Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä päälle pullukalle työpaikan pikkujouluihin?

Vierailija
04.11.2014 |

Ei pukukoodia, mutta eu nyt ihan arkivetimissä voi mennä. Ei myöskään lltapuku.
Ongelmakohdat löytyy niskasta polviin. Selkämakkarat, isot rinnat, vatsamakkarat, takapuoli ok, leveähköt reidet.
Mitat 178cm ja 85 kg.
Mitä voi laittaa. Joku kiva rennohko mekko oli hakusessa, mutta olen törmännyt vain trikoisiin makkarakuoriin.
Linkit olis kivoja.
Niin ja hinta ei saa päätä huimata kosks harvoin käytän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin tätä, olen sua pari kg painavampi ja vähän lyhyempi. Ja olen aika päärynä.

https://cubus.com/fi/7158773_F990

Lisäksi mustat tiukat housut ja joku pitkä koru.

Vierailija
22/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:30"]Koitan desigualin liikkeestä kurkki. Aika laihoille on suunniteltu, mutta hirmu hyvännäköisiä kaikekaiken ikäisille...
T. Mies

[/quote]
tää autocorrect on makee... eli pitkänä naisena desigual on hauska ratkaisu rohkealle
t. Tumpelo mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan ketjua oman pikkujoulupukeutumista käsittelevän kysymykseni kanssa, toivottavasti ei haittaa :).

Olen vain 155 cm pitkä ja nyt kivaa mekkoa etsiessäni tuntuu siltä, että kaikkien löytämieni mekkojen helma on minulle aivan liian pitkä. En siis ole etsimässä mitään roiskeläppätyylistä heruttelumekkoa, haluaisin kuitenkin säilyttää tyylitajuni.  Suurin osa mekoista on suunniteltu minua aavistuksen ihmisille ja tämä aiheuttaakin sen, että tämmöisen töpön päällä helma loppuu polven kohdalle. Polven kohdalle loppuva helma saa ainakin oman kroppani näyttämään tätimäiseltä ja tanakammalta. Vartaloni on muuten malliltaan peruspäärynä, ehkä sekin pahentaa polvimittaisen helman kirousta. 

Osaako joku vinkata olisiko jotain merkkiä jolta löytyisi vähän lyhkäisempiä, mutta silti siisteja baarikäyttöönkin kelpaavia mekkoja (ei siis mitään jeans.fi-henkeä :D)? 

Vierailija
24/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan desigualin liikkeestä kurkki. Aika laihoille on suunniteltu, mutta hirmu hyvännäköisiä kaikekaiken ikäisille...
T. Mies