Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten muuttua hiirulaisesta upeaksi 6 viikossa?

Vierailija
06.11.2014 |

Mulla on nyt tosi hätä. Olen vajaa kolmikymppinen sinkkunainen ja lopettanut jo pari vuotta sitten itseni puunaamisen, kun en ole ole tavannut ketään kiinnostavaa miestä, niin en ole jaksanut vaivautua. Olen saanut noin kymmenen lisäkiloakin, tukka hiirenharmaa, olemus väsynyt. Ennen olin oikeasti kaunis, kun huolehdin itsestäni.

Eräänä iltana istuin Facebookissa ja sain kaverikutsun mieheltä, joka osoittautui ensirakkaudekseni joka lähti lukion jälkeen Jenkkeihin opiskelemaan ja meidän juttu kuihtui sitten siihen. Ollaan juteltu jonkin verran nyt viime viikkoina ja tunteet ovat alkaneet lämmetä puolin ja toisin ja eilen hän sanoi tulevansa jouluna pariksi viikoksi Suomeen ja toivoi että voisimme viettää aikaa yhdessä silloin. Hän on tosiaan komistunut entisestään ja asuu siis siellä rapakon toisella puolen vieläkin.

Nyt mulla iski hätä sillä lähes kaikki kuvani Facebookissa ovat parin vuoden takaisia, jolloin olin kaunis! Miten saan itseni 6 viikossa takaisin siihen kuosiin mitä olin ennen? Onko se mahdollista? Ehkä 10 kiloa ei saa pois siinä ajassa :( Mammat pliis antakaa parhaat pikakaunistavat vinkkinne!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla tai katso youtube-videoita itseäsi miellyttävistä arkimeikeistä. Meikkimuoti on muuttunut siitä kun viimeksi laittauduit joten heitä vanhat meikkisi menemään ja hanki kokonaan uusia. En suosittelisi ainakaan kovin radikaaleja ripsipidennyksiä, koska vaikutelma on helposti halpa ja epäsiisti.

Vierailija
22/32 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit lukioaikana tyyppiä naapurintyttö, ja sellaisena miestä kiinnostit, kannattaa ehkä nytkin unohtaa ripsienpidennykset ja suihkurusketukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti liikuntaa lisää. Helpointa on alkaa tehdä pitkiä yli tunnin lenkkejä vaikka sitten vaan kävellen. Ja monta kertaa viikossa. Jos sali innostaa, niin pt:n kanssa ehtii päästä alkuun kropan muokkaamisessa, mutta väittäisin ton lenkin olevan tehokkain keino pudottaa painoa ja saada vähän liikunnallisuutta kroppaan.

Vierailija
24/32 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi meinasin kirjoittaa, että ÄLÄ missään nimessä yritä laihduttaa kuudessa viikossa 10kg, jos sen teet niin muistutat sitä mummoa "Sekaisin Marystä" -leffassa, mutta ehkäpä se nopean laihduttamisen rypistävä vaikutus ei noin nuorella kuin sinä oo niin paha? Mutta mieti mikä saa sut tuntemaan itsesi kauniiksi ja ehdottomasti sen teet. Mulla se on vahaus (sääret, reidet, bikiniraja) en tiedä mikä siinä on, mutta sen jälkeen tuntuu oikeasti naiselliselta:)

Vierailija
25/32 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:05"]No vähän saat kiloja/turvotusta pois, aloita pussikuuri?:D Sillähän laihtuu kuukaudessa. Käy laittamassa tukka, jos lyhyt --> pidennykset, suihkurusketus, nätit vaatteet yms.m

Äläkä sitten kuuntele näitä mammoja jotka sanoo: Ole vain oma itsesi.
[/quote]

Näin on! Pussiravinnolla saa helposti useita kiloja pois kuukaudessa ja mielikin virkistyy!

Vierailija
26/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Ap täällä. Pussiravinnolla olen ollut 4 päivää ja 2 kiloa lähtenyt jo (nesteitä kylläkin), lenkillä olen käynyt joka päivä. Ilmoittelen muutaman päivän välein kuulumisia :)

ap

Vierailija
27/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä haltiatar, ja taikasauva. Muista kuitenkin että taika raukeaa keskiyöllä, joten siihen mennessä pitäisi olla unelmien prinssi juotettuna niin känniin ettei se enää välitä. 

Vierailija
28/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jo sanottu mutta hanki ripsienpidennykset? :)

Vierailija
29/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa, että naisilla on hirveä motivaatio parantaa ulkonäköään kun ovat sinkkuja, mutta heti rupsahtavat kun ovat olleet hetken parisuhteessa (etenkin mieletön lihominen). Miehillä päinvastoin. Itse jätin exäni puolen vuoden jälkeen kun ei tehnyt enää mieli panna ihrakasaa.
M44

Vierailija
30/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kilot tosiaan karisee, kun urheilet / liikut joka päivä ja syöt kevyesti. Tee keskivartalojumppaa joka päivä, niin sun ryhti ehtii vähän parantua, ja se taas antaa virkeän vaikutelman. Sun omaa itsetuntoakin kohottaa se, kun et ole ihan makaroni.

Hyvä alku sulla. Sulla näyttää lähteneen homma hyvin liikkeelle. Se toivon mukaan palkitsee sua niin, että into jaksaa pysyä yllä koko kuusi viikkoa.

Vierailija
31/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/32 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:57"]

Aika huvittavaa, että naisilla on hirveä motivaatio parantaa ulkonäköään kun ovat sinkkuja, mutta heti rupsahtavat kun ovat olleet hetken parisuhteessa (etenkin mieletön lihominen). Miehillä päinvastoin. Itse jätin exäni puolen vuoden jälkeen kun ei tehnyt enää mieli panna ihrakasaa. M44

[/quote]

Voi sua, on se rankkaa olla mies. Ehkä tällä viestistäsi läpipuskevalla viehättävällä asenteellasi oli jotain tekemistä asian kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi