Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites tähän nyt pitäis suhtautua? Mies päästi sammakon suustaan...

Vierailija
05.11.2014 |

Ollaan seurusteltu vajaan vuoden ja olen korviani myöten rakastunut tähän mieheen ja oletin että hän myös minuun, koska olemus, sanat, teot antavat niin ymmärtää.

Tuli sitten eilen juttua siitä illasta kun tapasimme ensimmäisen kerran. Olin serkkulikkojeni kanssa viihteellä ja hän yksin liikkeellä. Hän tuli meidän pöytään ja istuttiin ja höpistiin siinä aikamme kunnes mies pyysi numeroani ja annoin. No siitä lähti seurustelu käyntiin kunnes eilen sanoi, että olikin ollut silloin kiinnostunut serkustani ja kun vessareissuni aikana oli tullut ilmi, että serkkuni onkin naimisissa, niin päätti sitten TYYTYÄ minuun. 

Vähän mykistyin tiedosta ja mies sanoikin että hyvin kävi silti. Pöh, nyt mulla on ihan typertynyt olo. Ollaan usein nähty tätä mun serkkua ja nyt tuli mieleen, että mahtaako yhä olla kiinnostunut tästä? Ei tietenkään sitä kysyessäni myöntänyt. Mitä mun pitäis nyt ajatella/tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos muuten tuntuu rakastuneelta niin en mä nyt hirveen pahana tuosta olisi. Jos rakastui ensisilmäyksellä sun serkkuun ja naimisissa olemisesta typertyneenä otti sut vain lohduttaakseen itseään, niin ehkä sitten. Mutta jos oli muutama kiinnostavalta näyttävä nainen, ja olit kahden parhaan joukossa, niin sehän on hyvä. Onko sun serkku hyvännäköinen ja mukava? En olisi ehkä halunnut tuota tietää välttämättä itsekään, mutta ehkä mies uskalsi kertoa kun ei pidä sitä itse minään vakavana.

Vierailija
2/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi suomeksi, että on käynyt tosi hyvin kun ei serkkudo kans tullut mitään, koska sä oot parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Spermaviemärinä kaksi vuotta =)

Vierailija
4/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olisin vihainen. Ja mustasukkainen. Ei tommosta olis tarvinnut sanoa ääneen. 

Vierailija
5/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuntuu pahalta tuollainen, mutta hän ei sentään enää haikaile serkkusi perään, vaan on todennut sinun olevan se hänelle täydellinen nainen.

Minun mieheni möläyttelee milloin mitäkin suustaan. Viimeksi kesällä harmitteli, kun ensimmäiset seurustelusuhteet eivät kestä. Se tuntui todella pahalta, mutta pieni juttu kaikkeen hyvään verrattuna. 

Vierailija
6/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:27"]

[/quote]

Oletko sairaseläkkeellä mielenterveysongelmien vuoksi?

Vierailija
7/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vittumaisesti tehty, oli rehellinen. Tosi paska jätkä. Jätä se sika!

Vierailija
8/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miesystäväni tunnusti kerran kännissä olleen alunperin ihastunut siskooni, mutta tyytyi sitten minuun ja kun tiesi että kauttani voi olla edelleen "tekemisissä siskoni kanssa, ihan vain kaverina tietenkin." Suhteemme ei kestänyt tuota tunnustusta, sillä mies avautui asiasta niin paljon, että tunnusti siskoni olevan hänen silmissään minua paljon seksikkäämpi. 

Vierailija
9/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:25"]

Noh, jos muuten tuntuu rakastuneelta niin en mä nyt hirveen pahana tuosta olisi. Jos rakastui ensisilmäyksellä sun serkkuun ja naimisissa olemisesta typertyneenä otti sut vain lohduttaakseen itseään, niin ehkä sitten. Mutta jos oli muutama kiinnostavalta näyttävä nainen, ja olit kahden parhaan joukossa, niin sehän on hyvä. Onko sun serkku hyvännäköinen ja mukava? En olisi ehkä halunnut tuota tietää välttämättä itsekään, mutta ehkä mies uskalsi kertoa kun ei pidä sitä itse minään vakavana.

[/quote]No, me ollaan aika saman näköisiä serkun kanssa... 

Tulee mieleen vaan sanonta, mitä serkumpi sen herkumpi :DD

Ap

Vierailija
10/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:27"]

[/quote]

Oletko sairaseläkkeellä mielenterveysongelmien vuoksi?

[/quote] Mikä on sinun ilkeytesi syy, kun mollaat meitä?

terv. sairaseläkeläinen

Vierailija
11/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakkaus ei syttyisi heti ei se tee siitä mitenkään huonoa. Minä en itse ensin lämmennyt nykyiselle miehelleni meni vuosi ja onneksi tulin järkiin ja pyysin häntä treffeille. Ja sinuthan tämä mies kuitenkin valitsi eikä jatkanut serkkusi vikittelyä.

Vierailija
12/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei tarvi sanoa ääneen, mulla menisi maku koko miehestä.

Vierailija
13/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi olisi voinut jättää tuon sanomatta, MUTTA: serkun ulkonäkö viehätti häntä, hän ei tuntenut serkkua eikä välttämättä mikään suhde heidän välillä olisi koskaan toiminut tai edes alkanut, jos olisivat tutustuneet. Mies itsekin totesi, että hyvin kävi, eli minusta viittaa tällä siihen, että rakastui sinuun ja on nyt onnellinen sinun kanssasi eikä todellakaan haikaile minkään serkun perään. Älä tee ap kärpäsestä härkästä.

Keskimäärin naiset miettii enemään sanomisia ja mihet ei niinkään. Nainen voi aina vääntää miehen sanomiset niin, että mies ei rakasta tai jotenkin vähättelee naista. Tähän ei kannata lähteä. Miehet ei ajattele niin monimutkaisesti. Miehesi tarkoitti, että serkun ulkonäön takia tuli teidän pöytään, ei sitä, että olisi korviaan myöten rakastunut sun serkkuun.

Vierailija
14/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa:

Tilannehan saattoi olla vaikka niin, että sä istuit selin mieheen ja serkun kasvot oli mieheen päin. Mies sitten katsoi, että kivan näköinen nainen, menenpä tuohon pöytään juttelemaan. Ja juttelun tuloksena päätti pyytää sinun numeroasi. Olisi voinut jättää pyytämättäkin, jos juuri sinä et olisi herättänyt kiinnostusta.

Vierailija
15/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä tilanne oli tyytyä, mutta nyt olet ykkönen. Eikö se riitä mikä tilanne on nyt. 

Vierailija
16/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihana romanttinen ajatus, että mies olisi koko ikänsä odottanut minua ja olisin se ensimmäinen suuri rakkaus ja koskaan ei olisi mies ketään muuta naista vilkaissutkaan. Totuus lienee, että varmaan jokaiselle miehelle on joku joskus antanut pakit tai mies on katsellut jotakuta, joka onkin paljastunut varatuksi tai ei ole miehestä kiinnostunut, joten onko nykyinen vaimo aina se, johon on tyydytty, kun jotain muuta ei saatu?

Vierailija
17/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, jos kerta ei tuntenut teitä ketään(?) ennen tapaamisiltaa niin varmaan on serkkusi ulkonäkö miellyttänyt silloin enemmän tai huomannut serkkusi ensin. Sitten tutustuessa tajunnut, että sinähän olet paras mahdollinen hänelle. Muutenhan hän olisi jo lempannut sinut jos olisit "ihan okei" tai ei olisi edes kehdannut kertoa tuota juttua.

En usko, että on mistään vakavemmasta kyse ollut.

Vierailija
18/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:33"]

Onhan se ihana romanttinen ajatus, että mies olisi koko ikänsä odottanut minua ja olisin se ensimmäinen suuri rakkaus ja koskaan ei olisi mies ketään muuta naista vilkaissutkaan. Totuus lienee, että varmaan jokaiselle miehelle on joku joskus antanut pakit tai mies on katsellut jotakuta, joka onkin paljastunut varatuksi tai ei ole miehestä kiinnostunut, joten onko nykyinen vaimo aina se, johon on tyydytty, kun jotain muuta ei saatu?

[/quote]

Alkoi naurattaa, kun tuli sellainen ajatus, että miehen koko seksuaalisuus olisi herännyt vasta, kun tapasi nykyisen naisensa ja ensimmäistä kertaa olisi tuntenut vetoa naisiin vasta tulevan vaimonsa tavatessaan :D

Vierailija
19/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:33"]

[/quote]

Oikeastaan niinhän se juuri on. Se on sitten eri asia, tulevatko elämässä ihmiset ja tilanteet vastaan jossakin paremmuusjärjestyksessä niin, että tapaa aina vain huonompia ja huonompia ihmisiä. Parempaankaan suuntaan meneminen on yhtä epätodennäköistä, mutta ainakin mies oppinee samalla enemmän itsestään ja siitä, mitä todella haluaa. Teinipoika vailla suhdekokemusta voi hullaantua millaisesta naisesta tahansa, mutta samalla ihmisellä voi kymmenen vuoden päästä olla ihan erilainen maku naisten suhteen.

Ihan oikeastihan suhteissa tietää mitä on saanut vasta sitten kun niitä on vähän aikaa elänyt.

Vierailija
20/21 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla melkein sama :D Tutustuin riparilla poikaan, jonka kanssa aloimme sitten viikko riparin jälkeen seurustelemaan. Kuukauden päästä kuulin, että olin viides ja viimeinen vaihtoehto tyttöystäväksi :D Ensimmäisenä oli todella nätti kaverini, jonka kanssa olemme tunteneet vajaa kymmenen vuotta (ja olen kateellinen mun ystävälle siitä, miten aina kaikki ihastuu häneen, vaikkei edes yrittäisi mtn sellaista...), sitten oli yksi toinen tyttö, jota ei pojat kiinnostaneet ja loput seurustelivat jo. Että joo, tekipä hyvää 14-v tytön itsetunnolle :D Sattuu vieläkin, yhä kolmen vuoden jälkeen. Poika on sentään exä, lähti tyttöystäväehdokas nro3:sen (ja nelosen...) mukaan, heti kun tämä pisti poikki oman poikaystävänsä kanssa. Väliäkö sillä, että me seurusteltiin yhä... ihanaa teinidraamaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme