yksin 3 kanssa
Olen raskaana ja ilman miestä. Minulla on jo 2 lasta, vanhempi 6-, nuorempi kohta 2-vuotias. Vanhempi on todella avulias ja huolehtiva isoveli erittäin temperamenttiselle pikkusiskolleen. Homma toimii meidän perheessä tällä kokoonpanolla. Mutta kolmannen tulo kauhistuttaa. Olen vasta palaamassa töihin hoitovapaalta. Huolestuttaa miten riitän yksin kolmelle lapselle. En haluaisi heille turvatonta lapsuutta siksi etteivät saa riittävästi huomiota. Isänsä on paikalla erittäin vaihtelevasti. Välillä paljonkin ja välillä taas ei lainkaan. Tuttuja löytyy muttei isovanhempia jotka auttaisivat, yksin olen lähinnä tähän mennessä pärjäillyt, Nyt tuntuu siltä ettei voimat enää riitä. En vaan saa voimia aborttiinkaan. Tuntuu sekin ylitsepääsemättömältä.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Lähinnä kiinnostaa että miten yksi aikuinen riittää käytännössä kolmelle lapselle?
Kommentit (3)
Voi. Raskas tilanne kun tulee yllättäen. Meilläkin nuorin kohta 2. Voimia.
Missä vaiheessa sinä olet raskautta..myös aika aikasin eikö jos aborttia vielä mietit?
Täällä itellä kans sellanen tilanne että mies vielä täällä mutta ilmoittanut että muuttaa joukuun alusta alustavasti pois ainakin muutamaksi kuukaudeksi. 5 viikkoa oon ollut tietoinen ongelmista..ennen sitä luulin että olimme onnellisia. Lapset on kohta 6 v, 4 v ja kohta 2 v ja kesäkuussa laskettu aika...ei mullakaan voimia keskeytykseen ja todella hukassa..Kotona ollut nyt 6 vuotta..