Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.

Vierailija
21.09.2021 |

Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.

Kommentit (793)

Vierailija
401/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ottaa nyt kontaktit ja julkisuudessa ja jatkaa 10 v kuluttua nuorempaan ja rikkaanpaan

Hyvin kuvasit sen millaisia naiset ovat. Nainen ei osaa rakastaa kuten mies. Pyyteettömästi.

Pyyteetön rakkaus tarkoittaa kaiken käytöksen sietämistä, mitä tahansa toinen tekeekin, sitä siedetään, kärsitään ja rakastetaan vaan. Pyyteetöntä rakkautta tuntee lapsiaan ja usein lähisukua kohtaan.

Pyyteetön rakkaus parisuhteessa on puhdasta typeryyttä, kyse on kuitenkin vapaaehtoisesta suhteesta. Mutta saathan sinä sietää mitä tahansa suhteessanne, oma valinta, mutta samaa ei voi vaatia muilta.

Kyllä rakkaus kuolee, kun kohdellaan huonosti ja epäkunnioittavasti. Niin kuin pitääkin, itse valitusta kärsimyksestä on turha odottaa palkintoa.

Ei kukaan tunne edes lapsiaan tai lähisukuaan kohtaan pyyteetöntä rakkautta. Lapsia hankitaan puhtaasta itsekkyydestä.

Vierailija
402/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse täytin just 30 ja ajatus edes nelikymppisen miehen tapailusta on ahdistava ja vastenmielinen. Kuuskybäinen ois ihan mahdoton ja jotenkin säälittävä, alkaisin varmaan huutonauruoksentamaan jos yrittäisi pussata.

Minä taas puolestani täytän hetken kuluttua 40 ja ajatus 30 vuotiaan naisen tapailusta tuntuisi täysin absurdilta.

Miehet ja naiset vanhenee ”hiukan” eri tahtiin. Jätän nyt mainitsematta puolisoni iän ettei sinulle ja muille kaltaisillesi tule paha mieli.

Alapeukusta päätellen jollekin tuli silti jo paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ottaa nyt kontaktit ja julkisuudessa ja jatkaa 10 v kuluttua nuorempaan ja rikkaanpaan

Hyvin kuvasit sen millaisia naiset ovat. Nainen ei osaa rakastaa kuten mies. Pyyteettömästi.

Kuin olisin itse kirjoittanut. Tuon kanssa vaan pitää pystyä elämään. Naisen luonto on ailahtelevainen ja sen mukaan järjestyksen ylläpito pitäisi kuulua pääsääntöisesti miehille ja nyt kun tuo luonnonjärjestys on kaatumassa, niin lopputuloksen näkee kaikki.

mies53v

53-vuotias mies roikkuu Vauva-palstalla...?

Se siitä luonnonjärjestyksestä :D

Vierailija
404/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin järjetön,luonnoton,oksettava.

Silloin kun toinen voisi olla toisen vanhempi asiat on todella pahasti pielessä

Vierailija
405/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa kyllä ihan kaikkien saman ikäisten seuraa. Olen 58-vuotias ja jotkut ystäväni ovat narisseet kohta 20 vuotta  sitä, kuinka vanhoja he ovat. Mitä hyötyä on koko ajan valittaa asiasta, jolle ei voi mitään. Yksi tuttavani (tutustuin, kun hän oli 36) aloitti tämän valituksen jo silloin ja joka kerta on jatkanut samaa. Oli vaikeaa, kun täytti 40. Oli katastrofi, kun täytti 50 jne. 

Vauhti sen kuin vain kiihtyy. Aika raskasta kuunneltavaa. Itse en jaksa koko ajan valittaa iästäni.

Monet kitisevät, kun on vaivoja ja paikat särkee. Lieneekö edes kaikki totta, vai onko kiva vaan valitta ja kerätä huomiota tai sääliä.

Vierailija
406/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka rikas Renny on ? Jos ei ole niin mitä jauhetaan?

Tuon mukaan 10 miljoonaa dollaria.

https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/directors/renny-h…

Hehheh. Samoin Sara Aallolla. Ja Jasper Pääkkösellä jo 20 miljoonaa. Ville Valolla vain 12.

https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/singers/saara-aal…

En usko Harlinin olevan rikas tai edes varakas. Lähde = molempien sosiaalinen media. Sieltä ei löydy mitään varallisuuteen viittaavaa. Renny ei näytä omistavan kotia, vain vanha kello ja Johanna käyttää samaa Pradan laukkua arjesta juhlaan.

Voihan Rennyllä olla piilossa miljoonasijoituksia ja ihan vaan harrastuksena ohjaa Bulgariassa ja Kiinassa. Sekä Suomessa jonkun leffan kolmasosan. Mutta vähän epäilen…

Ikäero on sinänsä merkityksetön, mutta kuten muutama muukin, toivon että nainen tietää mitä tekee. Renny on etsinyt rakkautta jo pitkään joten hienoa, että on sen löytänyt.

Vierailija
407/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko ajattelet? Minun kokemukseni mukaan miehet ainakin yhtä asiaa ovat pyytämässä.

Vierailija
408/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihmeellinen ja ainutlaatuinen tämä Rennyn ja Johannan liitto, jos mietitään ikäeroa. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Monet ovat jopa kestäneet. Enemmänkin tässä askarruttaa tuo liiton pysyvyys, kun Rennyllä on nuo naiset vaihtuneet aika usein, jopa silloin, kun oli nuorempi.

Vierailija
409/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa kyllä ihan kaikkien saman ikäisten seuraa. Olen 58-vuotias ja jotkut ystäväni ovat narisseet kohta 20 vuotta  sitä, kuinka vanhoja he ovat. Mitä hyötyä on koko ajan valittaa asiasta, jolle ei voi mitään. Yksi tuttavani (tutustuin, kun hän oli 36) aloitti tämän valituksen jo silloin ja joka kerta on jatkanut samaa. Oli vaikeaa, kun täytti 40. Oli katastrofi, kun täytti 50 jne. 

Vauhti sen kuin vain kiihtyy. Aika raskasta kuunneltavaa. Itse en jaksa koko ajan valittaa iästäni.

Monet kitisevät, kun on vaivoja ja paikat särkee. Lieneekö edes kaikki totta, vai onko kiva vaan valitta ja kerätä huomiota tai sääliä.

Aikuinen poikanikin sanoi, ettei jaksa matkustaa bussilla, kun aina saa kuulla ympäriltä vanhempien naisten sairaskertomuksia. Varmaan jotkut keventävät mieltään, kun kertovat lääkärikäynneistään ja leikkauksistaan. Mutta minulle tulee itsellekin sairas olo, kun sellaisia kuulen tai luen. Koetan välttää puhumista omista vaivoistani, harvoin ne muita kiinnostavat.

Vierailija
410/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin olisin itse kirjoittanut. Tuon kanssa vaan pitää pystyä elämään. Naisen luonto on ailahtelevainen ja sen mukaan järjestyksen ylläpito pitäisi kuulua pääsääntöisesti miehille ja nyt kun tuo luonnonjärjestys on kaatumassa, niin lopputuloksen näkee kaikki.

mies53v

53-vuotias mies roikkuu Vauva-palstalla...?

Se siitä luonnonjärjestyksestä :D

Onko parempaakaan ehdotusta tekemiseksi? Tämän parempaa palstaa ei ole olemassa.😉

mies53v

Vierailija
411/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihmeellinen ja ainutlaatuinen tämä Rennyn ja Johannan liitto, jos mietitään ikäeroa. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Monet ovat jopa kestäneet. Enemmänkin tässä askarruttaa tuo liiton pysyvyys, kun Rennyllä on nuo naiset vaihtuneet aika usein, jopa silloin, kun oli nuorempi.

Naiset eivät ole vaihtuneet "aika usein" vaan usein. Ja sitten ainoa lapsikin syntyi jostain sivu- tai syrjähypystä.

Vierailija
412/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi tuntemattomien ihmisten väleistä tai tunteista tietää.  Mutta omastani tietysti voin.  En pysty edes kuvittelemaan isoisän ikäisen kanssa pussaamista tai nukkumista samassa sängyssä.  Ihan eri vuosikymmenien kokemukset jo vaikuttaisivat kaikkeen.  Kuitenkin pitäydyn siinä miltä itsestäni tuntuisi tai mitä en haluaisi omalla kohdallani kokea. 

Vierailija
413/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on astetta parempi Tauski. Sama tyyli, mutta ilman alkoholia.

Vierailija
414/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny on astetta parempi Tauski. Sama tyyli, mutta ilman alkoholia.

Mitäs ne naiset sitten on jotka lähtee poikien vastaan?

Vierailija
415/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dfgdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka rikas Renny on ? Jos ei ole niin mitä jauhetaan?

Tuon mukaan 10 miljoonaa dollaria.

https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/directors/renny-h…

Hehheh. Samoin Sara Aallolla. Ja Jasper Pääkkösellä jo 20 miljoonaa. Ville Valolla vain 12.

https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/singers/saara-aal…

En usko Harlinin olevan rikas tai edes varakas. Lähde = molempien sosiaalinen media. Sieltä ei löydy mitään varallisuuteen viittaavaa. Renny ei näytä omistavan kotia, vain vanha kello ja Johanna käyttää samaa Pradan laukkua arjesta juhlaan.

Voihan Rennyllä olla piilossa miljoonasijoituksia ja ihan vaan harrastuksena ohjaa Bulgariassa ja Kiinassa. Sekä Suomessa jonkun leffan kolmasosan. Mutta vähän epäilen…

Ikäero on sinänsä merkityksetön, mutta kuten muutama muukin, toivon että nainen tietää mitä tekee. Renny on etsinyt rakkautta jo pitkään joten hienoa, että on sen löytänyt.

Netti arvo ei mitään muuta.

Vierailija
416/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hitto sä niillä miljoonilla teet kun vieressä on ryppyinen, pahoinvoiva, tekopirteä elokuvamaailmassa alaspäin putoava persoona? Ja ehkä egoistinen taikka jopa narsistinen tyypi? Ei sillä rahalla ole mitään väliä. Ja ja ole ymmärtnyt että tyyppi olis Holliw edes pidetty kunnollisena ohjaajana

Minäpä kerron, näyttelijän koulutus ja muutamia pikkurooleja cv:n täytteeksi ja kokemuksen kartuttamiseksi, oleskelulupa USA:han, kontakteja elokuvabisneksessä…. Sit se on bye bye grandad ja ottaa jonkun ikäisensä.

Maksaa muuten kivasti tuo näyttelijänkoulutus, jos ei pääse sisään kyvyillään - joutuu sitten maksamaan tavalla tai toisella koulutuksesta tai laittaa toiset maksamaan. Sekään tosin ei takaa mitään päärooleja, vaikka maksaisi itsensä kipeäksi.. kyvyt aina huomataan! Olen katsellut esim. Lontoon ja muiden maiden vuoden ja kolmen vuoden koulutuksia - hinnat jotain 6000-25 000 e.

Vierailija
417/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mittapuulla Renny on rikas ja menestynyt. Kansainvälisellä tasolla ei niinkään.

Hieman omituiselta vaikuttaa tuo pariskunnan jatkuva julkisuudessa paistattelu. Tehdään tosi-tv:tä ja annetaan haastatteluja. Ehkä he keräävät matkakassaa että muuttavat rapakon taakse käynnistelemään Johannan Hollywood-uraa? Rennyllä on varmasti yhä tuttuja elokuvapiireissä sielläpäin.

Vierailija
418/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen poikanikin sanoi, ettei jaksa matkustaa bussilla, kun aina saa kuulla ympäriltä vanhempien naisten sairaskertomuksia. Varmaan jotkut keventävät mieltään, kun kertovat lääkärikäynneistään ja leikkauksistaan. Mutta minulle tulee itsellekin sairas olo, kun sellaisia kuulen tai luen. Koetan välttää puhumista omista vaivoistani, harvoin ne muita kiinnostavat.

Tuo tosiaan harmittaa, kun tuntuu että monet vanhemmat ihmiset eivät oikein muusta puhukaan kuin omista ja muiden taudeista ja vaivoista. Minulla on viiden hengen ystäväporukka, jonka kanssa on pidetty yhteyttä ja tavattu säännöllisesti 30v, nykyään ei millään huvittaisi kun kaikki tapaamiset ovat sairauksista jaaritusta. Eikä meistä kukaan edes ole erityisen vaivainen - sukulaisten ja tuttavien taudit pitää myös käsitellä juurta jaksaen.

Itse tykkäsin puhua ihan muista asioista lyhyen vointikatsauksen jälkeen.

N57

Vierailija
419/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinulta pois? Antaa aikuisten ihmisten rakastaa toisiaan.

Ei kai se meiltä olekaan pois. Mutta kyllä minua säälittää tuo nuori nainen. Moni nuorena paljon vanhemman puolison kanssa yhteen mennyt tajuaa tilanteensa oikeasti vasta paljon myöhemmin - mitä tuli tehtyä, mistä syistä ja millaisen hinnan siitä saa maksaa.  

Kyllä siinä on myös paljon plussaa. Jos saa kokea ja nähdä kaikkea, mistä suurin osa tuon ikäisistä saa vain haaveilla.  Ei kait pian 28 vuotta täyttävä voi enää olla niin naivi, ettei tajua, ettei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Lisäksi emme tiedä, kuinka hankala Rennyn luonne on, koska on niin paljon ollut naisia kierroksessa. Joku syyhän tällaiseen vaihtamiseenkin on. 

No mutta on silläkin aika paljon väliä kenen kanssa sitä saa/joutuu noi kokemuksensa jakamaan..

No kumman valitset: saman ikäisen, köyhän opiskelijapojan, jonka kanssa elämä on yhtä kituutusta. Muutatte luukusta toiseen.  Olet siinä iässä, että pitäisi hankkia lapsia, mutta elämä ei ole kunnossa.

VAI

Rikas 60-vuotias, jolla on tarjota puitteet sille, että voit hankkia lapsia.  Saat jopa lastenhoitajan avuksi ja voit itse matkustella yms.

Mistä se lapsi tulee?

Vierailija
420/793 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mutta salaman lailla syttynyt suhde ei kuitenkaan kestänyt lopulta kuin kolmen kuukauden ajan.

– Se olisi varmasti jatkunut, jos minä en olisi sattunut tiettyyn paikkaan tiettyyn aikaan, sanotaanko näin. Ja nyt ei puhuta mistään naiivista. Sen verran vakavasta asiasta minun mielessäni, että minä ajattelin, että se on nyt tässä. (...) Ehkä se oli kohtalo, että satuin paikalle. Smura ei tarkemmin kerro, mitä hän näki, mutta jotain sellaista, mikä soti niin pahasti hänen arvojaan vastaan, ettei hän kerro sitä vielä muutaman vuosikymmenen jälkeenkään.'

Mitähän tuo Smura on nähnyt??? On nähtävästi ollut aika traumatisoivaa.