Tummaihoinen jenkkiläinen deittiguru Kevin Samuels kuvailee nykyajan deittailukulttuuria täydellisesti
Muutaman päivän kuunellu instagramissa ja youtubesta, suosittelen suomalaisia vilkaisemaan tätä herraa, (erityisesti naiset ja miksei miehetkin) kun täällähän Suomessa pariutuminen ei meinaa onnistua yllättävän monelta
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa parisuhteessa elää vähän yli 80 % väestöstä, joten kyllä se pariutuminen onnistuu valtaosalta. Lisäksi noihin pariutumattomiin kuuluu vapaaehtoisesti yksin elävät.
80% suomalaisista aikuisista elää parisuhteessa? Onko tosiaan näin? Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan lähteen tälle tiedolle, luku kuulostaa nimittäin hämmentävän suurelta...
Jaa no minusta se kuulostaa hämmentävän pieneltä, kun koko suvussa ja tuttavapiirissä on vain muutama kokonaan pariutumatta jäänyt. Kolme miestä ja yksi nainen sadoista ihmisistä.
Ja lähipiirin nuorista 18-25 ihan joka ikinen seurustelee tällä hetkellä enemmän tai vähemmän vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi erottuu perus deittigurusta sen takia et se sanoo ääneen ja ytimekkäästi naisille mitä ei muka saisi sanoa vaikka se olisi totta. Ja enemmistö jotka kommentoi tai esittää kysymyksiä hänelle on naisia eikä häntä syytetä naisvihasta mikä olisi mahdotonta Suomessa.
No mitä se sanoo? Voin työajalla käydä lukemassa täältä kommentteja ja vastata nopeasti mutta ei minulla ole aikaa kuunnella jotain horinoita. Kerro ranskalaisilla viivoilla ydinasiat.
En ole itse tyyppiä kuunnellut, mutta internet-keskustelun puolella tyypin viesti on se, että miehen varallisuus on käytännössä ainoa seikka, joka vaikuttaa miehen haluttavuuteen naisten keskuudessa.
Esityksiinsä hän ottaa naisia, jotka ovat jotain ikävälillä 30-50 eivätkä ole erityisen kauniita ja kertoo heille, että he eivät koskaan tule saamaan rikasta miestä.
Jos joku vieras kysyy ikäviä kysymyksiä deittigurun omasta taustasta, niin hän ei saa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi erottuu perus deittigurusta sen takia et se sanoo ääneen ja ytimekkäästi naisille mitä ei muka saisi sanoa vaikka se olisi totta. Ja enemmistö jotka kommentoi tai esittää kysymyksiä hänelle on naisia eikä häntä syytetä naisvihasta mikä olisi mahdotonta Suomessa.
No mitä se sanoo? Voin työajalla käydä lukemassa täältä kommentteja ja vastata nopeasti mutta ei minulla ole aikaa kuunnella jotain horinoita. Kerro ranskalaisilla viivoilla ydinasiat.
En ole itse tyyppiä kuunnellut, mutta internet-keskustelun puolella tyypin viesti on se, että miehen varallisuus on käytännössä ainoa seikka, joka vaikuttaa miehen haluttavuuteen naisten keskuudessa.
Esityksiinsä hän ottaa naisia, jotka ovat jotain ikävälillä 30-50 eivätkä ole erityisen kauniita ja kertoo heille, että he eivät koskaan tule saamaan rikasta miestä.
Jos joku vieras kysyy ikäviä kysymyksiä deittigurun omasta taustasta, niin hän ei saa vastausta.
Eli ratkaisevaa ei ollutkaan pituus tai jäätävän kokoinen leuka? ;-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ratkaisevaa ei ollutkaan pituus tai jäätävän kokoinen leuka? ;-D
Miehet ovat ällistyttävän vakuuttuneita siitä, että heillä on paras tieto naisten pariutumispreferensseistä reaalimaailmassa, ei siellä hollywood-kuvastossa. Aina ihmettelen, miten he voivat olla niin todellisuudesta vieraantuneita.
En enää löydä netistä Finsex-tilastoa, mutta vuoden 2012 tilastossa yli 80 % miehistä ja naisista oli suunnilleen ikäluokassa 25-34 parisuhteessa, avoliitossa tai avioliitossa. Siitä on toki kymmenen vuotta ja nykyisin prosentti näyttää olevan noin 75 %.