Miksi kaikki on syrjintää
Nykyisin ei voi olla syrjimättä ketään. Jos hakee deittisovelluksesta omiin kriteereihin sopivaa, niin syrjiikin siinä jotakuta. Jos äänestää omasta mielestään parasta ehdokasta, niin syrjintää sekin.
Mä en edes halua tietää miten moneen syrjintään syyllistyn, kun mua ei vain viehätä lyhyt, pullea ja karvainen mies. Ei vaikka miten olisi mukava, niin ei irtoa.
Kommentit (27)
Jatkuva syrjinnästä huutaminen on eräänlaista huomionhakua
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset elävät jossain haavemaailmassaan, että kaikki rakastavat ja tykkäävät toisistaan. Ihmiset irtaantuu koko ajan enemmän ja enemmän todellisuudesta. Ei voida tunnustaa, että itsessä olisi jotakin vikaa, vaan kaikki johtuu siitä kun ”toiset eivät ymmärrä minua ja ovat niin ahdasmielisiä”. On helpompi uhriutua, kun tehdä asialle jotain.
Ja kun on ihan mahdotonta ajatella että kaikki tykkäävät kaikista. Aikuisen ihmisen pitää pystyä tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta ei se nyt sitä tarkoita että kaikkia tarvitsisi rakastaa tasavertaisesti. Riittää että antaa kaikkien elää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naisista
Törkeää miesten syrjintää!
Ap ei nyt suostu näkemään asiaa monelta kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naisista
Törkeää miesten syrjintää!
Usko jo, miehiä ei voi syrjiä.
Mutta miehen pitää kiinnostua oli nainen minkä kokoinen valas tahansa. Muuten syrjintää ja ties mitä.
Nykyään oss jo halveksii ja nöyryyttää läheisyyden kaipuusta. Seksiä tehdään yhä mekaanisemmaksi, tuotteeksi, jonka voi kohta klikata ruudulta ostoskoriin. Nythän näin on jo seksilelujen suhteen, varmaan kohta saadaan palvelutkin muotoiltua kaupan sisään.
Muuttuuko maailma tasa-arvoisemmaksi, jos seksistä tehdään elintarvike, jonka voi hakea kuin voipaketin?
Tällä yksinäistymisepidemialla siihen päädytään vääjäämättä.