Tukistin poikaani
Oli sylkäissyt isosiskonsa oveen ja suutuin silmittömästi. Tukistin jalähetin huoneeseensa. Nyt kaduttaa. Olen paska äiti. Pojalla ikää 7v.
Kommentit (19)
Tukistaminen saisi olla sallittua. Älytöntä paapomista nykykasvatus.
-23-vuotias vielä lapseton-
Eiköhän jokainen vanhempi toivo että pystyisi olematta rankaisematta lastaan fyysisesti.. Mutta.. Silloin kun fyysinen kuritus oll sallittua , oli lapset ja nuoret niin paljon paremmin käyttäytyviä.
Muistan vieläkin kun olin alle kouluikäinen, niin äiti jahtasi minua ja tukisti. Mieleen on jäänyt mutta ei ole traumoja tullut. Pidä huoli ettet tukista enää. T p16
Poika sylkäisi oveen, oliko tuo niin kamalaa. Paska olet, toivottavasti sinulla on omatunto.
T: Äiti 49 v
Pyydä pojalta tyhmää käytöstäsi anteeksi ja lupaa että et ikinä enää tee niin. Ja pidäkin lupauksesi. Sillä jos joku teistä käyttäytyi tyhmästi, niin se olet sinä.
Näin se vaan on. t. lapsensa jo aikuiseksi kasvattanut opettaja
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:54"]Eiköhän jokainen vanhempi toivo että pystyisi olematta rankaisematta lastaan fyysisesti.. Mutta.. Silloin kun fyysinen kuritus oll sallittua , oli lapset ja nuoret niin paljon paremmin käyttäytyviä.
[/quote]
Haha, just.
Kaikenlaista sinua tulisi jonkun ottaa tukasta kiinni, ja vähän tukistaa. Kehtaatkin käydä pienen pojan päälle. Pitäisikö työllistää nettipoliisia? Onko muitakin pahoinpitelijöitä.
Kyllä av on miesvihan keskittymä ja kaiken lisäksi ihan per****en kallis!
Minäpä tunnustan, että olen ilmoittanut pahoinpitelyt nettipoliisille, se äiti, joka antoi selkäsaunan lapselleen, vieläkö tekisit samaa?
Mua on tukistettu pienenä. En vaan ymmärrä että se nyt oikeasti olisi mikään kamala rangaistus ellei se ole mitään kovaa repimistä eikä sitä käytetä jatkuvalla syötöllä. Tai itse en ainakaan muista sitä pahana. Sen sijaan muistan sen surullisena että mun kanssa ei jaksettu koskaan olla ja leikkiä, viettää aikaa jutellen. "Mene siitä huoneeseesi leikkimään", " Hiljaa nyt, isi katsoo uutisia". Jne. Enemmän nuo satutti kuin joskus tukkapöllyn saaminen.
Ei se ole niin paha. Pyydä anteeksi. Ihan hyvä pojan tietää, että jossain menee raja ja äidillä hermot kunnolla. Ei äiti ole buddha vaan ihminen v
Kyllä tukistuksen ja selkäsaunan jälkeen MUN kuului pyytää anteeksi äitiltä eikä toisinpäin. Vähäkö olisin ihmetellyt jos se olis hakkauksen jälkeen alkanut mua paapimaan.
Mä myönnän että kerran löin poikaani. En lujaa enkä nyrkillä (oli kait enemmän huitaisu) mutta poika pelästyi pahanpäiväisesti (ja niin myös minä). Muistan että menin pyytämään anteeksi ja lapsi käpertyi kasaan, varmaan pelkäsi että tekisin saman uudestaan.
Tuosta aikaa jo useampia vuosia ja pidän itseäni todella paskana ihmisenä edelleen.
En ole koskaan kertonut asiasta kellekään. Nyt saa kivittää.
Tiedän tunteen. Älä ole liian ankara itsellesi, eikä se lapsi siitä rikki mennyt. Mene pyytämään anteeksi käytöstäsi, kerro, että hermostuit totaalisesti ja teit sellaista, jota ei pitäisi. Kerro, että eivät aikuisetkaan aina osaa käyttäytyä tai toimia oikein:)
Ja pika pesemään siskon huoneen ovi:)
Joo relaa, niin käy meille kaikille joskus. Ei ole maailmanloppu ; )
Niin. Nyt sä et sit varmana pääse taivaaseen.
Olet palstan femakkoja? Vihaat jo omaa lastasi joka on miespuolinen?
Ei oveen sylkäiseminen ole missään tapauksessa silmittömän suuttumisen aihe! Pojalle rätti vaan käteen ja puhdistamaan jälkensä.