On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
Häämatka vielä, mutta mitäs sen jälkeen?
J saneli tarkat raamit hääkuvioille, mm. halusi että kaasot ovat vaaleita, ja itse erottuu joukosta tummana.
Voi olla myös hääsuunnittelijan ehdotus, heillähän oli maailman fantastisin hääsuunnittelija.
Koiraihmisenä ihmettelen kun heidän puudeliaan retuutettiin melussa ja valojen välkkeessä juhlissa aamuneljään. :(
YÖK häätarjoilun hanhenmaksapalleroiset. Niin last season, ainoastaan wannabeet ja nousukkaat nykyisin pitää tuollaisia "luxus-häitä" . Jotenkin säälittävää.
Vielä piti mainita erikseen Harlinin, että ihan Riva-veneellä lähtivät juhlista, no voi että.
Mitä nämä yrittävät todistella ja kelle?
Rennykin seuraa kyllä Johannan muita siskoja, mutta ei A:ta eikä M&M-siskoksia - sama tilanne Johannan kohdalla. Ehkä tuokin kertoo jotain suhteen laadusta, että välit menee läheisimpään siskoon ja parhaisiin ystäviin.
Sisko A seuraa vielä Johannaa, mutta ei Rennyä. Johanna taas ei seuraa enää A:aa.
Vierailija kirjoitti:
J saneli tarkat raamit hääkuvioille, mm. halusi että kaasot ovat vaaleita, ja itse erottuu joukosta tummana.
Voi olla myös hääsuunnittelijan ehdotus, heillähän oli maailman fantastisin hääsuunnittelija.
Miksi kukaan haluaisi tollasen puolivillaisen shown ja Rita Tainolan saattelemana vihille? Todella kornia. Pienet tyylikkäät häät kauniissa paikassa vaikka saaristossa olisivat paljon tyylikläämmät kuin Markus Selin ryystämässä lonkeroa St. Tropezissa. Olen ehkä pinnallinen, mutta en haluaisi miestä, joka koristautuu koruilla kuin Renny.
Tulee materialistinen kuva morsiamesta, en ole ikinä ymmärtänyt julkkiksen rinnalla julkisuuteen pyrkiviä puolisoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka koitan äärellä että rakkaus ei katso ikää, niin tuossa mietin kuitenkin että heillä on melkein sama ikäero kuin lapsellani ja papallaan.
No Rennyllä on itsellä 24-vuotias poika eli ei hän ihan papaksi sovi Johannalle.
Kyllähän yli 60v voi jo pappa olla, jos kaikki ovat saaneet lapsensa noin 20v. Rennosti tuli isäksi vasta noin 40v.
No mutta Johannan saadessaan olisi ollut 35. Kiire Johannalkin hankkia lapsia, että olisi isoäiti 60-vuotiaana. Jos nyt saa lapsen on melkein 30-vuotias ja sitten jos Johanna saa lapsen 30-vuotiiaana. On aika todennäköistä, että NUORI Johannakin 60-vuotias mummo, kun hänen lapsensa saa lapsen. Niin ne ajat vaan kuluu ja nuoruus jää taa.
Luin ensin "Herlinien" ja kiinnostuin, mutta täällä puhutaankin Harlineista. Onko Rennyllä muka varallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse täytin just 30 ja ajatus edes nelikymppisen miehen tapailusta on ahdistava ja vastenmielinen. Kuuskybäinen ois ihan mahdoton ja jotenkin säälittävä, alkaisin varmaan huutonauruoksentamaan jos yrittäisi pussata.
Minä taas puolestani täytän hetken kuluttua 40 ja ajatus 30 vuotiaan naisen tapailusta tuntuisi täysin absurdilta.
Miehet ja naiset vanhenee ”hiukan” eri tahtiin. Jätän nyt mainitsematta puolisoni iän ettei sinulle ja muille kaltaisillesi tule paha mieli.
Älä valehtele itsellesi, koska miehet ja naiset ikääntyvät samalla tavalla. 40v on jo papparainen vaikka mitä ittelles muuta uskottelet:D
N 26vTarkoitinkin henkistä vanhenemista, en oikein löydä yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksen kohteita ikäisteni naisten kanssa. Puolisoni kanssa samat jutut kiinnostaa ja meno on mukavaa. Ei tarvi liikaa päteä ja ponnistella, heh :-)
Mistä te keskustelette puolisonne kanssa.
Aivan tavallisista asioista mutta pyrin välttelemään kaikkia ajankohtaisia aiheita kuten vaikkapa tuleva sähkökriisi, korona, maailmantalouden nollaukseen liittyvät, ilmastonmuutos ja sen ympärillä pyörivä valtaisa korruptiorinki, yleiset poliittisen järjestelmän ja sen sisällä toimivien henkilöiden korruptio, median mädännäisyys ja sen sellaiset asiat. Historiasta ja politiikasta keskustelen ystävieni kanssa.
Nautin suuresti siitä, että kotona on vuodesta toiseen hyvin rento ja mukava tunnelma. Työskentelen johtajana ja lähipiiriin kuuluu hyvinkin vaikutusvaltaista väkeä. Kotona on mukava olla rauhassa eikä ainakaan keskustella oman puolison kanssa negatiivisista asioista elleivät ne suoraan liity meidän henkilökohtaiseen elämään.
Apua tuota sirkusta.. voi olla että pari vuotta myöhemmin Johannaa hävettää missä showssa oli mukana.
Mitä ne tavalliset asiat on josta ei voi keskustella 26 vuotiaan kanssa?
Johannalla ei ollut omia polttareita. Ne jäi kun niihin ei ollut kaikilla ex - bestiksillä rahaa ja aikaa.
Mua alkaa tämän jutun vuoksi jotenkin ahdistaa oma vanheneminen. Olen 46 nyt. Ehkä en myöskään Rennyn iässä osaa päästää nuoruudesta irti ja yritän pitää ikuisen elämän illuusiota yllä. Kamala ajatella Rennyä haluamassa perhettä ja lapsia tuon ikäisenä, kun jo tietää, ettei saisi välttämättä kauaa olla heidän kanssaan. Masennuin tästä.
Mitähän järkyttävää se Smura näki Rennyn tekemässä. Kiinnostaa kyllä, etenkin kun myös se jenkkinäyttelijä eksä on sanonut, ettei kykene puhumaan Rennyn salatuista puolista, joita on vaikeaa hyväksyä.
Suhde lienee jo ohi kun sarja joskus tulee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa tämän jutun vuoksi jotenkin ahdistaa oma vanheneminen. Olen 46 nyt. Ehkä en myöskään Rennyn iässä osaa päästää nuoruudesta irti ja yritän pitää ikuisen elämän illuusiota yllä. Kamala ajatella Rennyä haluamassa perhettä ja lapsia tuon ikäisenä, kun jo tietää, ettei saisi välttämättä kauaa olla heidän kanssaan. Masennuin tästä.
Miten pitkään masennuksesi kesti, kun Sauli Niinistö sai kummityttönsä kanssa lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Apua tuota sirkusta.. voi olla että pari vuotta myöhemmin Johannaa hävettää missä showssa oli mukana.
Tällä hetkellä on huumaantunut rahasta ja ihailusta. Ja kuvien perusteella eivät ole päivääkään selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän järkyttävää se Smura näki Rennyn tekemässä. Kiinnostaa kyllä, etenkin kun myös se jenkkinäyttelijä eksä on sanonut, ettei kykene puhumaan Rennyn salatuista puolista, joita on vaikeaa hyväksyä.
Oiskohan jotain Nygård-tyyppistä pervoilua. Ei nuo 35-40 vuotta nuoremmat rakkaudet ole tuon ikäiselle vanhalle papalle ihan sitä tervehenkisintä touhuilua.
Jodel tietää kertoa: Johannan eka ystäväporukka kyllästyi kalliisiin matkoihin, lahjoihin, jatkuviin juhliin jne. mitä Johannan juhlavan vuoden tahdissa pysyminen edellytti. Yksi porukasta jättäytyi pois, sitten muutkin, jopa oma sisko, koska esim polttareihin olisi uponnut iso summa ja se olisi jakaantunut pienemmän porukan kesken. Johanna olisi siis viettänyt polttarit ulkomailla, ainakin kahdessa eri kohteessa.
Käsittääkseni Johannalla ei ollut polttareita sitten lainkaan.