Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.

Vierailija
21.09.2021 |

Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.

Kommentit (793)

Vierailija
441/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, mitä Smura näki. Veikkaan huumeita tai jotain seksiin liittyvää. Tarja on ihana suorasukainen nainen. Renny on sössinyt kaikki suhteensa.

Itse haksahdin ulkomaalaiseen rahamieheen avioerokriisissä. Oli kivaa ehkä 2 kuukautta, matkustetiin ja elettiin luksusta. Sitten alkoi ärsyttää miehen omistushaluisuus. Mua kierrätettiin paikasta toiseen näytillä ja tajusin että täysi häntäheikki kyseessä. Kesti noin neljä kuukautta se "suhde" ja vieläkin nolottaa koko episodi yli kymmenen vuoden jälkeen. Kavereiden mielestä olin ihan sekaisin ja kertoivat tämän kyllä. Timantit ja reissut ei tehneet vaikutusta kehenkään, yksi sanoi että "toihan on tollanen vanha ukko". Mies oli silloin +50, itse olin jo 35 kuitenkin.

Vierailija
442/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, mitä Smura näki. Veikkaan huumeita tai jotain seksiin liittyvää. Tarja on ihana suorasukainen nainen. Renny on sössinyt kaikki suhteensa.

Itse haksahdin ulkomaalaiseen rahamieheen avioerokriisissä. Oli kivaa ehkä 2 kuukautta, matkustetiin ja elettiin luksusta. Sitten alkoi ärsyttää miehen omistushaluisuus. Mua kierrätettiin paikasta toiseen näytillä ja tajusin että täysi häntäheikki kyseessä. Kesti noin neljä kuukautta se "suhde" ja vieläkin nolottaa koko episodi yli kymmenen vuoden jälkeen. Kavereiden mielestä olin ihan sekaisin ja kertoivat tämän kyllä. Timantit ja reissut ei tehneet vaikutusta kehenkään, yksi sanoi että "toihan on tollanen vanha ukko". Mies oli silloin +50, itse olin jo 35 kuitenkin.

No mun mielestä sulla ei ainakaan ole mitään hävettävää.

Avioero aiheuttaa tuskaa ja muuttaa kaiken. Tuo muutama kuukausi varmaan nosti sinut sieltä ikävien tunteiden suosta ylös ja sait ihan jotain muuta elämääsi. Kokemus sinänsä, etkä tehnyt mitään väärää tai laitonta, kunhan elit vaan päivän kerrallaan, janoten helpotusta entiseen. Pieni episodi, hullu mutta tarpeellinen, elämä on elämistä varten.

Ihan toista olisi jos nyt kertoisit, kuinka sinulta eron jälkeen joku naistenmies huijasi talon ja omaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ikäerokaan mikään mahdottoman iso ollut. Lisää 447

Vierailija
444/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä nähdä päiväunia.

Vierailija
445/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla niitä näköjään on riittänytkin, kun et tiedä mitä kaikkea maailmassa voi tapahtua. Rahamiehet eivät tarvitse naiselta muuta kuin sen kauneuden ja seksikkyyden. Näitä miehiä vilisee siellä sun täällä, suurin osa tietenkin naimisissa. eri

Vierailija
446/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ällöttävää.

Itse en olisi tuollaiseen lähtenyt koskaan.

Miten ihmeessä toiset on niin rahalla vietävissä?

Sulla taisi olla päässä vikaa niihin aikoihin tai joku kolmenkympin kriisi.

T: Mies 41

Vierailija
447/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla niitä näköjään on riittänytkin, kun et tiedä mitä kaikkea maailmassa voi tapahtua. Rahamiehet eivät tarvitse naiselta muuta kuin sen kauneuden ja seksikkyyden. Näitä miehiä vilisee siellä sun täällä, suurin osa tietenkin naimisissa. eri

Sitähän varten teidät on luotu.

Vierailija
448/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka koitan äärellä että rakkaus ei katso ikää, niin tuossa mietin kuitenkin että heillä on melkein sama ikäero kuin lapsellani ja papallaan.

No Rennyllä on itsellä 24-vuotias poika eli ei hän ihan papaksi sovi Johannalle.

Kyllähän yli 60v voi jo pappa olla, jos kaikki ovat saaneet lapsensa noin 20v. Rennosti tuli isäksi vasta noin 40v.

Vierailija
449/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paha asenneongelma sulla. Avarra vähän maailmankuvaasi. Kyseinen kommentoija ei muuten kertonut ammattiaan tai koulutustaan. Ei myöskään selvinnyt kuinka vakavissaan rahamies oli.

Vierailija
450/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ladyboyt, miesprostituoidut, iäkkäiden sugarmummojen lemmikit? 

Vierailija
451/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hitto sä niillä miljoonilla teet kun vieressä on ryppyinen, pahoinvoiva, tekopirteä elokuvamaailmassa alaspäin putoava persoona? Ja ehkä egoistinen taikka jopa narsistinen tyypi? Ei sillä rahalla ole mitään väliä. Ja ja ole ymmärtnyt että tyyppi olis Holliw edes pidetty kunnollisena ohjaajana

Minäpä kerron, näyttelijän koulutus ja muutamia pikkurooleja cv:n täytteeksi ja kokemuksen kartuttamiseksi, oleskelulupa USA:han, kontakteja elokuvabisneksessä…. Sit se on bye bye grandad ja ottaa jonkun ikäisensä.

Monellako amerikkalaisella näyttelijällä on jotain koulutusta...

Kyllä heillä on. Kaikki elokuvaosia metsästävät käyvät ääni-, tanssi- ja muissa esiintymiskoulutuksissa tarjoilijahommien välillä. Miten sattuu varaa olemaan. Samoin juoksevat koekuvauksissa kokemusta hankkimassa. Tietty harvemmalla on mitään taiteenmaisterin tutkintoa kuten suomalaisista useimmista. Onhan meillä toki näitä ihmelapsia kuten Jesper Pääkkönen ja nyt vaikkapa Mimosa Willamo, joka on saanut useita rooleja, vaikka on sanonut, että ei ole varma, aikooko näyttelijänuralle.

Vierailija
452/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hitto sä niillä miljoonilla teet kun vieressä on ryppyinen, pahoinvoiva, tekopirteä elokuvamaailmassa alaspäin putoava persoona? Ja ehkä egoistinen taikka jopa narsistinen tyypi? Ei sillä rahalla ole mitään väliä. Ja ja ole ymmärtnyt että tyyppi olis Holliw edes pidetty kunnollisena ohjaajana

Minäpä kerron, näyttelijän koulutus ja muutamia pikkurooleja cv:n täytteeksi ja kokemuksen kartuttamiseksi, oleskelulupa USA:han, kontakteja elokuvabisneksessä…. Sit se on bye bye grandad ja ottaa jonkun ikäisensä.

Monellako amerikkalaisella näyttelijällä on jotain koulutusta...

Kyllä heillä on. Kaikki elokuvaosia metsästävät käyvät ääni-, tanssi- ja muissa esiintymiskoulutuksissa tarjoilijahommien välillä. Miten sattuu varaa olemaan. Samoin juoksevat koekuvauksissa kokemusta hankkimassa. Tietty harvemmalla on mitään taiteenmaisterin tutkintoa kuten suomalaisista useimmista. Onhan meillä toki näitä ihmelapsia kuten Jesper Pääkkönen ja nyt vaikkapa Mimosa Willamo, joka on saanut useita rooleja, vaikka on sanonut, että ei ole varma, aikooko näyttelijänuralle.

Jasper Pääkkönen piti olla. Puhelin Jasperia ensin hyväksy.

Vierailija
453/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka koitan äärellä että rakkaus ei katso ikää, niin tuossa mietin kuitenkin että heillä on melkein sama ikäero kuin lapsellani ja papallaan.

No Rennyllä on itsellä 24-vuotias poika eli ei hän ihan papaksi sovi Johannalle.

Kyllähän yli 60v voi jo pappa olla, jos kaikki ovat saaneet lapsensa noin 20v. Rennosti tuli isäksi vasta noin 40v.

Joo mutta kuinka moni saa sen ikäisenä lapsen. Johannakin on jo 27 eli  hänellä pitäisi olla jo 7-vuotias lapsi, eikä roikkua jonkun rikkaan miehen perässä.  Toki lapsen voi hankkia vaikka 12-vuotiaana eli isoisäksi voi tulla 2-vuotiaana, jos kaikki hankkivat lapset 12-vuotiaana.

Oletko itse jo hankkinut jälkikasvua niin, että olet sitten isoisä 60-vuotiaana? Mun isovanhemmat olivat kaikki yli 80, kun olin 27-vuotias, vaikka ei kukaan ollut hankkinut jälkikasvua kovin vanhoina. 

Vierailija
454/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Johannalla ollenkaan omaa bridal partya? Jotenkin outoa että ihminen joka jakaa jokaisen aamupalan someen, ei postaisi mitään polttareistaan... :/

Vierailija
455/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pikku-Renny" on minua kaksi päivää nuorempi "poikanen". Myös minua kolme päivää vanhempi  Taneli Mäkelä on syntynyt kanssani samalla viikolla. Renny ei ole kuitenkaan kuuluisin tuolla viikolla "syntynyt". Kuuluisin kanssani samalla viikolla "syntyneistä" on kaikille (?) pikkutytöille tuttu https://fi.wikipedia.org/wiki/Barbie  :)

Vierailija
456/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen mittapuulla Renny on rikas ja menestynyt. Kansainvälisellä tasolla ei niinkään.

Hieman omituiselta vaikuttaa tuo pariskunnan jatkuva julkisuudessa paistattelu. Tehdään tosi-tv:tä ja annetaan haastatteluja. Ehkä he keräävät matkakassaa että muuttavat rapakon taakse käynnistelemään Johannan Hollywood-uraa? Rennyllä on varmasti yhä tuttuja elokuvapiireissä sielläpäin.

Millä perusteella on rikas? Edes Suomessa. Toinen kappaleesi on todiste siitä kuinka hän nimenomaan ei ole.

Vierailija
457/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä kuitenkin näette, ettei kaikille ikä ole kynnyskymys. Monella on kammo vanhuutta kohtaa, koska yhteiskunnassamme yli 50-55-vuotiaat ovat kaatopaikkakamaa. Jos ei pian Johanna tee lasta, jää lapsi kovin nuoreksi, kun äidin täytyy kuolla pois, koska on niin vanha."

Tämä "ikuisen nuoruuden" ihannointi on Amerikasta lähtöisin. Nuoret ikäluokathan ovat pienempiä kuin vanhemmat, joten vanhoja tulee olemaan jossain vaiheessa paljon enemmän kuin nuoria. Toisaalta elämä ei ole enää niin kuluttavaa kuin joskus aijemmin, joten vanhempina ollaan paremmassa kunnossa (lukuunottamatta nykyaikana lisääntynyttä lihavuutta kansassa). Miksi muuten kehon ikää korostetaan niin paljon? Entäs se mieli?

Vierailija
458/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ei seuraa kesän ystäväpolttariporukasta ainakaan A, M, ja M -alkuisia tyttöjä. Yhden ig on nykyään yksityinen, siitä ei voi sanoa mitään. Johanna ei kuitenkaan ollut sen M:n häissä, jonka polttareita Bulgariassa vietettiin, vaikka hehkutti kesällä odottavansa näitä "parhaan ystävänsä" häitä. Lisäksi kaadot oli ensin tästä porukasta, sitten ne lennosta vaihtui kummitytön äitiin ja johonkin random tyyppiin, jota ei ole aiemmin mainittu Johannan somessa lainkaan.

Vierailija
459/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadot=kaasot

Vierailija
460/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama