On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny oli Johannan ikäinen vuonna 1986, kahdeksan vuotta ennen Johannan syntymää. Johannan isä puolestaan on Rennyä 8 vuotta nuorempi 😄
Ilmankos isä näytti tosi raikkaalta ja nuorekkaalta Rennyyn verrattuna. Mahtaa olla kiva, kun vävypoika on itseä melkein vuosikymmenen vanhempi 🙉
Lapsikin sekaisin kuka olikaan isä ja kuka isoisä.
Joo, ihan varmasti ensimmäinen lause joka heidän tulevan taaperona suusta kuullaan: ”Ei toi voi olla mun isä, kun se näyttää vanhemmalta kuin ukki. Kyllä sen täytyy olla toisin päin!” Come on ihmiset, jotain järkeä nyt näihin argumentteihin!
Lapset eivät huomaa tällaisia asioita. Heile kaikille yli 20-vuotiaat ovat vanhoja. Eivät huomaa, jos isä on vanhempi kuin muiden isät. Lapset eivät vielä harrasta ikäsyrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet on Johannalle nyt kateellisia. :) Miksi ei olisi. Hän elää monien unelmaa, saa tehdä unelmatöitä ja nähdä maailmaa. Renny ei todellakaan ole mikään ”peruspappa”, vaan ikäisekseen hyvin säilynyt, nuorekas ja älykäs rahaa takova elokuvaohjaaja. Renny hemmottelee Johannaa ja kohtelee niin kuin rakastunut mies kohtelee rakastettuaan. Johanna saa tuntea itsensä ainutlaatuisen ihanaksi, rakastetuksi ja spesiaaliksi Rennyn seurassa ja niin monet muut naiset taas eivät saa vastaavaa kohtelua huonoissa parisuhteissaan.
Tyypissä on jotain selkäpiitä karmivaa, mitä on moni jo sanonut. En itse ainakaan pystyisi luottamaan, kun miehen siirappiset ja elämääkin suuremmat rakkaudet, joita on yhdelle miehelle valtaisa määtä, ovat lopahtaneet kuin seinään hyvin lyhyessä ajassa.
Geenan kanssa oli aika pitkään, mutta se oli sitä elokuvien kulta-aikaa, ja Geenan säteily ja suuren maailman glamour kannatti tuota avioliittoa. Heillä oli varmaan ihanaa elämää aikansa. Tätä ois jo voinut kadehtiakin, aluksi. Mutta kuinkas sitten kävikään. Vaikka nainen ois kuinka hedelmätön ja vaikeuksissa asian kanssa, ei silloin lampsita assistenttia jyystämään.
Ukko ihastuu päätä pahkaa, ja nytkin on aivan kuin psykoosissa, hilluen kuin mielipuoli. Yrittää ilmeisesti olla nuoren vaimonsa rinnalla joku energinen adonis, vaikka ikä näkyy. Mautonta ökyriekkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennyn ja Johannan liitto pitäisi sitten kestää ikuisesi, kun monet muutkaan liitot eivät kestä ikuisesti. On tosi vanhanaikaista ajatella, että avioliiton on kestettävä ikuisesti. Ei ketään enää pakoteta olemaan naimissia, jos kerran homma ei toimi.
Miten se voisikaan kestää, kun Renny on vanhus jo alle 10v päästä. Johannan vanhemmat ovat hoivakoti-iässä vuosikymmenen myöhemmin, kuin Johannan nykyinen puoliso.
10 vuotta tai oliko se 8 ei välttämättä merkitse mitään. Joku voi olla paljon huonommassa kunnossa 10 vuotta vanhempana. On paljon lähemmäs 90-vuotiaita, jotka vielä liikkuvat ja hoitavat omat asiansa. Samaan aikaan voi olla jopa 40-50-vuotiaita, jotka eivät pysty hoitamaan asoitaan ja ovat hoivakodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo iänikuinen kateuskortti, jos on erimieltä asioista. Juu mun miesystävä perusduunari, enkä saa luxuslaukkuja tai matkoja ym. ja arki välillä yhtä kituuttamista, mutta olen onnellinen ikäiseni kumppanin kanssa ja kyllä 30v on vielä nuori. En uhraisi rahan takia omaa elämääni ja varsinkaan 60v vanhuksen kanssa. Nuoruutta ei saa takaisin.
Mikä arvo se nuoruus on, kun se ei ole mitenkään pysyvää. No miksi niin moni haluaa sen uhrauksen tehdä?
Monikaan normaali edes 30+ ei haluaisi katsella ja bylsiä yli 60 vuotiasta papparaista.
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo iänikuinen kateuskortti, jos on erimieltä asioista. Juu mun miesystävä perusduunari, enkä saa luxuslaukkuja tai matkoja ym. ja arki välillä yhtä kituuttamista, mutta olen onnellinen ikäiseni kumppanin kanssa ja kyllä 30v on vielä nuori. En uhraisi rahan takia omaa elämääni ja varsinkaan 60v vanhuksen kanssa. Nuoruutta ei saa takaisin.
Niin kun nykyään halutaan olla niin kauan nuoria, mutta jokunen aika sitten kolmekymppistä pidettiin jo kokeneena, joka muisteli vain valvottuja öitä. Eikä 60 kypänen ole vielä vanhus tänä päivänä, jos kerran kolmekymppinen on olevinaan niin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä arvo se nuoruus on, kun se ei ole mitenkään pysyvää. No miksi niin moni haluaa sen uhrauksen tehdä?
Monikaan normaali edes 30+ ei haluaisi katsella ja bylsiä yli 60 vuotiasta papparaista.
Sinäkö määrittelet sen, mikä ja kuka on normaali. Kuule sen raja on kuin veteen piirretty viiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny oli Johannan ikäinen vuonna 1986, kahdeksan vuotta ennen Johannan syntymää. Johannan isä puolestaan on Rennyä 8 vuotta nuorempi 😄
Ilmankos isä näytti tosi raikkaalta ja nuorekkaalta Rennyyn verrattuna. Mahtaa olla kiva, kun vävypoika on itseä melkein vuosikymmenen vanhempi 🙉
Lapsikin sekaisin kuka olikaan isä ja kuka isoisä.
No onneksi tätä ei sulta kysytä. Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun nykyään halutaan olla niin kauan nuoria, mutta jokunen aika sitten kolmekymppistä pidettiin jo kokeneena, joka muisteli vain valvottuja öitä. Eikä 60 kypänen ole vielä vanhus tänä päivänä, jos kerran kolmekymppinen on olevinaan niin nuori.
Mieti nyt hiukan uudestaan. 60-vuotias on kaksi kertaa sen 30-vuotiaan iän verran. Onhan se ihan helvetin vanha, vaikka kuinka asiaa yrittäisit kaunistella.
Johanna on oikeasti aika rohkea, kun ottaa vanhahkon miehen, vaikka te niin kovasti olette tätä liittoa vastaan. Hän uskaltaa vastustaa teitä. Se on siinä vaiheessa ihan sama, kun itsekin on 40, onko ollut liitto vanhan vai nuoren kanssa, jos rakkautta on riittänyt. Ihmisen pitää elää tätä päivää, eikä ajatella menneitä, eikä liikaa tulevia.
Lähes pelkkää kiusaamista tämäkin ketju. Hävetkää jos osaatte! Toivottavasti karma kostaa kiusaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt hiukan uudestaan. 60-vuotias on kaksi kertaa sen 30-vuotiaan iän verran. Onhan se ihan helvetin vanha, vaikka kuinka asiaa yrittäisit kaunistella.
No, elämä kuluu entistä nopeammin sen jälkeen, kun täyttää 30. Ei ikävä kyllä ole vanha, jos joku on vaikka 80 tai 90-vuotias. Tietysti joku haluaa rauhoitella itseään ja sanoa, että olen tässä vielä nuori, kun olen 30. 30-vuotias on sitten kanssa ihan haudassa, jos asiasta puhuu joku alle 10-vuotias.
Niin kyllä itsekin pidin jo 20-vuotiasta vanhana, kun olin alle 10-vuotias. Mulle oli kaikki vanoja, jotka oli suunnilleen yli 15.
Huvittavia nää setämiehet, jotka väittävät nykypäivän kuusikymppisten olevan tosi nuorekkaita ja samaan hengenvetoon väittävät, että 30-vuotias on jo aika vanha 🤣
Vierailija kirjoitti:
Lähes pelkkää kiusaamista tämäkin ketju. Hävetkää jos osaatte! Toivottavasti karma kostaa kiusaajille.
Rauhoitu ja ota Rennie. Jos et kestä vapaata keskustelua viihteellisellä foorumilla, niin lähde täältä. Vain hölmö ottaa nämä keskustelut noin henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nää setämiehet, jotka väittävät nykypäivän kuusikymppisten olevan tosi nuorekkaita ja samaan hengenvetoon väittävät, että 30-vuotias on jo aika vanha 🤣
Joo mutta kyllä 30-vuotias on jo aikuinen. Edelleen alle 10-vuotiaan mielestä yli 15-vuotias on vanha.
Tuo nuori ei nyt kyllä enää varsinaisesti päde 30-vuotiaaseen. Häntä voi kutsua lähinnä aikuiseksi, mutta nuori on joku alle 25-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on oikeasti aika rohkea, kun ottaa vanhahkon miehen, vaikka te niin kovasti olette tätä liittoa vastaan. Hän uskaltaa vastustaa teitä. Se on siinä vaiheessa ihan sama, kun itsekin on 40, onko ollut liitto vanhan vai nuoren kanssa, jos rakkautta on riittänyt. Ihmisen pitää elää tätä päivää, eikä ajatella menneitä, eikä liikaa tulevia.
Siinä vaiheessa kun ihminen on 40, hän ei todellakaan halua kumppanikseen 75-vuotiasta, joka on Johannan kohtalo mikäli suhde jatkuu. 40-vuotias elää elämänsä ja uransa parhaita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun ihminen on 40, hän ei todellakaan halua kumppanikseen 75-vuotiasta, joka on Johannan kohtalo mikäli suhde jatkuu. 40-vuotias elää elämänsä ja uransa parhaita vuosia.
Eivät kaikki, jotkut ovat jo hautakunnossa 40-vuotiaina. Niin nuoruus on ikävä kyllä lyhyt aika.
Vaihdevuodet pukkaa päälle, tai ainakin esivaihdevuodet. Mun lääkäri sanoi, että 40 on maaginen luku alkaa monella alamäki terveydessä. Näkee myös 40-vuotiaita, jotka ovat tosi vanhan näköisiä.
Mä olisin Johannan sijaan valinnut vaimoksi hänen siskonsa. Erittäin kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, että Renny elää edes niin kauaa. Eikö se ole monen mielestä hyvä, jos Johannasta tulee rikas leski.
Vierailija kirjoitti:
Me vain harmittomasti arvostelemme, mutta sinä toivot, että meille tapahtuu jotain todella ikävää. Kumpi lienee julmempaa?
Sama juttu! Ajatuskin suihinotosta joltain kuusikymppiseltä, ei helv 😂🤢🙈