Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies myi meidän auton äidilleen ja olen raivoissani

Vierailija
05.11.2014 |

Rahapula on krooninen ja mies myi meidän auton äidilleen. Hinnaksi sovittiin 500e mikä lienee ihan hyvin tuosta vuoden 2001 Ford Focuksesta, jossa vielä pieniä peltivaurioita hirvikolarin jäljiltä (suurimmat suoristettiin). Noin muutoin autossa ei ole mitään.

Rahapulassa auto oli pakko myydä. Asutaan kaukana keskustasta (lähimpään kauppaan 4km, lähimpään apteekkiin ja lääkäriin 10km) joten periaatteessa auto olisi tärkeä meille mutta minkäs teet. Mutta vituttaa se, että mies meni myymään auton osarilla. Eli anoppi maksaa kun mahdollisesti on rahaa. 

Minä olen raivonnut miehelle koko päivän tuosta osarista ja mies ei ymmärrä miksi. Juuri sen takia auto myytiin että saataisiin rahaa ja nyt ei ole mitään hajua koska saadaan sitä ja kuinka paljon. 

Kait saatana mies vielä meinaa myydä tämän asunnonkin osarilla (menisikin edes osarilla, johan tätä ollaa puolitoista vuotta myyty).

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän yhteinen auto vai miehesi auto. Jos olitte paperilla molemmat omistajia, sitä ei ei ole myyty ellet ole paperia allekirjoittanut. Jos se oli vain miehesi nimissä, asia ei periaatteessa kuulu sinulle.
Ajattele positiivisesti: ei vakuutus-, vero-, katsastus, huolto-, rengasmaksuja.... siinä on äkkiä toinen 500.

Vierailija
22/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:10"]

Rahapula on krooninen ja mies myi meidän auton äidilleen. Hinnaksi sovittiin 500e mikä lienee ihan hyvin tuosta vuoden 2001 Ford Focuksesta, jossa vielä pieniä peltivaurioita hirvikolarin jäljiltä (suurimmat suoristettiin). Noin muutoin autossa ei ole mitään.

Rahapulassa auto oli pakko myydä. Asutaan kaukana keskustasta (lähimpään kauppaan 4km, lähimpään apteekkiin ja lääkäriin 10km) joten periaatteessa auto olisi tärkeä meille mutta minkäs teet. Mutta vituttaa se, että mies meni myymään auton osarilla. Eli anoppi maksaa kun mahdollisesti on rahaa. 

Minä olen raivonnut miehelle koko päivän tuosta osarista ja mies ei ymmärrä miksi. Juuri sen takia auto myytiin että saataisiin rahaa ja nyt ei ole mitään hajua koska saadaan sitä ja kuinka paljon. 

Kait saatana mies vielä meinaa myydä tämän asunnonkin osarilla (menisikin edes osarilla, johan tätä ollaa puolitoista vuotta myyty).

[/quote]

Koitas tuota, jos helpottais:

http://www.helpguide.org/articles/emotional-health/anger-management.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on ihan kaikki väärin. Asutaan pöpelikössä, mikä edellyttää autoa. Myydään rahapulassa auto. Autosta ei kuitenkaan saada rahaa rahapulaa helpottamaan. Työttömyyttä + huono työllistymistilanne, vars. ilman autoa. Hölmöläisten hommaa.

Turha varmaan kysyäkin, mutta mikä oli miehen suunnitelma kun hän rythyi tuohon autokauppaan? Asutte ilmeisesti maalla, mutta maalaisjärki loistaa kyllä poissaolollaan tässä prosessissa. Kökötätte nyt sitten siellä kotona miehen kanssa (toivottavasti ei ole lapsia) keskenänne, työttöminä ja rahattomina/ vähällä rahalla ... Huoh ... Kun voitte, muuttakaa kaupunkiin, missä sentään pääsee kauppaan ja työkkäriin vaivatta. 

Vierailija
24/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, nyt luin tarkemmin. Siis on lapsiakin. Toivottavasti kouluun on lyhyt ja turvallinen kävelymatka.

24

Vierailija
25/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako 500 eurolla auton? Ei meilläkään mikään superhieno auto ole, ollaan tavallinen nelihenkinen perhe rivarissa. Mutta onko useatkin autot noin halpoja...? Meillä siis mies on hoitanut kaikki auto-asiat, siksi en tiedä. Olen aina luullut, että autot on huomattavasti kalliimpia...

Vierailija
26/26 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta raivoaminen ei ainakaan auta mitään. Ja miksi ihmeessä tuollaisesta viiden huntin paskasta on oiottu jotain peltejä?