Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI oululaisnainen surmasi 5 vauvaansa?

Vierailija
04.11.2014 |

Poliisi tutkii tätä viitenä murhana; herää kysymys miten ihminen kykenee noin karmeaan tekoon? Tietääkö joku asiasta tarkemmin? Aivan kamalaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:13"]Juurihan oli uutisessa, että nainen surmasi kolme lastaan (Rautavaara case) ja nyt tämä nainen on murhannut 5 lastansa Oulussa. Hulluja ovat suomalaisnaiset, ei voi muuta sanoa.  [/quote] tämä tapahtui jo puolivuotta sitten.. [/quote] Älä höpise paskaa. 26.10.2014 se tapahtui. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102618782949_uu.shtml [/quote] Idiootti :-D

[/quote]

Heh, kannattaa edes hieman seurata mediaa. Ettei tosiaan vaikuta idiootilta. Munasit itsesi totaalisesti.

Vierailija
22/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuossa taustalla kuitenkin jotain uskonnollisuutta, jos vaikka uskonnolliset isovanhemmat kasvattaneet naisen vanhemmat herran pelkoon, ja vaikka nämä eivät olisikaan olleet virallisesti uskovaisia, niin tiukat ja ehkä vinoutuneetkin moraali- ja totuuskäsitykset olleet sitten kasvatuksessa mukana. Tämä sitten vaikuttanut naisen ajatuksiin (ristiriitaisesti) seksistä, ehkäisystä, abortista, parisuhteesta,  jne. Lisänä vielä sairastunut/masentunut mieli, niin eskaloituva tragedia on valmis. Kiinnostaisi tosiaan tietää, surmasiko nainen lapset aktiivisesti vai jättikö kuolemaan, se kertoisi omalta osaltaan aika paljon myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ihan kummallista, että naisella on yksi lapsi josta kai välittää. Ei siksi selity nuo teot minusta vain vallantunteella tai satanismilla.. Joku häiriintyminen siinä on, jota en henk. koht. voi käsittää. 

Kun oli iloinen tästä henkiinjääneestä lapsesta?? Jos olisi vain halunnut ottaa vallan, niin miten sitten on onnellisena yhden lapsen äiti?

Vierailija
24/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne koskaan tiedä miksi nämä murhaajat, tai tietävät mutteivät halua kertoa. Mutta se on kaikille yhteistä että osaavat kyllä pyytää ja toivoa olematonta rangaistusta, sen osaavat hyvin. Eikö se tämäkin nainen elellyt melko normi elämää, yksi lapsi ja työssä ja sisarkin sairaanhoitaja eikä kukaan huomaa mitään outoa..Kyllä alkaa maamme saada mainetta ulkomailla asti, äidit ja isät tappavat lapsiaan, tavalla tai toisella vauvoja, taaperoita, koululaisia..kouluissa tapetaan, rattijuopot tappaa, pihalla tapetaan ihmisiä, poltetaan..joka päivä ruumis jossain. Ei tämä ole ollenkaan tervettä, jotain on pahasti vialla, mielenterveyspotilaita kulkee irrallaan kuinka paljon, mitä seuraavaksi?

Vierailija
25/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:43"]

Eihän ne koskaan tiedä miksi nämä murhaajat, tai tietävät mutteivät halua kertoa. Mutta se on kaikille yhteistä että osaavat kyllä pyytää ja toivoa olematonta rangaistusta, sen osaavat hyvin. Eikö se tämäkin nainen elellyt melko normi elämää, yksi lapsi ja työssä ja sisarkin sairaanhoitaja eikä kukaan huomaa mitään outoa..Kyllä alkaa maamme saada mainetta ulkomailla asti, äidit ja isät tappavat lapsiaan, tavalla tai toisella vauvoja, taaperoita, koululaisia..kouluissa tapetaan, rattijuopot tappaa, pihalla tapetaan ihmisiä, poltetaan..joka päivä ruumis jossain. Ei tämä ole ollenkaan tervettä, jotain on pahasti vialla, mielenterveyspotilaita kulkee irrallaan kuinka paljon, mitä seuraavaksi?

[/quote]

Ja säkin oot irrallaan :O

Vierailija
26/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:43"]

[/quote]

Juu, missään muualla ei ihmisiä tapeta. Vain Suomessa. Huh huijaa sentään.

Vierailija
27/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän yhden pojan olemassaolo tekee kaikesta kamalampaa. Hän on indeed ollut äiti ja tuntenut äidillisiä tunteita - mutta kyennyt kytkemään ne pois päältä kuin kone. mikä pojassa oli niin erilaista vai tapahtuiko pojan synnytyksessä jotain traumatisoivaa? Ilmeisesti lehtien mukaan ei mutta ehkä pään sisällä.

Vierailija
28/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:40"]

Onkohan tuossa taustalla kuitenkin jotain uskonnollisuutta, jos vaikka uskonnolliset isovanhemmat kasvattaneet naisen vanhemmat herran pelkoon, ja vaikka nämä eivät olisikaan olleet virallisesti uskovaisia, niin tiukat ja ehkä vinoutuneetkin moraali- ja totuuskäsitykset olleet sitten kasvatuksessa mukana. Tämä sitten vaikuttanut naisen ajatuksiin (ristiriitaisesti) seksistä, ehkäisystä, abortista, parisuhteesta,  jne. Lisänä vielä sairastunut/masentunut mieli, niin eskaloituva tragedia on valmis. Kiinnostaisi tosiaan tietää, surmasiko nainen lapset aktiivisesti vai jättikö kuolemaan, se kertoisi omalta osaltaan aika paljon myös. 

[/quote]
Ehkä mutta eikä Jumala rankaisisi lapsen murhaamisesta? Missä herranpelko siinä kohtaa?

Vierailija
29/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä väsytti ja joku mies ärsytti sitä, joten sillä oli oikeus.

Tämähän oli av-palstalla monen mielipide rautavaarastakin.

Vierailija
30/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytän sairasta ja liikaa kauhuelokuvia katsonutta mielikuvitustani.

Vallantunne tuntui nautinnolliselta. Synnyttää elämä ja sitten lopettaa se, vieläpä helposti. Ja salaisuus kaikilta ihmisiltä, niin ruma että vallantunnetta sai siitäkin. Tai sitten halusi panna ilman ehkäisyä ja ei tuntenut vauvaa kohtaan kärpästä enempää. Täysin turtunut ihminen. Kone.

Vierailija
31/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin mietin. Onko hävennyt panoelämäänsä niin paljon, että on ajatellut ettei ryhdy abortteihin vaan hoitaa jutun itse? Toisella kerralla se on tullut jo rutiiniksi ja miksei vielä kolmannen jne.

Mä en tajua kahden lapsen äitinä miten sairas täytyy olla että pystyy tappamaan vauvan tai mä luulen, että hän on jättänyt ne tyyliin laatikkoon kuolemaan eikä ole aktiivisesti niitä murhannut. Karmiva ajatus, miten on jo toisen kohdalla tiennyt, kuinka kauan kuolemiseen menee.. tarvitaan 2-4 päivää ilman ruokaa.. En myöskään usko, että tämä nainen ei tiedä, miksi teki nuo jutut. Hän varmasti tietää motiivinsa, mutta ei voi sanoa sitä koska se on niin sairas tai hävettävä, on helpompi leikkiä ettei tajunnut. Hulluillakin on syynsä toimia, miten toimii. 

Hyi hitto! Jumala siunatkoon näitä pieniä enkeleitä. 

Vierailija
32/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:18"]

Tätä minäkin mietin. Onko hävennyt panoelämäänsä niin paljon, että on ajatellut ettei ryhdy abortteihin vaan hoitaa jutun itse? Toisella kerralla se on tullut jo rutiiniksi ja miksei vielä kolmannen jne.

Mä en tajua kahden lapsen äitinä miten sairas täytyy olla että pystyy tappamaan vauvan tai mä luulen, että hän on jättänyt ne tyyliin laatikkoon kuolemaan eikä ole aktiivisesti niitä murhannut. Karmiva ajatus, miten on jo toisen kohdalla tiennyt, kuinka kauan kuolemiseen menee.. tarvitaan 2-4 päivää ilman ruokaa.. En myöskään usko, että tämä nainen ei tiedä, miksi teki nuo jutut. Hän varmasti tietää motiivinsa, mutta ei voi sanoa sitä koska se on niin sairas tai hävettävä, on helpompi leikkiä ettei tajunnut. Hulluillakin on syynsä toimia, miten toimii. 

[/quote]

Ne ovat jumalan huomassa. Naisella tässä kiire on tehdä parannus ja katua.

Vierailija
33/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:13"]Juurihan oli uutisessa, että nainen surmasi kolme lastaan (Rautavaara case) ja nyt tämä nainen on murhannut 5 lastansa Oulussa. Hulluja ovat suomalaisnaiset, ei voi muuta sanoa.  [/quote] tämä tapahtui jo puolivuotta sitten..

[/quote]

Älä höpise paskaa. 26.10.2014 se tapahtui.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102618782949_uu.shtml

Vierailija
34/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivin on tosiaan liityttävä johonkin vielä karmeampaan kuin murhaamiseen, sillä tuossa kohtaa ei luulisi olevan enää kova asia sanoa, että hävetti seksielämä.

Tulee lähinnä mieleen, että netti on pullollaan sairaita ihmisiä, jotka ostavat kaikenlaista materiaalia videoista sukkanauhaan. Olen kuullut, että jopa murhaamisvideoita on ollut kaupan, vaikka en sano että tässä on itse murha kuvattu. Annan vain esimerkin että motiivi voi tosiaan olla mikä tahansa. 

Vierailija
35/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:18"]

[/quote]

Itse asiassa vastasyntynyt kuolee hoivan puutteeseen kyllä nopeasti, ihan muutamassa tunnissa. Ei siihen päiviä mene.

Vierailija
36/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:25"]

Motiivin on tosiaan liityttävä johonkin vielä karmeampaan kuin murhaamiseen, sillä tuossa kohtaa ei luulisi olevan enää kova asia sanoa, että hävetti seksielämä.

Tulee lähinnä mieleen, että netti on pullollaan sairaita ihmisiä, jotka ostavat kaikenlaista materiaalia videoista sukkanauhaan. Olen kuullut, että jopa murhaamisvideoita on ollut kaupan, vaikka en sano että tässä on itse murha kuvattu. Annan vain esimerkin että motiivi voi tosiaan olla mikä tahansa. 

[/quote]

Miten mies ei huomannut mitään? ok asuivat erossa mutta nainen oli käytännössä koko ajan raskaana..

Vierailija
37/37 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:13"]Juurihan oli uutisessa, että nainen surmasi kolme lastaan (Rautavaara case) ja nyt tämä nainen on murhannut 5 lastansa Oulussa. Hulluja ovat suomalaisnaiset, ei voi muuta sanoa.  [/quote] tämä tapahtui jo puolivuotta sitten..

[/quote]

Älä höpise paskaa. 26.10.2014 se tapahtui.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102618782949_uu.shtml

[/quote]
Ja sitten taas vähän tarkkuutta ja malttia peliin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan