Oletko koskaan asunut vieraan samaa sukupuolta olevan kanssa
Kommentit (26)
Kyllä, opiskelun alkaessa meitä oli 4 kahden huoneen, pikkukeittiön ja wc:n kopperossa. Sattui hyvät tyypit, meillä oli hauskaa. Sittemmin ne muutettiin sellaisiksi, että yksi huone vuokrattiin vain yhdelle. Jatkoin kämppistelyä ensimmäisen huonekaverin kanssa ja siinä oltiin koko opiskeluaika. Terveiset vaan Pieksämäen Mäkitorpassa kämppäilleet
Alivuokralaisena heti ulkomaille muutettuani todella mukavan hollantilaisnaisen luona, olin 25 Ja hän oli 35. Olimme työkavereita. Hyvin meni.
Juuri kun hänessä alkoi ilmetä omistuishsluisuutta (ei seksuallisesti, vaan olisi halunnut että kaikki vapaa-aika olisi tehty kaikkea yhdessä) tapasin mieheni ja muutin pois.
Siinä kimppakämppäilyssä säästi rahaa!
LOL.
Olen asunut yksin 15 vuotta ja mun kämpässä on tänä aikana vieraillut alle 10 henkilöä. Eipä tässä asuta kenenkään kanssa.
Joo parin muun ihmisen kanssa kimppakämpässä. Enpä ollut heidän kanssaan oikein missään tekemisissä. Tervehdittiin ja saatettiin joskus jutella vähän kun törmättiin keittiössä, ei sen enempää. Joskus otti päähän kun joku saattoi laulaa tosi korkealla ja kimeällä äänellä toista tuntia yömyöhällä kun olisin jo halunnut mennä nukkumaan.
Yks toinen kävi parvekkeella tupakalla, mikä oli ankarasti kiellettyä, ja koska mun huone oli ihan siinä ison parvekkeen vieressä ja kesäkuumalla piti pitää ilmastointia päällä, niin tietenkin se tupakan lemu leijaili huoneeseen sisään. Jonkin aikaa sitä kestin kunnes laitoin isännöitsijälle viestiä ja tais tää tupakoija saada nopean häädön kun noin viikko sen jälkeen oli lähtenyt tavaroineen.
Kyllä, kaksi kertaa ulkomailla. Molemmilla kerroilla oli ranskalainen kämppis. Olivat hiljaisia ja siistejä, jopa vähän pakonomaisesti, että aika tiheään me sitten siivottiin vuoron perään mutta ei se minua niin haitannut. Tekivät hyvää ruokaa, siitä iso plussa!
Lesbosuhteetkin ovat homosuhteita.