päivänä vaikka vammautua pysyvästi.

Miksi toista muka viedään kuin litran mittaa jos on ikäeroa? Miten tämä asia liittyy ikään? En ymmärrä miksi nykyään kun kaikenlaiset parisuhteet on sallittuja niin tämä ikäeroasia aiheuttaa aina harmaita hiuksia. Siis haloo, ei kyse ole teidän elämästänne, mitä se teitä haittaa vaikka Johanna rakastuisi sarjamurhaajaan?

Jokainen saa ilmaista täällä mielipiteensä,eikä sinun tarvitse täällä kirjoituksia lukea, jos niin ahdistaa!!

Saa, mutta kyllä te mukamas nuoret olette aika suvaitsemattomia. Ei kaikki tarvitse lainkaan omaishoitajaa, vaan selviävät loppuun saakka kotona. Teistä on oikein kiva maalata irvikuvia jostain vanhenevasta ihmisestä.  Eikä se Johannakaan nyt kuitenkaan niin nuori ole, kun kolmeakymppiä lähentelee. 

Sitä juuri ihmettelen, tätä suvaitsemattomuutta suvaitsevaisuuden aikakaudella. Jos joku puhuisi samaan tyyliin esimerkiksi homosuhteista, niin hänet kyllä kivitettäisiin.

T. Alkuperäisen viestin kirjoittaja

Olen samaa mieltä. Missä on ihmisten suvaitsevaisuus ja empaattisuus? Monet kyllä saisi kivittää, kun harrastavat ikään liittyvää syrjintää. 

Vierailija
502/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Rennyn ja Johannan liitto pitäisi sitten kestää ikuisesi, kun monet muutkaan liitot eivät kestä ikuisesti. On tosi vanhanaikaista ajatella, että avioliiton on kestettävä ikuisesti. Ei ketään enää pakoteta olemaan naimissia, jos kerran homma ei toimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Rennyn ja Johannan liitto pitäisi sitten kestää ikuisesi, kun monet muutkaan liitot eivät kestä ikuisesti. On tosi vanhanaikaista ajatella, että avioliiton on kestettävä ikuisesti. Ei ketään enää pakoteta olemaan naimissia, jos kerran homma ei toimi. 

Miten se voisikaan kestää, kun Renny on vanhus jo alle 10v päästä. Johannan vanhemmat ovat hoivakoti-iässä vuosikymmenen myöhemmin, kuin Johannan nykyinen puoliso.

Vierailija
504/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä näissä ikäerosuhteissa risoo? Tiedän pariskunnan jolla 24v ikäeroa, mies nyt 75 ja edelleen ovat onnellisia. Ovat olleet yhdessä 30 vuotta ja lapsiakin on. Ei Suomessa ole kenenkään pakko alkaa omaishoitajaksi varsinkaan jos on rahaa. Ja sikäli asia ei liity edes ikään, että kuka tahansa meistä voi minä hyvänsä päivänä vaikka vammautua pysyvästi.

Miksi toista muka viedään kuin litran mittaa jos on ikäeroa? Miten tämä asia liittyy ikään? En ymmärrä miksi nykyään kun kaikenlaiset parisuhteet on sallittuja niin tämä ikäeroasia aiheuttaa aina harmaita hiuksia. Siis haloo, ei kyse ole teidän elämästänne, mitä se teitä haittaa vaikka Johanna rakastuisi sarjamurhaajaan?

Jokainen saa ilmaista täällä mielipiteensä,eikä sinun tarvitse täällä kirjoituksia lukea, jos niin ahdistaa!!

Saa, mutta kyllä te mukamas nuoret olette aika suvaitsemattomia. Ei kaikki tarvitse lainkaan omaishoitajaa, vaan selviävät loppuun saakka kotona. Teistä on oikein kiva maalata irvikuvia jostain vanhenevasta ihmisestä.  Eikä se Johannakaan nyt kuitenkaan niin nuori ole, kun kolmeakymppiä lähentelee. 

Sitä juuri ihmettelen, tätä suvaitsemattomuutta suvaitsevaisuuden aikakaudella. Jos joku puhuisi samaan tyyliin esimerkiksi homosuhteista, niin hänet kyllä kivitettäisiin.

Olen samaa mieltä. Missä on ihmisten suvaitsevaisuus ja empaattisuus? Monet kyllä saisi kivittää, kun harrastavat ikään liittyvää syrjintää. 

Empatiavaatimus ja kivittämisuhkaus samassa kommentissa 🤣🤣🤣

Vierailija
505/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny oli Johannan ikäinen vuonna 1986, kahdeksan vuotta ennen Johannan syntymää. Johannan isä puolestaan on Rennyä 8 vuotta nuorempi 😄

Ilmankos isä näytti tosi raikkaalta ja nuorekkaalta Rennyyn verrattuna. Mahtaa olla kiva, kun vävypoika on itseä melkein vuosikymmenen vanhempi 🙉

Lapsikin sekaisin kuka olikaan isä ja kuka isoisä.

Vierailija
506/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyn sormet näyttää raakamakkaralta. Sormus on vinkeä :)

Vierailija
507/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny oli Johannan ikäinen vuonna 1986, kahdeksan vuotta ennen Johannan syntymää. Johannan isä puolestaan on Rennyä 8 vuotta nuorempi 😄

Ilmankos isä näytti tosi raikkaalta ja nuorekkaalta Rennyyn verrattuna. Mahtaa olla kiva, kun vävypoika on itseä melkein vuosikymmenen vanhempi 🙉

Joo, ihan varmasti ensimmäinen lause joka heidän tulevan taaperona suusta kuullaan: ”Ei toi voi olla mun isä, kun se näyttää vanhemmalta kuin ukki. Kyllä sen täytyy olla toisin päin!” Come on ihmiset, jotain järkeä nyt näihin argumentteihin!

Vierailija
508/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet on Johannalle nyt kateellisia. :) Miksi ei olisi. Hän elää monien unelmaa, saa tehdä unelmatöitä ja nähdä maailmaa. Renny ei todellakaan ole mikään ”peruspappa”, vaan ikäisekseen hyvin säilynyt, nuorekas ja älykäs rahaa takova elokuvaohjaaja. Renny hemmottelee Johannaa ja kohtelee niin kuin rakastunut mies kohtelee rakastettuaan. Johanna saa tuntea itsensä ainutlaatuisen ihanaksi, rakastetuksi ja spesiaaliksi Rennyn seurassa ja niin monet muut naiset taas eivät saa vastaavaa kohtelua huonoissa parisuhteissaan.

Vierailija
509/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet on Johannalle nyt kateellisia. :) Miksi ei olisi. Hän elää monien unelmaa, saa tehdä unelmatöitä ja nähdä maailmaa. Renny ei todellakaan ole mikään ”peruspappa”, vaan ikäisekseen hyvin säilynyt, nuorekas ja älykäs rahaa takova elokuvaohjaaja. Renny hemmottelee Johannaa ja kohtelee niin kuin rakastunut mies kohtelee rakastettuaan. Johanna saa tuntea itsensä ainutlaatuisen ihanaksi, rakastetuksi ja spesiaaliksi Rennyn seurassa ja niin monet muut naiset taas eivät saa vastaavaa kohtelua huonoissa parisuhteissaan.

Kommenttisi kiteyttikin hyvin tuon Rennyn vetovoiman: raha.

En ole nähnyt Johannalta vielä yhtäkään päivitystä, jossa olisi kuvaillut Rennyn persoonaa. Senkin edestä on kuvannut kalliita lahjoja, joita häneltä on saanut.

Se, että Renny takoisi ohjaajana rahaa, on höpöpuhetta. Rennyn ura on jo ohi. Viimeisin ohjaustyö oli tappiollinen. Jostain syystä otat todella henkilökohtaisesti kaiken Rennyä koskevan arvostelun. Kaikesta päätellen hänellä siis on vielä ainakin yksi fani, vaikka ura kuseekin.

Vierailija
510/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤑 + 🤮

Vierailija
511/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan varmasti ensimmäinen lause joka heidän tulevan taaperona suusta kuullaan: ”Ei toi voi olla mun isä, kun se näyttää vanhemmalta kuin ukki. Kyllä sen täytyy olla toisin päin!” Come on ihmiset, jotain järkeä nyt näihin argumentteihin!

Tunnen erään perheen jossa lasten isä on muutaman vuoden lasten isoisää vanhempi. Ikäero on max 5 v. mutta kun se isoisä kaikin puolin näyttää nuoremmalta!  Pariskunnalla ikäeroa 27 v. Kyseinen vaimo ei ole "nuorekas ja kaunis", vaan hieman sellainen topakka. Pitkät hiukset on mutta  poikamainen keho. Lyhyt, ei rintoja, vahvat nivelet ja iso nenä. Niin jotenkin sitä ei ajatellut, sitä ikäeroa paitsi nyt kun mies on jo miltei 80.

Olen aina ihmetellyt mitä lapset ajattelevat. Vähän olen kuullut, että heitä olisi aikuisuuden kynnyksellä alkanut mietityttää, mutta ei pieninä kyseenalaistanut mitään. Sitäkään että sokeakin näkee että ukki on nuorempi kuin isä.

Vierailija
512/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikovatko oikeasti hankkia lapsen?

Vierailija
513/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Renny on käynyt täällä 

" ikäisekseen hyvin säilynyt, nuorekas ja älykäs rahaa takova elokuvaohjaaja." Minun käsitykseni mukaan hän ei ole mitään noista. 

Eniten nolostuttaa Rennyn tuotanto, ja se että julkkismediat täällä hehkuttaa häntä kuin jotain suuremman luokan elokuvaohjaajaa. Aika ihme leffoja kuitenkin, ei ehkä mitään korkeinta kulttuuria.

Vierailija
514/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla voi olla Rennyn ansiosta kalliita vaatteita, koruja, matkoja, laukkuja ja kenkiä. Sopiihan tuo, jos on materialisti. Silti en ikimaailmassa vaihtaisi hänen kanssaan osia, sillä minulla on jotain, josta nautin paljon enemmän kuin elottomasta tavarasta: energinen, hyväkroppainen, kivannäköinen, nuori omanikäiseni puoliso. Minusta on ihanaa saada itsekin nauttia kumppanini ulkonäöstä ja silitellä kimmoisaa treenaattua sileää ihoa. En vaihtaisi tätä tilannetta mihinkään määrään kalliita luksustuotteita, enkä vaan kykenisi seksiin vanhuksen kanssa. Meitä on moneen lähtöön!

Vierailija
515/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jotenkin ajatellut ettei Rennyllä enää edes ole paljoa rahaa, kun sitäkin on motiiviksi tarjoiltu. Kai se nyt jotain kertoo jos ns. isoin projekti jonka on viime aikoina tehnyt on Luokkakokous 3.

Ei varmasti ole. Eikä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
516/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toista muka viedään kuin litran mittaa jos on ikäeroa? Miten tämä asia liittyy ikään? En ymmärrä miksi nykyään kun kaikenlaiset parisuhteet on sallittuja niin tämä ikäeroasia aiheuttaa aina harmaita hiuksia.

Kyllä, epätasapainoisia suhteita voi olla samanikäistenkin kesken. Mutta todennäköisemmin jos on iso ikäero. Olen nähnyt läheltä ja kyllähän se niin, on että kivaa ei ole kenelläkään kun mies on ikäloppu (about 80) nainen  50, lapset muuttavat pois kotoa...  Tai tiedän pienemmälläkin ikäerolla, nainen 50 ja mies 65.  Ihan hirveät tuskat heillä, koska ennen ehkä mies vienyt naista kun litran mittaa ja miehen tuloilla elelty. Mutta mikään näistä tuntemistani (3 paria) eivät todellakaan ole mitään miljonäärejä ja pikkasenko nyt ahdistaa kun mies eläkkeelle ja nainen joutuu elättämään. On eletty vähän niinku Johanna ja Renny nyt, elämä yhtä juhlaa, matkusteltu vaan menemään eikä säästetty juuri mitään. Lapsetkin maksavat.  Se elämän mullistava muutos ja elintason todennäköinen laskeminen on iso juttu näille ihmisille.  Joten kyllä sinänsä saman ikäiset elää enemmän realistista elämää. Ja yhdessä kohti auringonlaskua niinku. Ei sitä että nyt mä joudun elättämään, omaishoitajaksi omaa elämää ei oo ja sitten jään vieläpä yksin ja mitä 60 vuotiaanako pitiäsi alkaa elää omaa elämää. Omat vanhemmat ja mies menevät samoihin aikoihin, todella rankkoja menetyksiä. Kaikkea voi tapahtua kaikille koska vain, kyllä kyllä. Mutta jos menee itseään yli 15 vuotta vanhemman kanssa niin silloin kyllä satavarmasti saa mitä tilaa.

Vierailija
517/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo iänikuinen kateuskortti, jos on erimieltä asioista. Juu mun miesystävä perusduunari, enkä saa luxuslaukkuja tai matkoja ym. ja arki välillä yhtä kituuttamista, mutta olen onnellinen ikäiseni kumppanin kanssa ja kyllä 30v on vielä nuori. En uhraisi rahan takia omaa elämääni ja varsinkaan 60v vanhuksen kanssa. Nuoruutta ei saa takaisin.

Vierailija
518/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyn sormet näyttää raakamakkaralta. Sormus on vinkeä :)

Niitä on uiteltu vaikka ja missä. Sormus on rennymäinen. Vinkeä :)

Vierailija
519/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatiavaatimus ja kivittämisuhkaus samassa kommentissa 🤣🤣🤣

Älä lue kuin piru raamattua.

Vierailija
520/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tuo iänikuinen kateuskortti, jos on erimieltä asioista. Juu mun miesystävä perusduunari, enkä saa luxuslaukkuja tai matkoja ym. ja arki välillä yhtä kituuttamista, mutta olen onnellinen ikäiseni kumppanin kanssa ja kyllä 30v on vielä nuori. En uhraisi rahan takia omaa elämääni ja varsinkaan 60v vanhuksen kanssa. Nuoruutta ei saa takaisin.

Mikä arvo se nuoruus on, kun se ei ole mitenkään pysyvää.  No miksi niin moni haluaa sen uhrauksen tehdä?