Onko kukaan käynyt Mensan testissä muttei läpäissyt sitä?
Vai onko kaikki av-mammat niin viisaita että testi meni heittämällä läpi?
Kommentit (48)
Minä. Olen tähän vastannut aiemminkin. Kävin testissä ja sain 126. Mistä olen toki iloinen, mutta jäsenyys jäi pienestä kiinni. Harmittaa. Nyt en ole uskaltanut toiseen testiin, kun sen jälkeen ei sitten saa enää yrittää:(
Tyhmien ihmisten ulinaa että nuo Mensan testit antaisi muka aina jonkun 130. Kyllä se nettitestikin näyttää aika hyvin sinnepäin mitä virallinen näyttäisi.
Jokainen voi koittaa nettitestiä ja jos saa sanotaanko 115+ ja epäilyttää että aina saa hyvän tuloksen, niin sitten laittaa tarkoituksella niitä vastauksia väärin. Kattoo sit miten käy.
Itseäni ei kiinnosta Mensan jäsenyys. Olen FT.
132. En halua Mensan jäseneksi koska olisin siellä aina koko porukan tyhmin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmien ihmisten ulinaa että nuo Mensan testit antaisi muka aina jonkun 130. Kyllä se nettitestikin näyttää aika hyvin sinnepäin mitä virallinen näyttäisi.
Jokainen voi koittaa nettitestiä ja jos saa sanotaanko 115+ ja epäilyttää että aina saa hyvän tuloksen, niin sitten laittaa tarkoituksella niitä vastauksia väärin. Kattoo sit miten käy.
Eikö tässä puhuttu ihan oikeasta testistä, ei mistään nettitestistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä puhuttu ihan oikeasta testistä, ei mistään nettitestistä?
Joo, mut harvempi siellä on käynyt, ja aina kun näistä puhutaan niin joku öyhö joka ei itse uskalla tehdä testiä koska pelkää tulosta haukkuu kaikki muut jotka on saanu hyvät pisteet.
Mä olen tehnyt Mansen testin. Siis tehnyt sen testin, minkä te sitten teette.
Mun äly ei ole tasalaatuista...
Tänään 300, ens viikol häh
Ei, ja en saanut myöskään koskaan Cooperin testiä läpäistyä. Se 12 minuutin aikaraja on niin kova.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin persu ei kuulemma päässyt Mensaan
139, persu :)
Pari pistettä jäin alle. En tosin uskonutkaan pääseväni Mensan jäseneksi eikä se ollut testin tekemisen tarkoitus. Halusin vain tietää että olenko keskiverto, sen yläpuolella vai alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin persu ei kuulemma päässyt Mensaan
139, persu :)
Se onkin älykkyystesti, ei viisaustesti.
Varmaan valtaosa jää alle Mensan pääsyrajan, mutta kyseessä onkin älykkystestaus ei pääsykoe. Minä ylitin rajan kirkkaasti ja kuuluinkin muutaman vuoden jäsenistöön mutta irtisanouduin sitten koska en käynyt kokouksissa. Äänestän perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ja en saanut myöskään koskaan Cooperin testiä läpäistyä. Se 12 minuutin aikaraja on niin kova.
Minulla menee cooper vielä ikämiehenäkin 12 minuuttiin.
Mensan testit ja jäsenyys ovat pelkkiä typerien ihmisten egoilua.
LÄPÄISSYT? :D
Testi arvioi älykkyysosamäärää, joten ei sitä voi läpäistä tai reputtaa. Mikäli suoritat testistä oikein vain yhden tehtävän, älykkyytesi arvioidaan erittäin matalaksi. Mikäli suoritat oikein kaikki annetut tehtävät annetun ajan riittäessä suorituksellesi hyvin, niin älykkyytesi arvioidaan korkeaksi. Siinä tapauksessa voi hakea Mensan jäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mensan testit ja jäsenyys ovat pelkkiä typerien ihmisten egoilua.
Samoin urheiluharrastukset ja perhosten keräily.
Ei kukaan koskaan. Vai ehkä silti joku joskus.