Onko kukaan käynyt Mensan testissä muttei läpäissyt sitä?
Vai onko kaikki av-mammat niin viisaita että testi meni heittämällä läpi?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt Mansen testin. Siis tehnyt sen testin, minkä te sitten teette.
Mansen testiin kuuluvat seuraavat asiat:
- Valitse: Tappara vai Ilves?
- Syö pärämätsi tai musta makkara.
- Uita varpaitasi Näsijärvessä.
Läpäiseminen on helppoa ja hauskaa, mutta Mansen jäsenyyden saat kyllä ilmankin. Popedan kuuntelu riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Uita varpaitasi Näsijärvessä.Läpäiseminen on helppoa ja hauskaa, mutta Mansen jäsenyyden saat kyllä ilmankin. Popedan kuuntelu riittää.
Pitääkö olla sukuhistoriaa punaisissa? Pääsekö Suojeluskuntahistorian omaavat jäseneksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Uita varpaitasi Näsijärvessä.Läpäiseminen on helppoa ja hauskaa, mutta Mansen jäsenyyden saat kyllä ilmankin. Popedan kuuntelu riittää.
Pitääkö olla sukuhistoriaa punaisissa? Pääsekö Suojeluskuntahistorian omaavat jäseneksi?
Kiitos kysymyksestäsi. Me Mansen jäsenet olemme Manselaisia taustoistamme riippumatta. Voit myös hakea Mansen kannattajajäsenyyttä ulkopaikkakuntalaisena. Tällöin riittää Mansen ajatteleminen lämmöllä. Kaukokaipuuta lievittänee jakso Reinikaista Yle Areenasta.
Suurin osa Mens testiin tuollaista ei pääse yli Mensa-rajan. Keskiarvo on selvästi yli 100:n, koska lähes kaikki ovat tehneet jonkun testin etukäteen. Älykkäät ovat myös kiinnostuneempi eri asioista, joten sekin vaikuttaa.
Tulos olisi toisenlainen, jos testattaisiin keskimääräisiä ihmisiä.
Olen älykäs mutta en ole koskaan tehnyt älykkyystestejä. Kuten ei moni muukaan älykäs.
En näe sellaiselle mitään tarvetta. Onko sitten itsetuntoni sen verran hyvä ettei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Mens testiin tuollaista ei pääse yli Mensa-rajan. Keskiarvo on selvästi yli 100:n, koska lähes kaikki ovat tehneet jonkun testin etukäteen. Älykkäät ovat myös kiinnostuneempi eri asioista, joten sekin vaikuttaa.
Treenaamalla niissä pärjää. Jos olet normaaliälyinen niin teeppä niitä testejä vaikka vuodenpäivät. Huomaat muutamassa kuukaudessa miten älykkyytesi on kasvanut huikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaamalla niissä pärjää. Jos olet normaaliälyinen niin teeppä niitä testejä vaikka vuodenpäivät. Huomaat muutamassa kuukaudessa miten älykkyytesi on kasvanut huikeasti.
Ei kai. Kohta varmaan väität että Shakissakin kehittyy kun harjoittelee sitä !
Eli se niistä älykkyystesteistä...
Minä. Pidin itseäni aivan nerokkaana ja menin testiin ja sain 129 joka on kohtuullinen mutta valovuoden päässä Mensan lukemista.
Tajusin sen jälkeen että minulla ei ole mitään erityistä nerokkuutta joka korvaisi kovan työn ja ahkeran opiskelun, Laiskuuteni ja saamattomuuteni on suurempi kuin älynlahjani.