Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta korvareikää antaisit tyttäresi ottaa?

Vierailija
05.11.2014 |

:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoatakaan. 

Vierailija
2/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoot niin monta kuin haluaa. Varoittaisin kuitenkin industrialista. Oli melkein vuoden kipee, kun itse otin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kuin korviin mahtuu.

Vierailija
4/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
5/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sillä on nyt toisessa korvalehdessä. Ottakoot niin monta kuin mahtuu. Itsellänikin oli nuorena korvanlehti ylös asti reikiä täynnä, eikä nuo tuolla enää mihkään näy.

Vierailija
6/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaalla on toisessa yksi ja toisessa kaksi, ihan korvalehtiä täyteen en kyllä sulattaisi

Vierailija
7/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kuule hyvin vai miksi lisää korvanreikiä? Riittääkö kaksi nenänreikääkään?

Vierailija
8/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä korviin saa ottaa, itsellänikin oli nuoruudessa ylös asti ja muitakin lävistyksiä (korvat täyteen, kulmakarva, nenä, alahuuli, napa). Venyttämään reikiä ei saa lähteä, eikä tatuointejakaan saa ottaa niin kauan kuin minussa henki pihisee :)

Nyt nelikymppisenä en käytä noista enää kuin korviksia (toisessa korvassa 1, toisessa 3) ja olen iloinen, että tatuointeja tai venytettyjä korvareikiä ei ole. Äitini kielsi nämä ehdottomasti jopa silloin, kun olin jo ihan aikuisiässä ja minä jostain syystä uskoin. Samaa tulen yrittämään oman tytön kanssa.

Vierailija
9/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoon niin paljon kuin itse haluaa. Mikäpä minä kieltämään itse lävistettynä ja tatuoituna.

Vierailija
10/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi per korva minun kustannuksellani, muuten niin paljon kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi