Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävin tilanne jossa olet törmännyt johonkin julkkikseen?

Vierailija
04.11.2014 |

Kertokaapas.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuu Helsingissä niin näkee jatkuvasti julkkiksia eri tilanteissa. Parasta on ollut nähdä Tarja Halosta kolmesti: asematunnelissa Pentin kanssa kenkäkaupassa (silloin kun siellä vielä kenkäkauppa oli), Seurasaaren liepeillä pyöräilemässä ja kotinurkillaan Hakaniemessä. Yllättävintä oli tajuta, että kuka se siinä pyöräilikään vastaan ja ollessaan presidenttinä. Suomalaisissa julkkiksissa onkin kivaa se, kuinka tavallisia he ovat. 

Vierailija
122/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumishuoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luciano Pavarotti, hänen eläessään yksissä hevoskisoissa Modenassa. Oli kyllä hervottoman kokone kaveri

Vierailija
124/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:54"]Tämä ei ehkä sinänsä yllätä ketään muuta kuin minut tuolloin; olin baarin tupakkakopissa yksin, kun tuntematon mies tuli pyytämään tulta ja tivaamaan, tiedänkö kuka hän on. En tiennyt, joten mies informoi olevansa Tomi Metsäketo. Sitten hän antoi muutosehdotuksia ulkonäölleni ja lähti. En saanut hirvittävän hurmaavaa kuvaa.
[/quote]
Metsäketo ei polta eikä koskaan olekaan polttanut, suorastaan vihaa tupakkaa. Tympeää tulla keksimään omiaan (=valehtelemaan) tällaiseen ketjuun!!

Vierailija
125/153 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin hakemaan kissanpoikasta löytöeläinkodista, siellä oli menossa Michael Monroen kuvaukset eläimien auttamisesta.

Vierailija
126/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyön jälkeen hotellissa aamupalaa nautti saman pienen pöydän ääressä minun ja mieheni lisäksi Henry Saari. Terveisiä tutuille :)

Vierailija
127/153 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen Hakaniemen Alkossa keskellä viikkoa lippis päässä.

Vierailija
128/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkalla äidin kyydillä rippikirkkoon, kun auto luisti ojaan. Kävelimme lähimpään taloon pyytämään apua. Pikkupoika avasi oven ja kysyttiin, onko isi tai äiti kotona. Vastaus kuului: "ei, mutta Heikki on". Heikki Silvennoinen veti meidät ojasta Kummelin kulta-aikaan. Oli kyllä pokassa pitelemistä.

Vierailija
129/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:54"]Tämä ei ehkä sinänsä yllätä ketään muuta kuin minut tuolloin; olin baarin tupakkakopissa yksin, kun tuntematon mies tuli pyytämään tulta ja tivaamaan, tiedänkö kuka hän on. En tiennyt, joten mies informoi olevansa Tomi Metsäketo. Sitten hän antoi muutosehdotuksia ulkonäölleni ja lähti. En saanut hirvittävän hurmaavaa kuvaa. [/quote] Metsäketo ei polta eikä koskaan olekaan polttanut, suorastaan vihaa tupakkaa. Tympeää tulla keksimään omiaan (=valehtelemaan) tällaiseen ketjuun!!

[/quote]
Valitettavasti tarina on tosi, minulla ei ole minkäänlaista tarvetta valehdella anonyymisti. Ja kuinka huono mielikuvitus tulisi ollakaan, että keksisi tuollaisen jutun! :D Lisäksi epäilen, ettei olisi ainoa tupakanvastustaja joka on joutunut aamukolmelta kiusaukseen. ;)

Vierailija
130/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:23"]Hääyön jälkeen hotellissa aamupalaa nautti saman pienen pöydän ääressä minun ja mieheni lisäksi Henry Saari. Terveisiä tutuille :)
[/quote]Hahaa, istuiko hän pöydässä ensin vai te?

Vierailija
131/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:23"]Hääyön jälkeen hotellissa aamupalaa nautti saman pienen pöydän ääressä minun ja mieheni lisäksi Henry Saari. Terveisiä tutuille :)
[/quote]Hahaa, istuiko hän pöydässä ensin vai te?
[/quote]Aamiaissali oli todella täynnä ja eräässä pienessä pöydässä oli kaksi vapaata tuolia. Pöydän ääressä istui mies lippalakki puolittain silmillä, tässä vaiheessa en vielä tunnistanut, kenen pöydästä kysyttiin paikkoja, valkeni vasta kun oltiin hetki syöty aamiaista. Aikaa tästä on kohta 13 vuotta.

Vierailija
132/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Green Dayn rumpaliin Helsingin golfklubilla muutama vuosi sitten! Oltiin kavereiden kanssa syömässä siinä klubilla ja oltiin just puhuttu, että onko kukaan menossa Green Dayta katsomaan ja muutaman minuutin päästä tämä Tré Cool astuu sisään ja alkaa kysellä, että mitä annosta syön :D Kyseltiin miten hänen kierroksensa oli mennyt sun muuta, vaikutti olevan ihan rento kaveri.

Itseasiassa ehkä vuotta aikaisemmin kävelin Tukholmassa perheeni kanssa siitä Grand Hotelin edestä, kun hotellin ovista tulee mies, joka hyppää kokoontaitettavan pyörän selkään ja pyöräilee hänen nimeään huutavia paparazzeja karkuun ja melkein äitini päälle. Huusi muistaakseni kyllä pahotteluja siinä ja jatkoi matkaansa :D Tré Cool tässäkin siis.

Mitähän muuta, no mäkihyppääjiä on tullut joskus bongailtua Lahdessa oikein urakalla, ehkä hassuimpana, kun Simon Amman tilasi Hesburgerissa Mega-Ateriaa :D

Moi vaan tutuille :Dd

Vierailija
133/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä seuraako mammat vapaaottelua minkä verran, mutta pari vuotta sitten olimme mieheni kanssa Tokiossa lomalla. Menimme hotellimme hissiin, jonne tuli lisäksemme yksi mies. Hetken päästä mieheni alkoi yhtäkkiä puhumaan englantia tälle random tyypille. Sekunnin ihmettelin, kunnes näin tämän miehen korvat: hän oli kuuluisa ufc-ottelija ja mieheni oli tajunnut sen ja halusi onnitella hyvin menneestä ottelusta :D Tämän ottelijan nimeä en nyt tietenkään muista kun en itse lajia seuraa, mutta oli japanissa juuri jossain "turnauksessa" :)

Vierailija
134/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:29"]En tiedä seuraako mammat vapaaottelua minkä verran, mutta pari vuotta sitten olimme mieheni kanssa Tokiossa lomalla. Menimme hotellimme hissiin, jonne tuli lisäksemme yksi mies. Hetken päästä mieheni alkoi yhtäkkiä puhumaan englantia tälle random tyypille. Sekunnin ihmettelin, kunnes näin tämän miehen korvat: hän oli kuuluisa ufc-ottelija ja mieheni oli tajunnut sen ja halusi onnitella hyvin menneestä ottelusta :D Tämän ottelijan nimeä en nyt tietenkään muista kun en itse lajia seuraa, mutta oli japanissa juuri jossain "turnauksessa" :)
[/quote]

Niin ja jos joku ihmettelee tuota korvakommenttia: googlettakaa kuka tahansa tunnettu vapaaottelija ja huomaatte ns kukkakaalikorvat :) https://www.google.fi/search?q=ufc+ears&client=tablet-android-google&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Ds9AVZqQKMKiyAOk-IBY&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=W-7zSQ8Y84JVPM%253A%3BzXMPGRTwNZfiDM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.cdn.sherdog.com%252Fthumbnail_crop%252F600%252F_images%252Fpictures%252F20100216085539_DGH185902.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.sherdog.com%252Fnews%252Farticles%252FStorylines-that-Emerged-from-UFC-121-27720%3B600%3B400

Vierailija
135/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei julkkikisa oo mutta blogaajatytyt Marianna ja Alexa olivat syömässä samassa kahvilassa kuin minä kaverini kanssa. Oli tosi virkistävää nähdä heidät niin tavallisina. Ihan yhtä lailla heilläkin on tummat silmänaluset ja likaiset hiukset aina välillä (+aika darraiselta näyttivät tuolloin). Blogien kautta kun aina näkee vaan ne täydelliset ja tarkkaan valikoidut kuvat.

Vierailija
136/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin rauhassa pöntöllä ravintolassa, kun kyseinen henkilö huitaisi oven auki. Jäi vielä hetkeksi toljottamaan, todennäköisesti säikähdyksestä. Ei pahoitellut, ja seisoisi siinä varmaan vieläkin jos en olisi vetänyt ovea kiinni.

Vierailija
137/153 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berlusconiin Italiassa. Olin Milanossa menossa kauppaan kun minua ei sinne päästettykkään, sanoivat, että hetken päästä olen tervetullut. Hetken päästä kaupasta poistui monia isoja gorilloita ja keskellä heitä käveli pieni mies: Silvio Berlusconi

Vierailija
138/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minun lisäksi ainoa bussin odottelija pikkukylän linja-autoasemalla. 

Vierailija
139/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin Michael Monroen vieressä lentokoneessa. Oli suurelle Monroe fanille teinistä saakka shokki tajuta kuka siihen viereen istui.

Vierailija
140/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikioskilla neljältä la-su välisenä yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme