Tuoreen äidin / nuoren yksinhuoltajan "iskeminen"
Moi vaan kaikille naisille, niille joilla kokemusta ja niille joilla vain mielipide mutta ei kokemusta seuraavaan kysymykseen ja ajatuksiin.
Eli kysymys... onko vajaan 2kk ikäisen vauvan, nuorenäidin viettely aivan hukkaan heitettyä aikaa ja tunteita?
Koska tilanne on se, että olen aivan järjettömän ihastunut yhteen parikymppiseen yh äitiin. MUTTA onko aivan turhaa yrittää äidin ja pojan "väliin" tai rinnalle tässä vaiheessa kun hänellä ei tunnu olevan aikaa oikein mihinkään muuhun kuin vauvaan?
Jonkin verran olen jutellut hänen kanssaan viestien välityksellä mutta en paljoa. Voisiko olla että hän välttelee, koska ei halua nyt mitään draamaa, suhteen rakentamista tms. tai sitten en vain ymmärrä tai halua ymmärtää sitä, että hän ei paljon juttele eikä kysele, ja vihjailisi näin etten ole nyt tai koskaan tervetullut hänen ja vauvan elämään.
Itseä ei siis häiritse se että hänellä on pieni vauva, olisin jopa valmis isäpuoleksi/varaisäksi ja niin uskomattomalta kun se voi kuulostaa niin haluaisin mukaan hoitamaan tätä vauvaa ja/tai hemmotella ihastustani, koska tiedän että vauvan hoitaminen on rankkaa yö syöttöjen ym. kanssa. Olen jonkin verran jopa lukenut asioita vauvojen hoidosta jne.
Se mikä ei vielä ole tullut ilmi niin itse olen muutaman vuoden vanhempi en kuitenkaan yli 4 vuotta kuin mitä hän on ja minulla ei ole itsellä lapsia.
En tiedä onko tuossa tarpeeksi tietoa tilanteesta, eikä auta vaikka tuota luen kuinka monta kertaa onko se järkevää teksiä jne. Olen niin sekaisin ja ihastunut aidosti ja oikeasti!!
Mutta olisi kiva kuulla ajatuksia nuorilta äideiltä tai muuten vain asiaan mielipiteen omaavilta. Ja jos tämä "iskeminen" ei ole aivan mahdoton ajatus tähän hetkeen ja tilanteeseen voisi jotkin lähestymis vinkit olla tervetulleita kuinka häntä voisi lähestyä ja päästä edes ns. "koeajalle". :)
Kommentit (23)
Mä oon yh ja yksi huoli mulla miesten tapailussa on se et mä menen vain lasteni ehdoilla. En stressaa siitä et mies tulee kakkosena mut uuden ihmisen tavatessa on aina pieni huoli et tajuaako mies et lapset oikeasti ovat hyvästä syystä ykkösenä...? Tosin jos mies ei tajua, niin voivoi ja so long! En etsi lapsilleni isäpuolta vaan seuraa itselleni. Jos joku oikeasti haluaisi mun elämääni, niin hänen pitäisi myös jossain vaiheessa tutustua lapsiini.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 08:51"]
Pari kertaa lehdissä on ollut juttua et jotkut pedofiilit pokaa tyhmiä yh-äitejä et pääsee tutustumaan lapseen. Mun mielestä kuulostat ihanan ihastuneelta ja vaunulenkille pyytäminen olisi tosi hyvä idea! Harvat viestiin vastailut voivat olla varovaisuutta tai sitten ihan vain sitä et vauva vie kaiken ajan.
[/quote]
Aivan, okei en tuollaista edes ajatellut eikä tullut mieleenkään syystä, että aikeet ei ole missään nimessä sellaiset. Ja kyllä, luulen kanssa niin noista viesteihin vastaamisista. Ja olettaa sopii että silloin kun saa sen hetken omaa rauhaa ja aikaa niin ei välttämättä halua sitä joka kerta käyttää viestittelyn merkessä. :)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 08:38"]17, Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitähän tuolla väärällä tavalla mahdat tarkoittaa? Ei siis millään pahalla, ei vaan itse nyt ymmärrä mitä yritit viestiä.
"Ennen kaikkea sinun pitää varoa olemasta mitenkään liian innokas, muuten äiti saattaa ehkä jopa luulla, että olet kiinnostunut väärällä tavalla lapsesta."
[/quote]
Pari kertaa lehdissä on ollut juttua et jotkut pedofiilit pokaa tyhmiä yh-äitejä et pääsee tutustumaan lapseen.
Mun mielestä kuulostat ihanan ihastuneelta ja vaunulenkille pyytäminen olisi tosi hyvä idea!
Harvat viestiin vastailut voivat olla varovaisuutta tai sitten ihan vain sitä et vauva vie kaiken ajan.