Te joilla koronarokotteesta tullut kuukautishäiriöitä kuinka
kauan kestänyt että kierto ja vuoto palautunut normaaliksi? Jos siis on jo palautunut.
Minulla alkoi toisen rokotteen jälkeen vuoto melkein kaksi viikkoa etuajassa, ja tätä ennen ihan säännöllinen kierto. Ja vuoto jatkuu nyt jo kymmenettä päivää päivää, normisti neljä päivää. Vähän mietityttää onko tämä pitkäaikainenkin haitta, toivottavasti ei.
Ja te joilla ei ole kuukautisiin vaikuttanut ei tarvitse tulla kertomaan kuinka ette usko että kenelläkään on voinut vaikuttaa kun ei teilläkään.
Kommentit (42)
Toisen rokotteen jälkeen eka kierto oli normaali mutta sen jälkeen kahdet seuraavat kuukautiset tulivat viikon lyhemmällä välillä kuin normaalisti. Kivut ovat olleet maksimiannostuksesta Panacodia huolimatta niin hirveät, että olen pahimmillaan luullut kuolevani. Yksi ilta istuin wc-pöntöllä, oksensin ämpäriin ja hikoilin niin, että oli riisuttava kaikki vaatteet. Siitä suihkun lattialle makaamaan. Ei ihan normaalit menkat.
Jossain aiemmassa viestissä muuten mainittiin narkolepsiasta. Ekan rokotuksen jälkeen mulla aktivoitui uudelleen hypersomnia (vähän samantyyppinen unihäiriö) ja kesäkuu meni nukkuessa. Onneksi tilanne korjaantui, ehkäpä tässäkin tapauksessa vaiva menee ohi.
Rämet puhuu paskaa niin paljon, että leuasta valuu.
Kuka luottaa hänen kaltaisiin???
Sielunsa myynyt rokotefirmojen marionetti. :/