Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono "ystävä"

Vierailija
05.11.2014 |

Poden huonoa omaatuntoa yhdestä tutusta,mutta pitääkö?Onko muilla aikuisilla tällaisia suhteita?Eli siis tuttava luulee varmaan että tulemme hyvinkin juttuun ja ollaan tekemisissä jonkun verran....minun osaltani koska en keksi aina tekosyitä....aina tapaamisemme jälkeen olen itse ihan poikki, hän imee minusta elinvoimani, hänen kanssa saa olla kokoajan varpaillaan ja hän usein sanoo loukkaavia juttuja yms.kurjaa. Näennäisesti olemme kuitenkin ok keskenään, mutta hiukan minua vaivaakun olen tällainen nössö etten pidä puoliani.....kyse on kuitenkin pikku asioista, mutta....kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hieman samanlainen tilanne. Tämä ystävä on ollut "ystäväni" ala-asteelta asti. Nyt on vuoden päivät ollut sellainen olo, että en enää vain jaksa tätä. Ongelma onkin se, että miehemme ovat parhaat ystävät ja väkisin joutuu välillä näkemään. Parhaani mukaan olen kyllä vältellyt tämän "ystävän" näkemistä ja hyvinhän se on mennyt sillä olen aina ollut se kuka on pitänyt yhteyttä. Noin kerran vuodessa tämä ystävä on aivan omatoimisesti kysynyt minulta mitä kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme