Monta korvareikää antaisit tyttäresi ottaa?
Kommentit (10)
Ottakoot niin monta kuin haluaa. Varoittaisin kuitenkin industrialista. Oli melkein vuoden kipee, kun itse otin. :D
Kolme sillä on nyt toisessa korvalehdessä. Ottakoot niin monta kuin mahtuu. Itsellänikin oli nuorena korvanlehti ylös asti reikiä täynnä, eikä nuo tuolla enää mihkään näy.
14-vuotiaalla on toisessa yksi ja toisessa kaksi, ihan korvalehtiä täyteen en kyllä sulattaisi
Eikö se kuule hyvin vai miksi lisää korvanreikiä? Riittääkö kaksi nenänreikääkään?
Reikiä korviin saa ottaa, itsellänikin oli nuoruudessa ylös asti ja muitakin lävistyksiä (korvat täyteen, kulmakarva, nenä, alahuuli, napa). Venyttämään reikiä ei saa lähteä, eikä tatuointejakaan saa ottaa niin kauan kuin minussa henki pihisee :)
Nyt nelikymppisenä en käytä noista enää kuin korviksia (toisessa korvassa 1, toisessa 3) ja olen iloinen, että tatuointeja tai venytettyjä korvareikiä ei ole. Äitini kielsi nämä ehdottomasti jopa silloin, kun olin jo ihan aikuisiässä ja minä jostain syystä uskoin. Samaa tulen yrittämään oman tytön kanssa.
Ottakoon niin paljon kuin itse haluaa. Mikäpä minä kieltämään itse lävistettynä ja tatuoituna.
Yksi per korva minun kustannuksellani, muuten niin paljon kuin haluaa.
En ainoatakaan.