Oletko sukua tai melkein sukua julkkikselle?
Kommentit (97)
Minä olen melkein sukua Tove Janssonille, sillä minut on pantu alkuun Muumimukin suosiollisella avustuksella...
Serkkuni poika on maailmanmestari- maalivahti.
Pikkuserkkuni on Ylen pitkäaikainen radioääni.
Serkkuni on norppaliven " keksijä".
Ei nyt julkkiksia, mutta mediassa törmää heihin useinkin.
Saara Aalto on meille jotain kaukaista sukua (tyylin toinen sen vanhemmista on mun äidin pikkuserkku tms).
Juha Sipilä on sukua muutaman avioliiton kautta:D
Joo, olen melkein sukua. Miehen serkkun eksän sukunimi on sama kuin yhdellä julkkiksella,
Salkkareista tuttu mikko parikka on siis edesmenneen pappani veljen poika. Oon kuullut joskus että saara aallon nykyinen rakas olisi jotai kaukaista sukua.
Olen, mutten viitsi täällä nimetä ettei henkilöllisyys paljastu.
No en tiedä julkkis, mutta eräs kansanedustaja on serkku.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on tuon tuostakin uutisissa. Miehen puolelta oleva sukulainen on puolestaan tuon tuostakin Ylen uutisissa äänessä.
Taparikollisia? Ei kai vaan sarjakuristaja ja hukuttaja:/
Olen itse julkkis. Kirjoittelunne minusta on ollut loukkaavaa. Onneksi on hiljentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Lasteni pikkuserkun isoisän veli on valtakunnallisesti tunnettu politiikan mahtimies.
Sauli Niinistö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasteni pikkuserkun isoisän veli on valtakunnallisesti tunnettu politiikan mahtimies.
Sauli Niinistö ?
Sinun tai miehesi isoisä siis?
Jo edesmennyt jääkiekkoilija Pekka Marjamäki on pikkuserkkuni. Peter Franzen ja Antti Virmavirta eivät ole sukua, mutta suvun kautta olen ollut tekemisissä samoissa juhlissa.
Martti "Huuhaa" Innanen oli isäni pikkuserkku.
Lapsuuden naapurinpojan isän työpaikan autossa oli hetken aikaa Michel Platinin ja Paolo Rossin takit. Käytiin naapurinpojan kans haistelemassa sitä autoo, josko olis vielä haissu futistähdille. Takit ei siis olleet enää kyseisessä autossa meidän siellä nuuhkiessa, eikä siellä kyllä tavallisuuudesta poikkeavaa hajuakaan enää ollut.
Kai tääkin jotain melkein oli.
Mun vanhempien naapurostossa asuu Mira Luodin koira. Koira asuu Miran äidin luona.
Geenitutkimusten mukaan Iivana Julman jälkeläisiä, sillä ei ehkä kannata tosin kehuskella.
Useampi suurmies joista tehty postimerkkejä ennen 1960 ja joiden sukunimet loppui -heim.
Naapurissa asu yks Make, jonka isoveli oli soittanu muutaman keikan Leo Luodon bändissä 70-luvulla.
Kuullut puhuttavan, että Minttu Mustakallio olisi jotain kaukaista sukua.