Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook

Vierailija
06.11.2014 |

Mua on alkanut tökkimään facebook, kun ihmiset ei enää juuri kirjottele mitään ja kyttäävät vain taustalla. Onko muut huomanneet samaa efektiä? Sitte jos mä julkase jotain ni tulee max 10 tykkäistä, yleensä ei yhtään tai yksi. What s thr point tuommosella sosiaalisella medialla jos porukka on noin apaattista?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehdotus. Mitä jos kaikki lähipiiriltään intiimejä paljastuksia halajavat kertoisivat tarpeestaan sille lähipiirille? Ihan voisi sellaisen päivityksen vaikka julkaista! Ne, jotka eivät halua lukea ripulista ja krapulasta Ym. voivat sitten taas estää näiden lähipiiriläisten päivitysten näkymisen? Minusta on aika outoa vaatia, että jokaisen pitäisi käyttää facebookia juuri jollain tietyllä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
24/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:27"]Mulla on ehdotus. Mitä jos kaikki lähipiiriltään intiimejä paljastuksia halajavat kertoisivat tarpeestaan sille lähipiirille? Ihan voisi sellaisen päivityksen vaikka julkaista! Ne, jotka eivät halua lukea ripulista ja krapulasta Ym. voivat sitten taas estää näiden lähipiiriläisten päivitysten näkymisen? Minusta on aika outoa vaatia, että jokaisen pitäisi käyttää facebookia juuri jollain tietyllä tavalla.
[/quote]

Minä päivitän usein ja arjestani ja päivitän positiivisia. Ripulista ja krapulasta en päivitä. Kummastakaan en kärsi(en juo ja ripulia harvemmin on) ja vaikka olisikin en niistä päivittäisi. Typerää tää mustavalkoisuus taas. Joko päivität ripulista tai olet kyttäävä stalkkeri. Hoh hoijaa

Vierailija
25/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:59"]Minä olen aito! Tirskun taustalla muiden päivityksiä ja pyörittelen silmiäni, miten joku oli positiivinen! Itse en päivitä todellakaan mitään on hei tosi noloa! Hyi vittu! So last season! Tosi suomalainen on katkera vittuuntunut toiselle pahaa tahtova stalkkeri!
[/quote]

Siis miksi sä nyt rupesit jankkaamaan? Facebookin käyttäjistä varmasti hyvin pieni osa pitää tiliä vain muiden vakoilua varten. Omista kavereistani harvoin päivittävät eivät ylipäänsä avaa tiliä usein. Jos joku minua vaivautuu "stalkkaamaan" niin siitä vain, olen itse harkinnut mitä julkaisen ja kuka saa sen nähdä. Ylipäänsä mulla ei ole ollut vaikeuksia yksityisyyden kanssa, mutta uskoisin että se johtuu siitä että asia on minulla kokonaisvaltaisesti hallussa, ei pelkästään sosiaalisen median näkökulmasta. Kyllä minä jaan ja aika useinkin vielä, mutta sekö sinua kiusaa ettet joka ripulistani ja krapulastani saa tiedotetta? Jos, niin mieti vähän itseksesi missä se ongelma oikeasti on.
[/quote]

Jankkaamista ei ole yhden mielipiteen kirjoittaminen. Äläkä ole lapsellinen. Kukaan tuskin on kiinnostunut ripuleista ja krapuloista. Ap tuskin sitä tarkoitti.
[/quote]

No mitä ihmettä näillä henkilökohtaisilla päivityksillä sitten tarkoitetaan? Ja arjen jakamisella? Ja sillä että arjesta välitetään vain siloiteltu kuva? Jos näitä ohjeita lähtisin noudattamaan niin eikö lopputulos tosiaan ole aika lailla ripulin tyyppinen?

Alkuperäisen tarkoituksen perään itkeminen on vähän sama kuin älypuhelimen käyttäminen pelkkään soittamiseen samasta syystä. Maailma muuttuu, Eskoseni.
[/quote]

Kuka on puhunut arjen siloittelusta? Joillekin se arki voi olla juhlaa ja tasaista ja hyvää OIKEASTI. Joillakin voi olla oikeasti asiat hyvin. Mitä sitten? Onko se sinulta pois?
[/quote]

Ei vielä tässä keskustelussa, mutta muissa keskusteluissa päällimmäiseksi nousee se kauhistelu jostain kuohuviinilaseista jne. Että ei nekään kuitenkaan joka päivä kuohuviiniä juo vaan joskus varmaan vettä. Ja veden juomista eivät Facebookissa levittele, kaksinaamaista ja narsistista ihan varmasti... Tuo mulla tuli mieleen kun arkea kaipailtiin. Ja ap ei tässä suinkaan ole vaikuttanut pihalla olevalta vaan jotkut muut kommentoijat.

Vierailija
26/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä kukaan ole vaatinut käyttämään facebookkia tietyllä tavalla. Omituista jos tästä ketjusta tai mun aloituksesta on tullut sellanen kuva. Lähinnä harmittelin sitä kuinka fb ja sen käyttäjät on muuttuneet siitä mitä se on joskus ollut ja minkälainen sen haluaisin vielä olen. Mutta joo ajat ja ihmiset muuttuu. T.ap

Vierailija
27/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hou

Vierailija
28/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:27"]Mulla on ehdotus. Mitä jos kaikki lähipiiriltään intiimejä paljastuksia halajavat kertoisivat tarpeestaan sille lähipiirille? Ihan voisi sellaisen päivityksen vaikka julkaista! Ne, jotka eivät halua lukea ripulista ja krapulasta Ym. voivat sitten taas estää näiden lähipiiriläisten päivitysten näkymisen? Minusta on aika outoa vaatia, että jokaisen pitäisi käyttää facebookia juuri jollain tietyllä tavalla.
[/quote]

Minä päivitän usein ja arjestani ja päivitän positiivisia. Ripulista ja krapulasta en päivitä. Kummastakaan en kärsi(en juo ja ripulia harvemmin on) ja vaikka olisikin en niistä päivittäisi. Typerää tää mustavalkoisuus taas. Joko päivität ripulista tai olet kyttäävä stalkkeri. Hoh hoijaa
[/quote]

Musta tuntuu että ymmärsit mun viestini kyllä vähän väärin. Mutta väliäkö sillä, jatkakaa!

Vierailija
29/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:59"]Minä olen aito! Tirskun taustalla muiden päivityksiä ja pyörittelen silmiäni, miten joku oli positiivinen! Itse en päivitä todellakaan mitään on hei tosi noloa! Hyi vittu! So last season! Tosi suomalainen on katkera vittuuntunut toiselle pahaa tahtova stalkkeri!
[/quote]

Siis miksi sä nyt rupesit jankkaamaan? Facebookin käyttäjistä varmasti hyvin pieni osa pitää tiliä vain muiden vakoilua varten. Omista kavereistani harvoin päivittävät eivät ylipäänsä avaa tiliä usein. Jos joku minua vaivautuu "stalkkaamaan" niin siitä vain, olen itse harkinnut mitä julkaisen ja kuka saa sen nähdä. Ylipäänsä mulla ei ole ollut vaikeuksia yksityisyyden kanssa, mutta uskoisin että se johtuu siitä että asia on minulla kokonaisvaltaisesti hallussa, ei pelkästään sosiaalisen median näkökulmasta. Kyllä minä jaan ja aika useinkin vielä, mutta sekö sinua kiusaa ettet joka ripulistani ja krapulastani saa tiedotetta? Jos, niin mieti vähän itseksesi missä se ongelma oikeasti on.
[/quote]

Jankkaamista ei ole yhden mielipiteen kirjoittaminen. Äläkä ole lapsellinen. Kukaan tuskin on kiinnostunut ripuleista ja krapuloista. Ap tuskin sitä tarkoitti.
[/quote]

No mitä ihmettä näillä henkilökohtaisilla päivityksillä sitten tarkoitetaan? Ja arjen jakamisella? Ja sillä että arjesta välitetään vain siloiteltu kuva? Jos näitä ohjeita lähtisin noudattamaan niin eikö lopputulos tosiaan ole aika lailla ripulin tyyppinen?

Alkuperäisen tarkoituksen perään itkeminen on vähän sama kuin älypuhelimen käyttäminen pelkkään soittamiseen samasta syystä. Maailma muuttuu, Eskoseni.
[/quote]

Kuka on puhunut arjen siloittelusta? Joillekin se arki voi olla juhlaa ja tasaista ja hyvää OIKEASTI. Joillakin voi olla oikeasti asiat hyvin. Mitä sitten? Onko se sinulta pois?
[/quote]

Ei vielä tässä keskustelussa, mutta muissa keskusteluissa päällimmäiseksi nousee se kauhistelu jostain kuohuviinilaseista jne. Että ei nekään kuitenkaan joka päivä kuohuviiniä juo vaan joskus varmaan vettä. Ja veden juomista eivät Facebookissa levittele, kaksinaamaista ja narsistista ihan varmasti... Tuo mulla tuli mieleen kun arkea kaipailtiin. Ja ap ei tässä suinkaan ole vaikuttanut pihalla olevalta vaan jotkut muut kommentoijat.
[/quote]

No en ymmärrä mitä kauhistelua on jos joskus on kuoharin kuvia facessa :D

Vierailija
30/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi mun kommentti nro 43 on tarkotettu numerolle 39. Myönnän mä en osaa lainata tota tekstiä :D siinäkin vähä jälkijunassa kehityksestä. T.ap

Vierailija
31/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kauhistelun aihetta kuoharin kuvissa on, ellei joka päivä ole kuoharipullo kädessä ;)

Vierailija
32/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:59"]Minä olen aito! Tirskun taustalla muiden päivityksiä ja pyörittelen silmiäni, miten joku oli positiivinen! Itse en päivitä todellakaan mitään on hei tosi noloa! Hyi vittu! So last season! Tosi suomalainen on katkera vittuuntunut toiselle pahaa tahtova stalkkeri!
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en ymmärrä mitä kauhistelua on jos joskus on kuoharin kuvia facessa :D
[/quote]

Hakutoiminnolla voisi löytää läjäpäin keskusteluja joissa kuohuviinikuvista tehdään iso numero.

Vierailija
33/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että on muuttunut mutta mun mielestä parempaan suuntaan :) Kukaan ei enää ihmettele jos joku (minä) ei jaksa tykätä jokaisen tutun jokaisesta kuvasta ja päivityksestä eikä kukaan myöskään kysele että mikset koskaan päivitä faceen mitään. 

Olen aktiivinen muutamassa ryhmässä ja ryhmächatissa, se aktiivisuus vaan ei näy kenellekään kyseisten ryhmien ulkopuolisille. Kuulumiset läheisten kanssa vaihdan kasvokkain tai puhelimessa. 

Vierailija
34/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka

Vierailija
35/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on menettänyt suosiotaan twitterille

Vierailija
36/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 18:44"]Fb on menettänyt suosiotaan twitterille
[/quote]

Ja installe

Vierailija
37/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi (ja kannattaa) äänestää jaloillaan.

Vierailija
38/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
39/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuuhan telkkaristakin kaikki hyvät ohjelmat ykskerrallaan ja tulee uutta "viihdettä" tilalle.

Vierailija
40/59 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa vielä moon tv.n yöchatin missä oli jasir juontamassa? Sille sai laittaa tekstareita jotka näky ruudussa ja se kommentoi sitte niihin. Oli sika kovs juttu silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän