Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan varastanut kaupasta?

Vierailija
06.11.2014 |

Mitä, miksi ja minkä ikäisenä?

Tuli mieleen tuosta yhdestä gallup-ketjusta, johon mielestäni yllättävän moni oli vastannut varastenaansa joskus. Onko se oikeasti yleistäkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä meikkejä... :/

Vierailija
2/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vahingossa olen varastanut kaksi kertaa. Ensimmäinen sattui n.14 vuotiaana ja toinen tapaus yli kolmikymppisenä, ja vielä omalta työpaikalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ainakin pari paitaa ja yksi ranneketju :/. 

Vierailija
4/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:01"]

Ihan vahingossa olen varastanut kaksi kertaa. Ensimmäinen sattui n.14 vuotiaana ja toinen tapaus yli kolmikymppisenä, ja vielä omalta työpaikalta

[/quote]

Voitko avata tätä vähän, mitä varastit vahingossa? :D

Vierailija
5/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana karkkeja, koruja, kumeja ja kyniä. Täysi-ikäisenä olen vahingossa varastanut sikareja ja sytkän.

Vierailija
6/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:03"]

14-vuotiaana karkkeja, koruja, kumeja ja kyniä. Täysi-ikäisenä olen vahingossa varastanut sikareja ja sytkän.

[/quote]

Mikä tekee noista vahinkoja?

Vierailija
7/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:01"]

[/quote]

Voitko avata tätä vähän, mitä varastit vahingossa? :D

[/quote]

Ensin erikoisia, käsin tehtyjä karkkeja. En tiennyt, eikä myyjäkään, että kaverini oli jo ottanut pussin, ja minä otin sitten sen toisen, jonka olin maksanut. Toinen oli kaupassa, jossa siis olin asiakkaana silloin. Ostin jätesäkkejä, pieniä siivoussäkkejä jne. Ja ne maksettuani, pakkasin vielä ne HeVi-pussit (siis koko rullan) matkaan kassalta :D

Vierailija
8/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana paljon meikkejä, cd-levyjä, tupakkaa, siideriä, karkkia, koruja. Sitten kerran varastin jäätelön ja jäin kiinni. Se oli niin noloa, että siihen jäi minun varkaan urani. Huhhui niitä aikoja. Vaan ihan kunnon ihminen minusta kasvoi kuitenkin.

Vierailija
9/9 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita teininä kun kotona meni huonosti eikä mulla oikeasti ollut rahaa. Joo en olis välttämättä tarvinnut enkä halua puolustella tekoani mitenkään mutta silloin kun oli paha olla tuli moiseen sorruttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme