Oletko sukua tai melkein sukua julkkikselle?
Kommentit (97)
Kirjailija, runoilija Jarkko Laine, Johannes Virolainen.
Tiedän montakin "julkkista" sekä tunnetumpaa henkilöä jotka itse anonyymisti tällä sekä monella muulla palstalla kirjoittelevat "normaali" henkilön roolissa :)
Kunnallisvaaliehdokas tarjosi minulle pullaa. Minä pidän pullasta - olemme siis sielunsiskoksia!
Julkkis ja julkkis mutta olen sukua Riitta Väisäsen tyttärelle isänsä Erik Mäkkylän kautta.
Mulla on pikkuserkkuja ja vähän kauempia serkkuja julkkiksissa. Useampi eturivin muusikko ja tanssija. Osa heistä myös kaukaista sukua toisilleen. En viitsi nimetä, kun joku vois tunnistaa.
Kaukaista sukua olen Aatamille ja Eevalle
Ei tosiaan viitsi kertoa kenelle. 😀 Vastaan minäkin vain että olen.
Serkulla on vähän nimeä suomalaisissa black metal-ympyröissä.
olen sukua mutta myös "melkein" ollut koska sukulaiseni seurusteli/oli naimisissa kunnon julkimon kanssa
Melkeinsukua melkeinjulkkikselle, eli kirjailijalle, joka julkaisee kirjoja taiteilijanimellä.
Jokainen vähintään 17.s serkku jokaiselle maailmassa.
Enoni vaimo oli tosi-tv-ohjelmassa. Oli myös valtakunnallisessa lehdessäkin ja nimi mainitaan myös Suomi24:ssä..
Teräsbetonista on yksi mulle etäistä sukua. Sillä sitä kannattaakin lesota.
Eräs sukulainen on laulaja, tai no harrastelijalaulaja, mutta kuitenkin. On keikkaillut telkkarissa ja IRL. On ollut telkkarissa haastattelussa (ei mikään minuutin pikku haastis, vaan ihan kunnollinen vierailu). Ei hän suoranainen julkkis ole, mutta sinne päin. On muutenkin media-alalla paljon, mm. näytelmissä.
Jankon Betoni miehelle pikku-pikkuserku. Meriitti se tämäkin kai?
Olen sukua tai melkein sukua äkkiseltään muisteltuna kymmenelle julkisuudesta tutulle.
Serkkuni seurusteli joskus erään maajoukkueessakin esiintyneen jääkiekkomaalivahdin kanssa.
Isäni serkku on jonkun verran radiosoittoaikaakin saanut iskelmämuusikko.
Eräs nyttemmin jo uransa lopettanut mäkihyppääjä on "mieheni" ("menimme naimisiin" kun olimme n. 4v :D)
Jari Litmanen on mulle joku "kummin-kaiman-veljen-vaimo"-tyyppinen sukulainen.
Mummun isän (vai oliko se nyt isoisän) veljelle on oma liputuspäivä. En tiedä, voiko sanoa julkkikseksi, mutta merkittävä henkilö joka tapauksessa.