Oletko koskaan asunut vieraan samaa sukupuolta olevan kanssa
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Joo, armeijassa. Niitä vieraita oli useita.
Ei se ole koti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koti
Onhan siellä sotilaskoti, josta mennään kämppään nukkumaan vieraitten ihmisten kanssa.
Minulla oli 90-luvulla parikin alivuokralaista. Hyvin tultiin juttuun.
Jatkuva Nirvanan soittaminen, sitä saatanan samaa renkutusta päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen....
Juu, eipä ärsyttänyt mikään, päinvastoin sai ne fwb edut samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koti
Aloituksessa ei puhuttu kodista mitään. Onhan se asumista, miksi ei olisi?
Seksiinhän se johti jo ensimmäisen viikon aikana
Hetken ajan airbnb-tyyppisessä kimppakämpässä töiden takia. Tehtiin molemmat tahoillamme vuorotyötä, eniten maailmassa vitutti, kun tein itse iltavuoroja ja toinen meni aamuun ja torkuttitorkuttitorkutti tunninkin. Jumalauta, ei enää ikinä.
Onko opiskelijakämppä vieraalla paikkakunnalla sitten koti?
Kyllä asuin. Opiskeluaikana solussa. Minulla kävi tuuri ja sain hyvät kämppikset, joissa ei ärsyttänyt oikeastaan mikään. Toisen kanssa olen edelleen (17v myöhemmin) hyvä ystävä.
Toki, kavereiden kanssa on tullut kämppisteltyä paljonkin.
Joskus ärsytti kun kaveri soitteli kännissä keskellä yötä ja sammui monta kertaa peräkkäin bussiin (heräsi aina päätepysäkillä) ja aiheutti sillä päänvaivaa minulle, samoin jotkut baarikuskailut ja koko päivän krapulassa uhriutumiset olohuoneen sohvalla ärsytti silloin kun sitä tapahtui.
Ei oikeastaan muuta tule mieleen tai ainakaan ole jäänyt mieleen, riitoja ei ollut koskaan.
Olen asunut elämäni aikana yhteensä yhdeksän kaverini/kaverin kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei me mitään homoja olla.
Vierailija kirjoitti:
Onko opiskelijakämppä vieraalla paikkakunnalla sitten koti?
Riippuu siitä, pitääkö asukki sitä kotinaan vai vain väliaikaisena majapaikkana. Itselleni opiskelijakämppä oli ensimmäinen oma kotini, koska asuin siellä. Lapsuudenkodissa vain kävin välillä ilman aikomustakaan palata sinne asumaan.
Opiskellessa pariin otteeseen. Toisesta kämppiksestä ärsytti mummomainen Kauniitten ja rohkeitten fanitus, toinen taas söi jääkaapista ruokani ja julisti mulle jumalan sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että luit otsikon oikein? Toki eipä homo/lesbosuhteissakaan mitään pahaa ole.
Kenenkään ventovieraan kanssa en ole asunut, mutta siskoni on. Ihan siksi, että se tuli halvemmaksi.
Hän ja joku muu nainen jakoivat asunnon siten, että heillä oli omat huoneet, mutta yhteinen keittiö ja kylppäri. Huoneet eivät olleet onneksi vierekkäin. Tuttavani kyllästyi tuon toisen naishenkilön sotkuisuuteen. Nainen oli myös salaa lainaillut erinäisiä tavaroita siskoni huoneesta.
Tuota yhteiseloa ei kauan kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ventovieraan kanssa en ole asunut, mutta siskoni on. Ihan siksi, että se tuli halvemmaksi.
Hän ja joku muu nainen jakoivat asunnon siten, että heillä oli omat huoneet, mutta yhteinen keittiö ja kylppäri. Huoneet eivät olleet onneksi vierekkäin. Tuttavani kyllästyi tuon toisen naishenkilön sotkuisuuteen. Nainen oli myös salaa lainaillut erinäisiä tavaroita siskoni huoneesta.Tuota yhteiseloa ei kauan kestänyt.
Siis siskoni kyllästyi. Ei tuttava. Ajatusvirhe.
Toki, soluasunnossa opiskeluaikanani, jolloin ei voinut edes uneksia sellaisesta nykyopiskelijoiden luksuksesta kuin yksiöstä.
Olen jakanut hotellihuoneen vieraan henkilön kanssa. Se oli -70-luvulla Espanjassa. Nainen rymysi humalassa aamuöisin hotellihuoneeseemme.
Minkäpäs minä sille voin, ei se kiellettyä ollut, mutta haittasi unia. Itse menin puoliltaöin nukkumaan. Tuohon aikaan myytiin erikseen yksittäisiä nais- tai miespaikkoja hotelleihin, kahden hengen huoneisiin. Oli vaan parasta tulla toimeen, olipa huonekaverina millainen hyvänsä.