Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani eivät hyväksy homoseksuaaleja

Vierailija
05.11.2014 |

Joskus väittelin tästä asiasta heidän kanssaan ja loppujen lopuksi minulle tuhahdettiin: "No kerro sitten onko normaalia, kun oma lapses sanoo olevansa homo tai lesbo. Et varmaan hyväksy."
Vanhempani myös toivovat, että Hitler olis tappanut kaikki homot.
Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin ahdasmielisiä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikakaverin vanhemmat on samanlaisia kuin sun. Kun alettiin seurustella sitä kiellettiin enää menemästä kotiin, ja kullan nimeäkään ei kuulemma saa niille mainita ikinä.

Vierailija
22/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan vanhempani hyväksy. Ei, vaikka minä olen lesbo. Ovat sanoneet suoraan, että eivät halua tasa-arvoisen avioliittolain menevän läpi, koska avioliitto on miehen ja naisen välinen asia. On aika karua kuulla tällaista omilta vanhemmilta. Epärationaalinen ällötys homoja kohtaan menee oman lapsen onnen edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sen tasa-arvoisen avioliittolain pidäkään mennä läpi. Ei se ole oikein kenellekään lapselle että vanhempina on homoja. Maahan otetaan jatkuvasti lisäää muslimeja jotka eivät homoja hyväksy, niin turpaanhan sitä saa koulussa jatkuvasti. Kuka niille muslimeille muka uskaltaa sanoa että täällä homot tulee hyvksyä, ettei heti leimata rasistiksi joka loukaa ilmoittelullaan?

Vierailija
24/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:21"]No ei sen tasa-arvoisen avioliittolain pidäkään mennä läpi. Ei se ole oikein kenellekään lapselle että vanhempina on homoja. Maahan otetaan jatkuvasti lisäää muslimeja jotka eivät homoja hyväksy, niin turpaanhan sitä saa koulussa jatkuvasti. Kuka niille muslimeille muka uskaltaa sanoa että täällä homot tulee hyvksyä, ettei heti leimata rasistiksi joka loukaa ilmoittelullaan?
[/quote]

Kyllä mä olisin mielummin halunnut kaksi rakastavaa äitiä/isää, kun narsistipaskan isän ja masentuneen äidin.

Vierailija
25/25 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:21"]No ei sen tasa-arvoisen avioliittolain pidäkään mennä läpi. Ei se ole oikein kenellekään lapselle että vanhempina on homoja. Maahan otetaan jatkuvasti lisäää muslimeja jotka eivät homoja hyväksy, niin turpaanhan sitä saa koulussa jatkuvasti. Kuka niille muslimeille muka uskaltaa sanoa että täällä homot tulee hyvksyä, ettei heti leimata rasistiksi joka loukaa ilmoittelullaan?
[/quote]

Tiedätkö että vanhemmat voivat olla homoja, ja ovatkin, ihan ilman tasa-arvoista avioliittolakia? Ja logiikkasi mukaan siis se olisi ihan ok jos Suomessa ei olisi muslimeja? Luepa Nasima Razmyarin, tunnustavan muslimin, ajatuksia asiasta. Hän on edistyksellisempiin kuin Soini ja Räsänen yhteensä. Kannattaa myös miettiä mistä tuo sinun homoseksuaalinen paniikkisi oikein kumpuaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi