Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi akateemiset miehet eivät halua seksiä?

Vierailija
05.11.2014 |

Useita olen tapaillut ja ovat halunneet syömään, teatteriin, konserttiin, taidenäyttelyyn tms. Olen yrittänyt vihjailla ja suoraankin sanoa mutta koskaan en ole päässyt sänkyyn saakka vaikka pidempäänkin olen tapaillut. Miksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:14"]Akateemisia miehiä ei kiinnosta seksi, koska he ovat problematisoineet sen.
[/quote]

Niinpä! Vaikka omani on dropout :D

Vierailija
22/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:14"]

Akateemisia miehiä ei kiinnosta seksi, koska he ovat problematisoineet sen.

[/quote]Se olisi hyvä jos näin olisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:56"]Oisko stressitaso tapissa

t mies
[/quote] millähän stressiä voisi mahdollisesti lieventää ;)

Vierailija
24/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet ehkä edustavat jo jotain sellaista evoluution astetta, jossa ihmisen eläimellinen vietti lisääntymisen pakosta on kadonnut. Olen ihan tosissani tämän kanssa, koska seksin merkitys ja tärkeys on selvästi nykyihmisillä alentunut.

Ap sinä vain et ole vielä aivoiltasi tarpeeksi kehittynyt saavuttaaksesi tuon kehitysasteen. Sinun esi-isäsi putosivat puusta myöhemmin.

Vierailija
25/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutetut ovat usein valikoivampia. Ainakin itse olen ja tyrkyt sekä vähemmän älykkäät (ei kouluarvosanat vaan kokonaisuus) eivät voisi vähempää kiinnostaa. Haluja kyllä on vaikka joka päivälle, mutta en vain ole Armas Paskiainen joka panee kaikkea liikkuvaa.

Vierailija
26/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuollaisen miehen. Ihanaa jos joku haluaisi käydä kulttuuritapahtumissa ja vieläpä ilman mitään odotuksia seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi