Meidän piti harrastaa keskeytettyä
...mutta miespä tulikin sisään. Näin kävi kahdesti. Nyt olen raskaana. Onko tämäkin petos verrattavissa e-pillerit tahallaan pois jättäviin naisiin?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:26"]
...mutta miespä tulikin sisään. Näin kävi kahdesti. Nyt olen raskaana. Onko tämäkin petos verrattavissa e-pillerit tahallaan pois jättäviin naisiin?
[/quote]
laueta voi osittainkin, ja valuu osa jo ennenkuin laukeaa.
mutta siinä laukeamisen hetkellä ei ehkä mieti asiaa vaan se tuntuu hyvältä laueta sisälle :)
Keskeytetyllä ollaan onnistuneesti ehkäisty jo vuosi. Nyt mies sitten itsenäisesti ja neuvottelematta päätti, että lapsi sopii tulla. Jälkiehkäisy olisi ollut hankalan ja pitkän matkan päässä, ja tuntui siinä hetkessä ylireagoinnilta... -ap
Ei. Se on vaan tyhmyyttä. Molemmilta osapuolilta.
Jälkiehkäisypilleritkin on olemassa. Ihan apteekista voi hakea :) tai olisi voinut siis
Niin, siis yhdessä olimme sopineet, että odotetaan toisen lapsen tekemistä vielä, mutta ettei se katastrofi olisi, jos tulisikin aiemmin. Minä nyt sitten kuitenkin olen vähän järkyttynyt ja pettynyt. Mies petti luottamukseni.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:37"]Niin, siis yhdessä olimme sopineet, että odotetaan toisen lapsen tekemistä vielä, mutta ettei se katastrofi olisi, jos tulisikin aiemmin. Minä nyt sitten kuitenkin olen vähän järkyttynyt ja pettynyt. Mies petti luottamukseni.
[/quote]
Äly hoi!
Oi jeesusmaaria ihmisten tyhmyyttä. Ap, tässä on nyt siis sanasta sanaan viestisi: yhdessä olimme sopineet, että odotetaan toisen lapsen tekemistä vielä, mutta ettei se katastrofi olisi, jos tulisi aiemmin. Minä nyt sitten kuitenkin olen vähän järkyttynyt ja pettynyt. Mies petti luottamukseni.
Miksi et hakenut jälkiehkäisypilleriä? Miksi ette käyttäneet kondomia? Herrajumala oikeasti millaisille pelleille tässä maailmassa lapsia sikiää!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Mistä näitä löysämunaisia riittää kepeäperäisille?!