Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuisitteko tänä vuonna firman pikkujouluihin jos...?

Vierailija
04.11.2014 |

samaan aikaan olisi yt-neuvottelut päällä ja pari päivää ennen ilmoitettua pikkujoulupäivää julkaistaisiin ketkä saavat lähteä? Minä ja moni muu meidän firmassa ollaan tehty periaatepäätös että kun ihmisiä ollaan laittamassa ulos taloudellisiin syisin vedoten ei ole asiallista eikä eettistä ylipäänsä hassata rahaa pikkujouluihin (ovat siis vasta nyt ylipäänsä suunnittelemassa kekkereitä). Emme siis aio osallistua ja tätä eivät eräät toiset tahdo hyväksyä. On kuulemma halveksivaa järjestäjiä kohtaan olla periaatteesta vaan osallistumatta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti pikkujouluihin ilmoittautua lokakuun loppuun mennessä. Marraskuun ekana päivänä kolahti sähköpostiin ilmoitus välittömästi alkavista yt-neuvotteluista.

Niinkun, mitä vittua? Ilmoittauduin pikkujouluihin, mutta en tiedä mitä juhlisin...

Vierailija
2/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yt: t vuosi sitten ennen joulua. Ei ollut mitään pikkujouluja, ei joululahjoja ja kuulemma firma luoåui joulutervehdyksistäkin ja antoi jonkun summan hyväntekeväisyyteen. Ai niin, lapsille oli pikkujoulut, vapaa sisäänpääsy yhteen lasten suosikkipaikkaan...ja vanhempi pääsi siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä juhlitaan? Että sai jäädä vai että tuli potkut? Vai sitä, että kaveri sai lähteä?

Parempi olisi pitää virkistyspäivä keväällä ja rakentaa uutta yhteishenkeä

Vierailija
4/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla ankeat bileet

Vierailija
5/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ja haukutte ne lähtijät että onneksi se ja sekin mätäpaise sai mennä.

Vierailija
6/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena sanoisin, että ylipäätään nyt on tullut muodiksi jättää kaikki ilmaispippalot firmoissa pois. Enää ei juhlita esim. kaikkien aikojen voittoa tuottavassamme firmassa pikkujouluja, koska "rahaa ei ole" mutta samalla tuloskaudella on jaettu kaikkien aikojen isoimmat osingot, ja lisäksi palkkiobonukset johtajille.

Se siitä yhteishengen nostatuksesta, ja hyvän työn juhlimisesta, menneestä vuodesta. Vain isot johtajat saavat edut, työntekijät kenkää (meillä on ollut eri osastoilla yt.t käynnissä pitkin vuotta).

Vierailija
7/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan osallistunut, missään tilanteessa. Kymmenkertainen palkka siitä ajantuhlauksesta niin voisin harkita.

Vierailija
8/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäänsä tuossa tilanteessa on juhlatuulella ja halukas menemään firman pikkujouluihin? Itse en ainakaan viitsisi...vai onko tarkoitus että etukäteen sinne ilmoittautuneet mutta irtisanotut eivät sitten mene ja ne jotka ovat säilyttäneet paikkansa vetävät kännit sen kunniaksi?

Vierailija
9/9 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisessa tilanteessa pikkujouluissa, minne mentiin vieläpä bussilla. Itse en ollut vaarassa, koska meidän osastoltamme ei ollut vara sanoa ketään irti, mutta en ikimaailmassa lähtisi toista kertaa! Se ilmapiiri oli helvetistä.