Lassi sai päiväkodissa leikkitreffikutsun - "väärältä" lapselta
Lapsi sai viime viikolla niin ihanan sydäntä särkevä leikkitreffi- ja kaverikutsun, että itku tuli. Oli askarreltu hino kortti ja tehty pieni lahja taikataikinasta. Mukana oli vanhempien yhteystiedot ja osoite ja leikkimään sai tulla lapsi yksin tai yhdessä vanhemman kanssa.
Itse lasta en niin tunne, mutta vanhemmat tiedän päiväkodin vanhempainiltojen kautta. Olemme kuin eri planeetalta; he ovat, anteeksi yleistys, hipahtavia kestovaippailijoita ja pesemme pyykkimme vain pesupähkinöillä ja kivillä -tyyppisiiä. Rumasti sanottu, mutta koen, että meillä ei ole mitään yhteistä. Mutta kutsu oli niin ihanan hellyyttävä, että eihän siitä voi kieltäytyä... Äh, taidan miettiä taas vähän liikaa. Eikä niitä kavereita meidän lapsella ole todellakaan liikaa.
Kommentit (32)
Lähti jakoon Facebookiin tää aloitus. Trolli-Finlandiathan jaetaan taas kohta, tää kuuluu ehdottomasti joukkoon :D
Niin meillä rajoite on lyöminen tai varastaminen tai narkkis tai juoppo vanhemmat. Lapsilla tulee yleensä uusia kavereita, kun ne aloittaa koulun. Mun poika 10v. ja yksikään sen kaveri ei ole ollut samassa päiväkodissa.
Lassi on tuleva koulukiusaaja- luuseri, ainakin jos äitinsä kasvattaa näin.
En kyllä voi uskoa tätä. jos on totta, lopetan tämän palstan lukemisen.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:23"]
Olen näköjään vanha, mutta mitä tällaiset leikkitreffikutsut ovat?
[/quote]
Hah! Kuuausi sitten en minäkään tiennyt, mutta opin sen sellaisesta jenkkisarjasta kuin "kieroilevat kaunottaret", ihan hirveetä paskaa, mutta katson silti.
Ainaki tossa sarjassa äidit ja lapset menee vaan kimpassa jonnekkin ja lapset leikkii ja äidit juoruaa. Ainahan noin on tehty, sille on vaan annettu nyt näin hieno nimi:).
Kertokaa äiditt paremmin, en osannut ilmaista hyvin.
Jaaha, padila kirjottelu on syvältä!! Lassi = lapsi ......
ap
No miksi SULLA pitäisi olla heidän kanssa muuta yhteistä kuin samaa ikäluokkaa oleva lapsi? Lapsihan sinne menee leikkimään.
Onko tämä edes tottakaan.
Vai vielä väärältä. Taidatte itse olla vääränlaista porukkaa noin mukaville tyypeille!
Varmaan sitä sun lastas vittu kiinnostaa peseekö ne pyykkinsä omolla vai lehmänpaskalla!?!?!
Lapsesi kutsuttiin leikkimään tarhakaverin luo. Todennäköisesti hän leikkisi tarhakaverinsa kanssa. Ongelma oli?
No mitä väliä tuolla nyt on? Ymmärtäisin jos kyse olisi somalista tai romanista. Menet sinne juomaan pakuriteetä, annat lasten leikkiä ja osoitat kiinnostusta asioihin. Ei se ole vaikeaa, vitun molopää. Voit ehkä jopa oppia jotain mukavia pikkuniksejä arkeen.