Mies meinaa alkaa absolutistiksi.t.ammattivalittaja
Tuntuu ihan kauhealta kun viikon paras hetki on perjantai-ilta kun on saunottu,lapsi nukkumassa ja juodaan lasi viiniä. Tai sitten mies juo oluen ja minä siiderin, katsotaan tv.tä ja jutellaan. Jos se nyt alkaa absolutistiksi niin tiedän että menee samaan aikaan lapsen kanssa nukkumaan kuten viikolla tekee ja joudun yksin katsomaan tv.tä ja elämästä tulee entistä tylsempää. Mitä teen?
Kommentit (35)
Voi sinua raukkaa. Ratkaisuna sanoisin tietenkin, että ei auta muu kuin erota. Teidän ajatukset ja toiveet ovat menneet nyt niin kauaksi toisistaan, että ei niitä enää yhteen kurota millään. Siis nä olet surullinen ja pettynyt kun mies tällaista meinaa tehdä ja jos et häntä keskustelemallakaan ja faktat esiin tuomalla saa muuttamaan mieltään, niin ero on paras vaihtoehto teille kaikille. Voisitte toki kokeilla pariterapiaa. Jaxuhalit!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 08:05"]
Voi sinua raukkaa. Ratkaisuna sanoisin tietenkin, että ei auta muu kuin erota. Teidän ajatukset ja toiveet ovat menneet nyt niin kauaksi toisistaan, että ei niitä enää yhteen kurota millään. Siis nä olet surullinen ja pettynyt kun mies tällaista meinaa tehdä ja jos et häntä keskustelemallakaan ja faktat esiin tuomalla saa muuttamaan mieltään, niin ero on paras vaihtoehto teille kaikille. Voisitte toki kokeilla pariterapiaa. Jaxuhalit!
[/quote]
En mä erota halua. Se olisi taloudellisestikin huono ratkaisu. Mulle on tosi tärkeää että on yksi päivä viikossa mitä odottaa ja milloin ollaan kaksin ja jutellaan. ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 08:36"]
Toivottavasti se sika jättää sut.
[/quote]
Miksi? eikö jokainen halua joskus miehensä kanssa kahden keskistä aikaa ja arkena se menee nukkumaan aina samaan aikaan kuin lapsi ja jos se nyt alkaa absolutistiksi niin sitten saan yksin katsoa tv.tä. ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 08:40"]
[/quote]
Miksi? eikö jokainen halua joskus miehensä kanssa kahden keskistä aikaa ja arkena se menee nukkumaan aina samaan aikaan kuin lapsi ja jos se nyt alkaa absolutistiksi niin sitten saan yksin katsoa tv.tä. ap
[/quote]
Erikoinen logiikka. Telkkaria ei siis voi katsoa, jos ei juo viinaa?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 08:40"]
[/quote]
[/quote]
Erikoinen logiikka. Telkkaria ei siis voi katsoa, jos ei juo viinaa?
[/quote]
Mies ei katso mun kanssa silloin yhdessä telkkaria vaan menee aikaisin nukkumaan ja silloin mulla on vielä enemmän tylsää kuin nyt enkä yhden kaljan tai lasin viiniä juontia pitäisi viinaqn juomisena. ap
Osta sille saunajaffa :) Ai niin, mut eihän sulla ole rahaa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:20"]
[/quote]
On mulla rahaa mutta mitä apua tuosta olisi? hän menee sitten joka ilta lapsen kanssa samaan aikaan nukkumaan ja mä joudun yksin katselemaan tv.tä tai olemaan netissä. Jos olisin täysin absolutistin miehen halunnut niin olisin ottanut uskovaisen. ap
Niin, minä lopetin juomisen tuossa joku aika sitten ja ihan tosi on, että ollaan miehen kanssa nykyään hyvin "eri leveleillä". Siinä kun mies juo viikonloppuisin, kuuntelee musiikkia ja "rentoutuu", minä katson telkkaria ja menen nukkumaan. Mies näyttää aika typerältä kaljapäissään, joten kaikkinainen kanssakäyminen vain ärsyttää miehen ollessa otillaan.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:31"]
Niin, minä lopetin juomisen tuossa joku aika sitten ja ihan tosi on, että ollaan miehen kanssa nykyään hyvin "eri leveleillä". Siinä kun mies juo viikonloppuisin, kuuntelee musiikkia ja "rentoutuu", minä katson telkkaria ja menen nukkumaan. Mies näyttää aika typerältä kaljapäissään, joten kaikkinainen kanssakäyminen vain ärsyttää miehen ollessa otillaan.
[/quote]
Me nyt ei olla koskaan ryypätty mutta kyllä minäkin sitten sen lasin viiniä jätän juomatta ja tiedän ettei mies sitten enää katso tv.tä kanssani vaan menee jo klo 20 nukkumaan kun lapsikin menee, siinä sitten menee kaikki yhteinen parisuhdeaika jota on ollutkin vain kerran viikossatylsäähän tästä tulee. ap
Ota miehen puolesta se lasillinen. Pysyy tilastollisesti tuo alkoholinkulutus samassa.
Sitäpaitsi päihdeongelman hankkiminen voi tehdä elämästä tosi jännää.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:51"]
Ota miehen puolesta se lasillinen. Pysyy tilastollisesti tuo alkoholinkulutus samassa.
Sitäpaitsi päihdeongelman hankkiminen voi tehdä elämästä tosi jännää.
[/quote]
Kukaan ei taas halua ymmärtää tätä. Olisiko se muista ok jos ei miehen kanssa olisi ikinä kahdenkeskistä aikaa? ap
Jos mies menee joka päivä klo 20 nukkumaan, ja siihen astihan te vietätte ihanaa koko perheen aikaa niin kerrotko mulle missä välissä teillä on sitä ihanaa seksiä mitä olet kertonut teillä olevan joka päivä?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:59"]
Jos mies menee joka päivä klo 20 nukkumaan, ja siihen astihan te vietätte ihanaa koko perheen aikaa niin kerrotko mulle missä välissä teillä on sitä ihanaa seksiä mitä olet kertonut teillä olevan joka päivä?
[/quote]
En mä ole sitä koskaan sanonut olevan meillä joka päivä. Joskus mies tulee päivisin kotiin kun sillä on taukoja töistä,monesti lapsi on mummolla tai elokuvissa mummon kanssa ja ollaan miehen kanssa kaksin yms on sitä aikaa aina joskus.
Aika erikoista kyllä jos mies ei ilman sitä alkoholia haluaisi jutella kanssasi kahdenkeskisesti ollenkaan. Ei kuulosta kauhean hyvältä liitolta kyllä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:08"]
Aika erikoista kyllä jos mies ei ilman sitä alkoholia haluaisi jutella kanssasi kahdenkeskisesti ollenkaan. Ei kuulosta kauhean hyvältä liitolta kyllä.
[/quote]Kyllä se silloin kun tavattiin niin alkuvuosina juttelikin sitten syntyi lapsemme ja tilanne muuttui. ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:20"]
[/quote]
On mulla rahaa mutta mitä apua tuosta olisi? hän menee sitten joka ilta lapsen kanssa samaan aikaan nukkumaan ja mä joudun yksin katselemaan tv.tä tai olemaan netissä. Jos olisin täysin absolutistin miehen halunnut niin olisin ottanut uskovaisen. ap
[/quote]
Vielä voit vaihtaa miestä.
Suosittelen sitä sinulle. Et ole onnellinen.
Lopeta nyt ainakin ekaksi nämä typerät provot