Yllättävin tilanne jossa olet törmännyt johonkin julkkikseen?
Kommentit (153)
Tämä ei ehkä sinänsä yllätä ketään muuta kuin minut tuolloin; olin baarin tupakkakopissa yksin, kun tuntematon mies tuli pyytämään tulta ja tivaamaan, tiedänkö kuka hän on. En tiennyt, joten mies informoi olevansa Tomi Metsäketo. Sitten hän antoi muutosehdotuksia ulkonäölleni ja lähti. En saanut hirvittävän hurmaavaa kuvaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:58"]
Jenni Vartiainen oli Bankokin lentokentällä helmikuussa. Samassa kahvilassa ja kun kuuli että puhutaan suomea niin jutteli muutaman sanan, oli vaihtolennolla Ausseihin. Ja parikytä minuutin kuluttua joku nuori mies tuli Jennin pöytään ja halasivt pussasivat aika lämpimästi ja lähtivät koneeseen.
[/quote]
Oho. Oliko minkä näköinen mies? Suomalainen? Joku julkkis?
[/quote]
Nuori about 22-24v, lyhyt pystytukka, suomalaisen näkönen mutten kuullut hänen puhuvan kun keskittyi Jennin nuolemiseen. Ei näyttänyt tutulta.
Vuosia, vuosia sitten olin liftausreissulla kaverin kanssa ja olimme jääneet keskellä yötä jumiin maantielle johonkin ei kenenkään-maalle. Yhtään liikennettä ei kulkenut mihinkään suuntaan, mutta näimme miten kaukaa maantietä pitkin lähestyi kävellen tumma hahmo valtava möhkäle selässään. Lähemmäksi päästyään möykky hahmottui sellokoteloksi ja sen kantaja Karoly Garamiksi, joka taapersi ohitsemme ilmeisesti kohti kotiaan. Mekin saimme jossain vaiheessa kyydin, mutta yllättävä kohtaaminen öisellä autiolla tiellä on pysynyt muistissa.
Kirjaimellisesti melkein törmäsin Alexander Stubbiin viime kesänä kun tulin työpaikalta pois Helsingin keskustassa ja tyyppi oli jalkakäytävällä ottamassa selfietä kahden teinitytön kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:13"]
Tarja Halonen Ikeassa!!! =)
[/quote]
Mä olen osunut Tarjan kanssa samaan elokuvanäytökseen! :) Oli oikein hyväntuulinen ja hymyili kaikille.
[/quote]Näin Tarjan Karjalohjan Puujärvipäivillä ennen kuin hänestä tuli presidentti.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:59"]
Ähelsi mun päällä..
[/quote]
Miten se siihen yllättäen joutui (ks. ketjun otsikko)?
Samassa talossa kanssani asuu takavuosien SM-tason pikajuoksija, naispuolinen ja sen verran pärjännyt, että tunnistin nimeltä, varmaan jotain kv-kisojakin kävi. En nyt nimeä voi kertoa, kun sitten tietäisitte, missä asun. Muutin tähän puolisen vuotta sitten. Ei ole kuitenkaan ihan tavallinen sukunimi ja sanoin "jollekin", että liekö naapuri ko. juoksijalle sukua, kun näin nimikyltin ovessa, niin tämä "joku" sanoi että onhan se itselleen sukua. Tervehdimme rapussa, en ole sen kummemmin jutellut koskaan. Ulkonäöltä en olisi tunnistanut.
Kirka, jossain luterilaisessa tilaisuudessa. (Taisi itse olla ortodoksi)
Naistensairaalassa osastolla erään bloggaajan kanssa. (Blogissa ei lasta ole ikinä mainittu)
Jussi Lampi kävelemässä baarin ohi. (Yleensä hän on sisällä)
Ihan tavallisissa tilanteissa olen nähnyt useita kymmeniä julkkiksia, Andre Wickström, Juha Veijonen, Donkkarien Jyrki, Jukka Haapalainen, Thomas Wallgren, BB-Tero, Klaara Kivilahti, T Enbuske useasti; on muuten lutunen, katsoo aina jotenkin niin anelevasti, Salkkarien Jiri, Helena Lindgren, Paavo Arhinmäki, Susanna Penttilä, Anna Eriksson, Henna Kalinainen, Saimi Hoyer, Hanna G, Jorma Uotinen
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:54"]
Tämä ei ehkä sinänsä yllätä ketään muuta kuin minut tuolloin; olin baarin tupakkakopissa yksin, kun tuntematon mies tuli pyytämään tulta ja tivaamaan, tiedänkö kuka hän on. En tiennyt, joten mies informoi olevansa Tomi Metsäketo. Sitten hän antoi muutosehdotuksia ulkonäölleni ja lähti. En saanut hirvittävän hurmaavaa kuvaa.
[/quote]
Ei ole kukaan moni muukaan saanut.
Törmäsin Jussi Lampeen Kalliossa.
Eräs näyttelijä joka salkkareissakin ollut, pölmähti samaan kuppilaan naisensa kanssa. Myöhemmin alkoivat tapella ja läimäsivät toisiaan naamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:47"]
Jenni Vartiainen oli Bankokin lentokentällä helmikuussa. Samassa kahvilassa ja kun kuuli että puhutaan suomea niin jutteli muutaman sanan, oli vaihtolennolla Ausseihin. Ja parikytä minuutin kuluttua joku nuori mies tuli Jennin pöytään ja halasivt pussasivat aika lämpimästi ja lähtivät koneeseen.
[/quote]
[/quote]
Nuori about 22-24v, lyhyt pystytukka, suomalaisen näkönen mutten kuullut hänen puhuvan kun keskittyi Jennin nuolemiseen. Ei näyttänyt tutulta.
[/quote]
Tuosta olisit voinut ottaa kuvan ja laittaa Seiskaan.
122 jatkaa. Näin komean miehen Senaatintorilla, ajattelin että onpa hyvännäköinen ja käännyin katsomaan uudelleen pitkään, oli Jari Sarasvuo. Ja tästä on aikaa yli 16 vuotta. Tomi Metsäkedonkin (?) olen nähnyt mutta siinä tilanteessa ei ollut mitään ihmeellistä.
Pariin ympärikänniseen pariisin kevään jäseneen oon törmänny hotellin käytävällä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:15"]
Pariin ympärikänniseen pariisin kevään jäseneen oon törmänny hotellin käytävällä.
[/quote]
Mikä tässä on yllätyksellistä? Känninen rokkari hotellissa:DDDD
Veeti Kallio oli samassa meditaatiossa :). Tajusin vasta tunnin lopuksi.
Sammunut Timo Kojo lentokoneessa.
[/quote]