kaljut poliisit
Miksi kaikilla poliiseilla on kalju nykyään. Se on joku niiden tunnusmerkki. Tulee vain skinheadit mieleen:D
Kommentit (26)
Korkea testotaso oikeasti aiheuttaa hiustenlähtöä, ja voisi ajatella poliisiksi (tai vartijaksi, personal traineriksi, henkivartijaksi...) hakeutuvan henkilöitä, joilla on paljon testosteronia. Tällöin kalju olisi oikeastaan syy eikä seuraus. ;)
Mutta tuo, ettei tukasta voi tarttua, on hyvä pointti sekin.
Mut ei välttämättä täysin kalju kuula tarvi olla ettei saa tukistettua. Sellanen kevyt inttitukkakin melkee riittää
Tervehdys
Kalju tai siili on työturvallisuus kysymys sakussa.
Potilaan nostovaiheessa useasti potilas hieman "pelkää" mikäli ajan ja paikan taju ei ole oikein kohdallaan ja kokonaistilanne on pelottava sairauden tai vamman takia.
Silloin siitä ensihoitajan "letistä on hyvä ottaa kiinni ja takertua siihen.
Seksuaalisesta suuntautumisesta sen verran, että olen mieshoitsu, kaljupäinen karpaasi, mutta olen täysverinen LESPO, koska tykkään vain tytöistä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:03"]
Persu natsit
[/quote]
Narsu petsit
Testosteroni ei aiheuta kaljuuntumista. Kaljuuntumiseen on yhteydessä yksi tietty testosteronimuoto, reseptorien herkkyys ja geenit. http://www.healthline.com/health-slideshow/hair-loss-and-testosterone#6
Katsokaa vaikka 'maailman vahvin mies' kisoja tai muuta; suurimmalla osalla on tukka päässä ja testosteronia enemmän kuin pienen kaupungin poliisivoimissa.
Tuo tukasta vetäminen on myös aika tehoton, vaaraton ja epätodennäköinen hyökkäystapa ja sen torjumiseen riittää ihan tavallinen tukka.
Taitaa enemmän olla machoimagon luomista tuo tukan amputoiminen. Älyllistä imagoa hakevat poliisit varmaan pitävät tukan päässä ja pullistelijat ajelevat. Kannattaisi vielä ottaa tatuointi paljaaseen päänahkaan, niin pelotevaikute olisi taattu.
17. Pitää täysin paikkaansa! T. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:37"]
Testosteroni ei aiheuta kaljuuntumista. Kaljuuntumiseen on yhteydessä yksi tietty testosteronimuoto, reseptorien herkkyys ja geenit. http://www.healthline.com/health-slideshow/hair-loss-and-testosterone#6
Katsokaa vaikka 'maailman vahvin mies' kisoja tai muuta; suurimmalla osalla on tukka päässä ja testosteronia enemmän kuin pienen kaupungin poliisivoimissa.
Tuo tukasta vetäminen on myös aika tehoton, vaaraton ja epätodennäköinen hyökkäystapa ja sen torjumiseen riittää ihan tavallinen tukka.
Taitaa enemmän olla machoimagon luomista tuo tukan amputoiminen. Älyllistä imagoa hakevat poliisit varmaan pitävät tukan päässä ja pullistelijat ajelevat. Kannattaisi vielä ottaa tatuointi paljaaseen päänahkaan, niin pelotevaikute olisi taattu.
[/quote]
osittain totta. Olihan raamatun simpsonillakin pitkä tukka ja voimaa kuin pienellä kylällä. Hänhän menetti voimansa, kun leikkasi tukkansa.
Toisaalta näin punttisali harrastajana faktaa on, että testoa käyttävät bodarit alkavat usein kaljuuntua, vaikka suvussa ei olisi kaljuuntumista. Jos tuo asia tiedettäisiin noin varmasti kuten yllä oleva linkki kertoi, niin olisi myöskin lääke keksitty ja lääkkeen kehittäjä moni miljardööri.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:31"]
Miks pitää olla natsismi rasismii
[/quote]
Se on hyväksi ihmiselle. Antaa mahdollisuuden selviytyä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:31"]
Miks pitää olla natsismi rasismii
[/quote]
Siinäpä vasta kysymys. Natsi-Isis on olemassa sen takia kun jihadistit haluu pilluu taivaassa 70 neitsyeltä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:11"]
Tervehdys
Kalju tai siili on työturvallisuus kysymys sakussa.
Potilaan nostovaiheessa useasti potilas hieman "pelkää" mikäli ajan ja paikan taju ei ole oikein kohdallaan ja kokonaistilanne on pelottava sairauden tai vamman takia.
Silloin siitä ensihoitajan "letistä on hyvä ottaa kiinni ja takertua siihen.
Seksuaalisesta suuntautumisesta sen verran, että olen mieshoitsu, kaljupäinen karpaasi, mutta olen täysverinen LESPO, koska tykkään vain tytöistä.
[/quote]
Cool, tuus meille ;)
Ilman rasismii maailma olis täydelline
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:56"]
Ilman rasismii maailma olis täydelline
[/quote]
Sano se muslimeille.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:59"]
Tarkoitan siis natsismirasismia
[/quote]
Eli musurasismin hyväksyt?
Mun mies on töissä poliisilaitoksella, ja olen huomannut että suurimmalla osalla työkavereista on sama hiusmalli. Olen mieheltä sitä kysynyt että mistä johtuu, kuulemma se on hänelle itselleen helppo, ja kun siihen on tottunut että on vain ihan lyhyt sänki, alkaa se vaivata kun on puoli senttiä hiukset kasvaneet, ei osannut muiden puolesta vastata miksi pitävät niin lyhyttä mallia. Kun olen mieheni nuoruuden kuvia katsonut, niin ihan hyvä on tuo lyhyt sänki, hänellä on ollut aika typerän näköiset hiukset nuorena :) Nyt on paljon seksikkäämpi.
Kyllä poliisistakin nyt väkisinkin tulee skini, kun joutuu joka päivä olemaan mamurikollisten kanssa tekemisissä.
Persu natsit