Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin katsomaan 14-vuotiaan kummityttöni instaa ja

Vierailija
05.11.2014 |

olin aika yllättynyt kun tyttö poseeraa siellä avonaisissa, tiukoissa topeissa ja tai sitten sivukuvat peiltistä selkä notkolla tiukkaakin tiukemmissa farkuissa kehuja kalastellen ja niitä toki saaden. Oma tyttöni saman ikäinen, mutta en voi kuvitella tuollaisia kuvia häneltä. Onko muiden noinki nuorilla teineillä tuollaisia kuvia, sallisitteko?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä ihme jos tuota dokaamista ja herutuskuvia on, kun jollain vanhemmilla asenne, että "nykynuoret nyt vaan on tuollasia:D". Taitaa näiden tyttöjen vanhemmat olla itsekin teinien tasolla...

Vierailija
22/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Instagram on noita täynnä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vielä pientä :D Itselläni ei ole edes tunnuksia instaan/galleriaan/minnekkään kuvapalveluun, mutta pikkusisko tulee aina välillä näyttää mikä on kaveriporukan naurun aiheena :D 14-v on somessa jo vanha heruttelija, vaikka osalla sen ikäisistä ei ole pikkutisut vielä edes kasvaneet. t. 16v

Vierailija
24/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:29"]Toi on vielä pientä :D Itselläni ei ole edes tunnuksia instaan/galleriaan/minnekkään kuvapalveluun, mutta pikkusisko tulee aina välillä näyttää mikä on kaveriporukan naurun aiheena :D 14-v on somessa jo vanha heruttelija, vaikka osalla sen ikäisistä ei ole pikkutisut vielä edes kasvaneet. t. 16v
[/quote]

Vastaan on tullut jopa 11-12-vuotiaita heruttelioita, joilla on pikkuhipsterit päällä ja push upit ja perse notkolla peilin kautta ovat ottaneet peppuherutuksia. Ylilaudallakin näihin törmää, vaikka ne poistuu usein aika nopeaan lapona. t. 16v

Vierailija
25/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:29"]Toi on vielä pientä :D Itselläni ei ole edes tunnuksia instaan/galleriaan/minnekkään kuvapalveluun, mutta pikkusisko tulee aina välillä näyttää mikä on kaveriporukan naurun aiheena :D 14-v on somessa jo vanha heruttelija, vaikka osalla sen ikäisistä ei ole pikkutisut vielä edes kasvaneet. t. 16v
[/quote]

Vastaan on tullut jopa 11-12-vuotiaita heruttelioita, joilla on pikkuhipsterit päällä ja push upit ja perse notkolla peilin kautta ovat ottaneet peppuherutuksia. Ylilaudallakin näihin törmää, vaikka ne poistuu usein aika nopeaan lapona. t. 16v
[/quote]

Surullista että näille nauretaan ympäri koulua ja pidetään pilkkanaan... Kaikki. Tytöt ja pojat. Syyllistyn tähän itsekkin.

t.17v

Vierailija
26/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. .

Vierailija
27/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi älypuhelimia ei ollut vielä silloin kun minä olin tuon ikäinen :D 

Vierailija
28/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä kumma, näiden lasten edeltäneet sukupolvet ovat taistelleet naisille paikan työelämässä ja tasa-arvoa muutenkin. Nykykakarat (ja vähän isommatkin) romuttavat tämän kaiken asettuessaan vapaaehtoisesti seksistisiksi objekteiksi. Ja tämä on nykyajan ihanne...jota media ja erilaiset "idolit" yläpitävät kaikine käytettävissä olevin keinoin.

Vierailija
29/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jo minun aikanani tytöt laittautuivat ja keikistelivät, vaikka ei missän Instassa, mutta muuten kyllä.  Olen syntynyt 1971 eli en kovin nuori enää. Ei ole objektina oleminen nykyajan keksintö.

Vierailija
30/30 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toki linkkiä, saamme kauhistella muutkin sitä irstailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan